Hulp nodig: leuke plaats Andalusie
zondag 4 maart 2012 om 19:45
Ok, ik heb echt hulp nodig, want ik zie door de reisgidsen het bos niet meer.
Dit jaar gaan we op vakantie naar Andalusie. We hebben er zoveel over gehoord, dat we het nu eens zelf willen ervaren.
Nu is het de bedoeling dat we in twee verschillende plaatsen in een appartement oid verblijven en vanuit daar verschillende uitstapjes gaan maken en dit dan weer afwisselen met releaxdagen aan het strand.
De eerste plaats hadden we al snel gevonden, dat gaat Nerja worden.
Maar die andere...we komen er niet uit.
We zoeken iets leuks tussen ongeveer Cadiz en Estepona/Marbella. Het liefst in de buurt van een strand en in een leuk, schattig dorpje.
Wie o wie heeft de gouden tip!
Mijn dank is groot!
Dit jaar gaan we op vakantie naar Andalusie. We hebben er zoveel over gehoord, dat we het nu eens zelf willen ervaren.
Nu is het de bedoeling dat we in twee verschillende plaatsen in een appartement oid verblijven en vanuit daar verschillende uitstapjes gaan maken en dit dan weer afwisselen met releaxdagen aan het strand.
De eerste plaats hadden we al snel gevonden, dat gaat Nerja worden.
Maar die andere...we komen er niet uit.
We zoeken iets leuks tussen ongeveer Cadiz en Estepona/Marbella. Het liefst in de buurt van een strand en in een leuk, schattig dorpje.
Wie o wie heeft de gouden tip!
Mijn dank is groot!
dinsdag 6 maart 2012 om 16:01
dinsdag 6 maart 2012 om 18:25
quote:Blubblub00 schreef op 06 maart 2012 @ 16:01:
Pff, kan ook niet wachten..
Inmiddels is de reis en de eerste accomodatie geboekt.
Heb alleen ontdekt dat een accomodatie in Nerja toch best lastig is. We zoeken een leuk appartement vlakbij het strand. Iemand nog een geniaal idee? En ja, ik heb al gegoogeld.
Hopelijk staat hier iets tussen:
http://vakantiehuizenspanje.nl/advanced ... 8&PageId=1
(Niet op prijs of data geselecteerd, puur locatie)
Pff, kan ook niet wachten..
Inmiddels is de reis en de eerste accomodatie geboekt.
Heb alleen ontdekt dat een accomodatie in Nerja toch best lastig is. We zoeken een leuk appartement vlakbij het strand. Iemand nog een geniaal idee? En ja, ik heb al gegoogeld.
Hopelijk staat hier iets tussen:
http://vakantiehuizenspanje.nl/advanced ... 8&PageId=1
(Niet op prijs of data geselecteerd, puur locatie)
woensdag 7 maart 2012 om 14:56
In Nerja zijn wij beide keren in aparthotel marinas de nerjas geweest.
Het fijne is dat ze een mooi zwembad hebben, een grasveld waar je op mag (mocht) liggen en dat ze aan het strand zitten.
Nadeel was dat je soms last had van de animatie, ook van het naastgelegen hotel.
En het is een aardig stuk lopen naar Nerja, een auto heb je eigenlijk wel nodig.
Het fijne is dat ze een mooi zwembad hebben, een grasveld waar je op mag (mocht) liggen en dat ze aan het strand zitten.
Nadeel was dat je soms last had van de animatie, ook van het naastgelegen hotel.
En het is een aardig stuk lopen naar Nerja, een auto heb je eigenlijk wel nodig.