Is Bangkok verstandig?

08-08-2010 13:21 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Mijn vriend en ik willen graag naar Thailand in september. Lekker strandhoppen . Mijn vriend wil ook een paar dagen Bangkok er aan vast knopen. Is dat wel veilig? Weet iemand hoe de situatie daar nu is en of we daar naar toe kunnen?

Groetjes,

Els
Misschien een gevalletje ons kent ons...
ik zou gewoon gaan. bangkok is echt hartstikke leuk voor een paar dagen. en als de situatie kritiek wordt, dan blijf je toch gewoon wat langer op de stranden?
Ik ga er volgende week heen... en kan niet wachten!!!
Helluw...sorry dat ik zomaar even tussendoor een ander vraagje stel..maar ik lees dat er meerdere mensen op dit forum al in september in Thailand zijn geweest. Ik lees overal dat dat de slechste maand qua regen is om naar Thailand te gaan. Ik wil heel graag een keer naar Thailand, en zag nu een mooie aanbieding. Echter ben ik ook erg gek op de zon. Als er af en toe wat regen valt vind ik het niet zo erg, maar als het continue regent vind ik dat (denk ik) wat minder. Hoe zouden jullie de maand september in Thailand omschrijven qua weer. Alvast bedankt. Groetjes!
He Elsje,

Mijn vriend en ik gaan in september ook naar Bangkok ! we willen alleen maar 1 a 2 dagen blijven en daarna verder trekken..

Is er nu weer onrust in BK? Ik heb er nog niets over gehoord?

Nou ja we kunnen ook meteen verder reizen natuurlijk..

wat zijn jullie plannen een beetje?

Zijn jullie al eerder geweest?

groetjes Summer
quote:Dadarunti schreef op 10 augustus 2010 @ 11:46:

Helluw...sorry dat ik zomaar even tussendoor een ander vraagje stel..maar ik lees dat er meerdere mensen op dit forum al in september in Thailand zijn geweest. Ik lees overal dat dat de slechste maand qua regen is om naar Thailand te gaan. Ik wil heel graag een keer naar Thailand, en zag nu een mooie aanbieding. Echter ben ik ook erg gek op de zon. Als er af en toe wat regen valt vind ik het niet zo erg, maar als het continue regent vind ik dat (denk ik) wat minder. Hoe zouden jullie de maand september in Thailand omschrijven qua weer. Alvast bedankt. Groetjes!

Ben 3 jaar terug de hele maand september in Thailand geweest. Kan me nog herinneren dat de Chay Praya buiten haar oevers was getreden. Op weg naar Sukothai zaten ze te vissen op de weg (echt waar, dit is geen grap) Onderweg kwamen wanhopige mensen ons vertellen dat alles onder water stond.

Vreemd genoeg hebben wij zelf niet veel last gehad van de regen. Af en toe een flinke stortbui van 1 of 2 uur en daarna weer mooi weer.
Ik heb vandaag van een zakenrelatie in Bangkok gehoord dat de spanningen beetje bij beetje weer oplopen. De roodhemden proberen zich weer te verzamelen. Niet in de hoofdstad zelf, maar juist in andere gebieden van Thailand.
quote:theekransje schreef op 10 augustus 2010 @ 19:28:

[...]

Ben 3 jaar terug de hele maand september in Thailand geweest. Kan me nog herinneren dat de Chay Praya buiten haar oevers was getreden. Op weg naar Sukothai zaten ze te vissen op de weg (echt waar, dit is geen grap) Onderweg kwamen wanhopige mensen ons vertellen dat alles onder water stond.

Vreemd genoeg hebben wij zelf niet veel last gehad van de regen. Af en toe een flinke stortbui van 1 of 2 uur en daarna weer mooi weer.

Hoi Theekransje!

Dat moet er ook apart uitgezien hebben...vissers op de weg!! Maar ok, dat geeft wel aan hoe het kan zijn in september... Ik twijfel nu toch....kan ik misschien toch niet beter in een andere maand gaan... In ieder geval heel erg bedankt voor je reactie! Groetjes!
Dadarunti, vanaf eind oktober/begin november bijna zeker dat het je hele vakantie droog is. Nog een ander voordeel is dat het dan ook minder warm/benauwd is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven