Kerst 2013 in de zon?
vrijdag 23 november 2012 om 11:36
Net na de volgende jaarwisseling (over ruim een jaar dus) zijn mijn man en ik 12,5 jaar getrouwd. We zijn nog steeds erg blij en gelukkig met elkaar en willen dit vieren!
Waar moeten we in vredesnaam heen? Welke reiziger kan ons advies geven? Wj hebben nog niet meer van de wereld gezien dan Zuid-Europa.
We willen:
ZON!
2 a 3 weken weg (langer kan niet ivm mijn baan in het onderwijs) in de kerstvakantie.
Een relaxte tijd met onze drie jongens (dan zijn ze 2,5 en 6 en 9)
Foolproof reizen. We zijn nog nooit buiten Europa geweest!
Niet teveel geld uitgeven. We kunnen een jaar sparen, maar We hebben geen Clubmed budget ofzo.
Waar vinden we dit?
Alvast bedankt voor het meedenken!
Waar moeten we in vredesnaam heen? Welke reiziger kan ons advies geven? Wj hebben nog niet meer van de wereld gezien dan Zuid-Europa.
We willen:
ZON!
2 a 3 weken weg (langer kan niet ivm mijn baan in het onderwijs) in de kerstvakantie.
Een relaxte tijd met onze drie jongens (dan zijn ze 2,5 en 6 en 9)
Foolproof reizen. We zijn nog nooit buiten Europa geweest!
Niet teveel geld uitgeven. We kunnen een jaar sparen, maar We hebben geen Clubmed budget ofzo.
Waar vinden we dit?
Alvast bedankt voor het meedenken!
zondag 25 november 2012 om 20:24
Curacao gaat denk ik niet lukken, je hebt al 5 tickets nodig als je jongste kind dan 2,5 is,
zelfs al zou je een goede aanbieding vinden voor 500 euro dan zit je al op 2500 euro (en in de kerstvakantie is de kans klein dat je een gunstig ticket vind).
Leven op curacao is duur , dus verblijf, autohuur, eten gaat echt niet lukken voor 1500 euro.
zelfs al zou je een goede aanbieding vinden voor 500 euro dan zit je al op 2500 euro (en in de kerstvakantie is de kans klein dat je een gunstig ticket vind).
Leven op curacao is duur , dus verblijf, autohuur, eten gaat echt niet lukken voor 1500 euro.
maandag 26 november 2012 om 14:24
Azie ga je niet redden voor 4000 euro. Dat ben je al kwijt aan alleen 5 tickets naar Bangkok in die periode. Vermoedelijk zelfs meer... 
Ik denk dat je dan naar de Canarische eilanden (Palma, Lanzarote, Tenerife, La Gomera, enz) moet kijken of Kaapverdië. Minder warm, maar als je geluk hebt kun je nog wel naar het strand. Het ene of het andere eiland kan iets schelen qua temperatuur, net als aan welke kant van het eiland je zit.
Canarische eilanden kun je soms goedkoper boeken via Duitse reisorganisaties. Of alles los boeken: ticket via Ryanair en hotel of vakantiehuis zelf zoeken.
Ik denk dat je dan naar de Canarische eilanden (Palma, Lanzarote, Tenerife, La Gomera, enz) moet kijken of Kaapverdië. Minder warm, maar als je geluk hebt kun je nog wel naar het strand. Het ene of het andere eiland kan iets schelen qua temperatuur, net als aan welke kant van het eiland je zit.
Canarische eilanden kun je soms goedkoper boeken via Duitse reisorganisaties. Of alles los boeken: ticket via Ryanair en hotel of vakantiehuis zelf zoeken.
dinsdag 27 november 2012 om 03:51
Vluchten zijn inderdaad vaak extra duur rond de feestdagen. Maar als het je niets uitmaakt zijn er vaak ook juist extra goedkope vluchten te vinden als je vliegt op de momenten dat anderen liever niet vliegen. Een vlucht waarbij je met kerstmis (liefst rond kerstdinertijd in het land van aankomst) in de lucht zit, of waarbij je bijvoorbeeld oudejaarsavond middernacht in de lucht zit zijn vaak extra goedkoop. Houd je je kerstdiner een dagje eerder, een vertrek je de 25e op vakantie, Zoiets moet je wel liggen natuurlijk, maar met zulke vluchten kun je je veel meer veroorloven dan je misschien had gedacht.
woensdag 28 november 2012 om 08:25
Goa in India is ook een hele relaxte locatie! Tickets zijn niet duur en als je op tijd bent kan je mooie appartementen boeken! Bijvoorbeeld sunset siësta in benaulim. Zit nu al 6 weken in India en deze tijd is echt ideaal! Niet te warm en savonds lekker koel:) en in Goa is t noorden party area en t zuiden super relaxt met witte stranden en palmbomen:)
vrijdag 30 november 2012 om 07:22