ibiza
zaterdag 15 oktober 2011 om 13:33
zaterdag 15 oktober 2011 om 13:52
Ik zou het nu al doen, scheelt veel geld! Wij huurden een auto bij centauro.net. Zeer betaalbaar en gloednieuwe auto's. Enige minpuntje is dat het verhuurcentrum niet direct op de airport zit, maar dat je daar met een busje naartoe wordt gebracht (ritje van 5 minuten). Een vertegenwoordiger van het verhuurbedrijf wacht je op bij de parkeerplaats van de airport. Na boeking krijg je daar informatie over. Heel duidelijk hoor, maar kost je iets meer tijd.
Figueritas-Ibiza stad is ca. 25 minuten lopen, afhankelijk van waar je in Figueritas zit. Ik vond het goed te doen. Figueritas vond ik wel een beetje grauw/afgebladderd en ik denk dat in oktober niet alle horeca nog open is; begin mei was in ieder geval nog niet alles geopend.
Wij zaten in Figueritas in appartamentos Llobet. Daaronder zit een goed restaurant: AL. Bij de strandjes ook goed gegeten, maar ik weet geen specifieke namen meer.
Heel veel plezier! Lekker met je auto op zoek naar mooie baaitjes... Heerlijk! Bij de Turismo kun je een kaart van het eiland vragen waarop op de achterzijde allemaal foto's en info over de strandjes staat.
Ken je de website van Ibiza Inside? Is ook nuttig!
Figueritas-Ibiza stad is ca. 25 minuten lopen, afhankelijk van waar je in Figueritas zit. Ik vond het goed te doen. Figueritas vond ik wel een beetje grauw/afgebladderd en ik denk dat in oktober niet alle horeca nog open is; begin mei was in ieder geval nog niet alles geopend.
Wij zaten in Figueritas in appartamentos Llobet. Daaronder zit een goed restaurant: AL. Bij de strandjes ook goed gegeten, maar ik weet geen specifieke namen meer.
Heel veel plezier! Lekker met je auto op zoek naar mooie baaitjes... Heerlijk! Bij de Turismo kun je een kaart van het eiland vragen waarop op de achterzijde allemaal foto's en info over de strandjes staat.
Ken je de website van Ibiza Inside? Is ook nuttig!
zaterdag 15 oktober 2011 om 16:48
Hi Wieke,
Wij sluiten ons helemaal aan bij Namibenzo. Ik hoop dat ik je username zo goed schrijf. Online kun je heel goed een auto reserveren. En het aanbod is zeer groot. Het is wel erg handig om een extra verzekering bij het verhuur bedrijf af te sluiten voor banden en ramen.
Er zijn heel wat geweldige restaurants, maar een aanrader is een lunch bij La Paloma Cafe, in het kleine dorpje San Lorenzo. Wil je lekkere vis eten dan moet je naar Restaurant Sa Caleta op het strand met de zelfde naam. Wij wensen je een geweldige vakantie toe. En mocht je nog vragen hebben dan horen we dat graag.
Groeten,
Virgil& Marisa
Http://www.ibizainside.com
Wij sluiten ons helemaal aan bij Namibenzo. Ik hoop dat ik je username zo goed schrijf. Online kun je heel goed een auto reserveren. En het aanbod is zeer groot. Het is wel erg handig om een extra verzekering bij het verhuur bedrijf af te sluiten voor banden en ramen.
Er zijn heel wat geweldige restaurants, maar een aanrader is een lunch bij La Paloma Cafe, in het kleine dorpje San Lorenzo. Wil je lekkere vis eten dan moet je naar Restaurant Sa Caleta op het strand met de zelfde naam. Wij wensen je een geweldige vakantie toe. En mocht je nog vragen hebben dan horen we dat graag.
Groeten,
Virgil& Marisa
Http://www.ibizainside.com
zondag 16 oktober 2011 om 15:23
Wij hebben de auto ter plekke gehuurd. Ging heel makkelijk, gewoon via de receptie. Verhuurder kwam naar het hotel toe met de auto en we konden de auto ook weer in de garage achterlaten. En het is volgens mij niet duurder dan van tevoren huren.
Je kunt in Figueretas ook heel makkelijk naar een verhuurbedrijf toe lopen.
En via de kust kun je in 15 minuten naar Ibiza stad wandelen.
Je kunt in Figueretas ook heel makkelijk naar een verhuurbedrijf toe lopen.
En via de kust kun je in 15 minuten naar Ibiza stad wandelen.