Kan ik dit maken?

08-05-2012 12:35 97 berichten
Alle reacties Link kopieren
Iets zit me een beetje dwars en ik wil graag jullie advies/mening daarover.

Ik ga van de zomer naar Indonesie met mijn schoonfamilie.

Daarbij betaald mijn schoonfamilie het vliegticket van mij & van mijn vriend.

En het verblijf betalen wij zelf.

We gaan 2 weken.

Nu willen ik en mijn vriend eigenlijk de laatste week naar Bali.

Om zo ook nog een vakantie voor ons 2en ervan te maken.

Dan betalen wij de binnenlandse vlucht zelf en de accomidatie op Bali ook.

Alleen zijn we wel ongeveer een week afgezonderd van de familie.

Vinden jullie dat wij dat kunne maken? Omdat hun de vliegtickets betalen?

Graag hoor ik jullie mening hierover.
Nee, ik vind van niet.
Am Yisrael Chai!
Nee, ik vind dat niet netjes. Kun je niet een week aan je vakantie vastplakken? Dus twee weken met de familie en daarna een week met je vriend naar Bali?
Wat eten we vanavond?
als ik je schoonmoeder was zo ik dit niet erg leuk vinden, maar misschien denkt zij er heel anders over dus. Bespreken is dus mijn advies.

Is het evt geen optie om twee weken met hun door te brengen en daarna zelf een weekje eraan vast te plakken?
Nou, als zij betalen denk ik dat ze graag ook met jullie op vakantie willen. En niet een week apart willen zitten. Maar ik kan me vergissen.

Ik zou het je vriend laten vragen aan z'n ouders. Hoe zij die vakantie voor zich zien wat betreft alles samen doen (of niet).
En vier spelfouten in tien regels tekst kun je eigenlijk ook niet maken.
Wat eten we vanavond?
Nee, weekje aanvastplakken kan wel.

Bespreek het.

(goh, zeg hetzelfde als mijn voorgangers.)
Nee, ik vind dat jullie dat niet kunnen maken. Ik kan me voorstellen dat je met z'n tweeën ook weg wilt maar dan verleng je de vakantie toch met een week? Jouw schoonouders hebben denk ik als doel 'met z'n allen op vakantie', niet gratis vliegtickets uitdelen.
nee... vind het behoorlijk egoïstisch klinken. Als je zo graag met z'n 2tjes gaat, plak je er óf een week bij aan of je gaat een weekje in een huisje in NL of Frankrijk zitten ofzo.

Die mensen betalen echt niet je ticket om je vervolgens een week niet te zien, lijkt mij zo.
Later is nu
En we hebben weer een spelfoutenzeikerd!
Nope, kan je niet maken. Je ticket zelf betalen kan wel.
Nee, niet tijdens de vakantie, wel erna.
Nee, je schoonmoeder heeft vast geen dure vakantie betaald om de helft van de tijd alleen te zijn.
Bali en Aruba liggen niet naast elkaar :-) (kon het niet laten)

En nee dat kun je niet maken, je zou deze zomer toch op vakantie gaan naar Aruba om op basis daavan mogelijk daar naar toe te emigreren. Dan heb je toch al een vakantie met zn 2-en!
Dat ligt aan de verwachtingen van je schoonfamilie. Overleg het met je schoonfamilie wat ze ervan vinden als je nog een week naar Bali gaat. Blijkbaar vind je de mening van je schoonfamilie belangrijk doordat ze de tickets hebben betaald. Als je de familie al jaaaren niet gezien hebt, kan ik mij voorstellen dat ze het jammer vinden dat jullie na een week weer weggaan. Aan de andere kant, het is jullie vakantie, dus jullie bepalen uiteindelijk zelf wat jullie van plan zijn natuurlijk! Ongeacht wat de schoonfamilie ervan vindt. Wat vind je vriend ervan dan? Want het is zíjn eigen familie. Of is ie 'r niet zo close mee?

Ik snap wel waar je mee zit, lastig!
quote:slempie schreef op 08 mei 2012 @ 12:40:

En we hebben weer een spelfoutenzeikerd!I de spellingspolitie.
Nee dat kan je niet maken. Dan had je de vliegtickets niet aan moeten nemen en de gehele reis zelf moeten betalen.
Ik vind dus eigenlijk ook niet dat dat kan.

Alleen ik denk, dat het de bedoeling is dat we samen terug gaan naar Nederland.

Want het is 20 uur vliegen.

Dus ik dacht; als wij nou een weekje naar Bali gaan en zorgen dat we tegelijk terugvliegen naar Nederland.

Er is al wel gezegd dat we ook gerust dingen voor onszelf mogen doen.

Dus vandaar dat ik erover na ging denken.

En wat het ook is, ik wil graag een weekje naar Bali met mijn vriend. Omdat we anders geen vakantie hebben samen met z'n 2en.

Nog een weekje erachter plakken scheelt veel geld.

En dat is iets wat ik niet echt veel heb.

Dus dat is ook een rol die mee speelt.
Nee. Dit vind ik echt parasiteren. En jullie zouden toch naar Aruba of zo gaan deze zomer ivm emigratieplannen? Is dat geen vakantie dan?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
wat is er lastig aan?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Nee, dat kan je niet maken.
Kun je echt niet maken!!! Dan er een week achteraan plakken maar niet in de twee weken dat je met hun zou zijn. Totally not done!
quote:nena78 schreef op 08 mei 2012 @ 12:41:

Bali en Aruba liggen niet naast elkaar :-) (kon het niet laten)

En nee dat kun je niet maken, je zou deze zomer toch op vakantie gaan naar Aruba om op basis daavan mogelijk daar naar toe te emigreren. Dan heb je toch al een vakantie met zn 2-en!

Ja klopt wel.

Dat is ook zo.
Dingen voor jezelf doen wordt denk ik niet bedoeld als in zelf op vakantie gaan tijdens je gezamenlijke vakantie.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Je mag gerust 'dingen' voor jezelf doen. Zoals een dagje strand als zij wat willen bezichten. 'een week naar een ander eiland gaan' valt daar dus weer helemaal NIET onder.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven