Kemer in November

23-09-2011 12:36 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Midden november ga ik samen met moeders een weekje naar Turkije/Kemer.

Het zou er dan nog gemiddeld 20 graden zijn.

Ik ben nog nooit in het najaar in Turkije (Turkse Riviera) geweest.

Iemand ervaring? Is het dan -doorgaans- nog T-shirt weer, of toch lange mouwen? Duikje in de zee?

Ik ben benieuwd!

Groetjes,

Tral
Ik heb ooit in de kerstvakantie in Kemer gezeten. Het was toen, midden op de dag, best lekker weer, met een t-shirtje op een terras. Strand was te koud, hoewel ik op nieuwjaarsdag wel een duik genomen heb (altijd nog stukken beter te doen dan Scheveningen).

De dagen zijn wel beduidend korter, dus koelt het ook 's avonds echt al wel flink af. Neem dus zeker niet alleen maar flodderjurkjes mee.

Veel plezier!
Hoi

ik ben in januari een keer daar geweest, 's avonds koelde het wel een beetje af dus dan was een trui fijn. Op sommige dagen was het ook wat frisser dus iets duns met lange mouwen of laagjes is wel aan te raden. Veel linnen broeken gedragen, niet echt korte broeken of jurkjes gedragen.

Duikje in zee vond ik iets te fris (was daar trouwens ook niet zo'n mooi strand) maar altijd voor de zekerheid je bikini mee!

Fijn vooruitzicht om nog even lekker weg te gaan!
Wij zijn in november naar Antalya geweest en daar was het zwemweer ( lekker in de warme zee) en elke dag een 20-25 graden ( was half november) vanaf een uur of 4 ging de zon onder en savonds werd het wel redelijk koud (vest mee)

Veel plezier!
Dankjulliewel:-)
Dankjulliewel:-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven