Hulp nodig: leuke plaats Andalusie

04-03-2012 19:45 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ok, ik heb echt hulp nodig, want ik zie door de reisgidsen het bos niet meer.

Dit jaar gaan we op vakantie naar Andalusie. We hebben er zoveel over gehoord, dat we het nu eens zelf willen ervaren.

Nu is het de bedoeling dat we in twee verschillende plaatsen in een appartement oid verblijven en vanuit daar verschillende uitstapjes gaan maken en dit dan weer afwisselen met releaxdagen aan het strand.

De eerste plaats hadden we al snel gevonden, dat gaat Nerja worden.

Maar die andere...we komen er niet uit.

We zoeken iets leuks tussen ongeveer Cadiz en Estepona/Marbella. Het liefst in de buurt van een strand en in een leuk, schattig dorpje.

Wie o wie heeft de gouden tip!

Mijn dank is groot!
Als je daar in de buurt zit en verder nog nooit geweest bent, kan ik toch ook alleen maar Granada aanraden. Zo'n enorm mooie stad en ook veel geschiedenis.
Later is nu
Jammer om maar 1 nacht in Sevilla te blijven, is een geweldige stad. Almeria daarentegen is vreselijk.
Ik zou omgeving Ronda niet overslaan. Het is prachtig daar. Ik kan je deze B&B aanbevelen.
Ik zou echt langer in Sevilla blijven, is zo'n mooie stad.

Granada is ook te doen vanuit Nerja, zeker niet overslaan.

En ik vond Tarifa juist heel leuk. Hotel Punta Sur, heerlijk!
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
@Blubblub, haha lachen. Maar de lokatie is inderdaad uniek.

En september, heerlijk. In hoogzomer is het daar bloedheet.
Pff, kan ook niet wachten..

Inmiddels is de reis en de eerste accomodatie geboekt.

Heb alleen ontdekt dat een accomodatie in Nerja toch best lastig is. We zoeken een leuk appartement vlakbij het strand. Iemand nog een geniaal idee? En ja, ik heb al gegoogeld.
quote:Blubblub00 schreef op 06 maart 2012 @ 16:01:

Pff, kan ook niet wachten..

Inmiddels is de reis en de eerste accomodatie geboekt.

Heb alleen ontdekt dat een accomodatie in Nerja toch best lastig is. We zoeken een leuk appartement vlakbij het strand. Iemand nog een geniaal idee? En ja, ik heb al gegoogeld.

Hopelijk staat hier iets tussen:

http://vakantiehuizenspanje.nl/advanced ... 8&PageId=1

(Niet op prijs of data geselecteerd, puur locatie)
Quattro, hier stond echt een superlocatie tussen! Alleen heb net een mail ontvangen dat ze vol zitten! Jammer! Maar ik ga nog ff verder kijken, want er staan nog meer mooie dingen op. Thanks.
In Nerja zijn wij beide keren in aparthotel marinas de nerjas geweest.

Het fijne is dat ze een mooi zwembad hebben, een grasveld waar je op mag (mocht) liggen en dat ze aan het strand zitten.

Nadeel was dat je soms last had van de animatie, ook van het naastgelegen hotel.

En het is een aardig stuk lopen naar Nerja, een auto heb je eigenlijk wel nodig.
het is niet in Nerja, maar dit is echt fantastische accomodatie:

Molino Del Carmen in Gaucin

Ik ben er in 2010 geweest en zou zo weer terug willen..
Oooh Rebecca, dat ziet er echt fantastisch uit! Het ligt alleen helemaal niet op de juiste plek....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven