In mijn eentje op avontuur!

23-10-2019 21:36 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi lieve forumsters,

Ik heb een verdrietige tijd achter de rug, mijn relatie is voorbij. Toch is het beter zo en ondanks de af en toe verdrietige momenten maak ik er maar gewoon het beste van.

Ik heb dit jaar amper vrij gehad (vakantie met ex ging uiteraard niet door en omdat ik afleiding wilde heb ik maar door gewerkt). Ik heb hierdoor veel vrije dagen die ik mee kan nemen naar volgend jaar. Ik zou rond februari/maart graag een paar weken er tussenuit willen. Ik heb geen vriendinnen die mee kunnen op dat moment, maar heb besloten dat me dat niet gaat tegenhouden. Ik heb wel meerdere keren voor langere perioden in het buitenland gewoond, maar nog nooit echt een reis gemaakt in mijn eentje.

Daarom vraag ik jullie, hebben jullie ervaringen met in je eentje reizen? Wat is leuk? Ik sta open voor bijna alles, liefst beetje actief/sportief/cultureel :)
Met dat budget zuid-oost Azië! In je eentje zal je daar ook veel mensen ontmoeten.
Alle reacties Link kopieren
Midden-Amerika. Costa Rica is wat duurder, maar een land als Nicaragua is spotgoedkoop en zeker de moeite waard!
Die periode is ideaal voor zo-azie. Ik zou naar Vietnam gaan als ik jou was.
1500 euro voor Azië is erg weinig. Alleen de vlucht kost al zo'n 600 / 700 euro.

Voor dat bedrag en in die periode zou ik misschien 10 dagen naar Zuid-Italië gaan.
Februari/maart zou ik richting Zuid-Oost Azie gaan: Vietnam, Laos, Cambodja of Thailand of een combinatie van 2 van die landen.
Eventueel vrijwilligerswerk gaan doen ergens? Kijk eens op workaway.info , je kan er zoeken op land, op soort werk... Wij hebben daar heel vaak gebruik van gemaakt en dat was altijd geweldig!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven