Kinderen & zomervakantie

24-02-2012 11:36 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben Sandra Wijn (37), moeder van 2 kinderen (10 en 8) en ik zit met een vraag.

Mijn man en ik zijn aan het kijken hoe we alles in elkaar gaan passen tijdens de zomervakantie en zijn tot de conclusie gekomen dat er 2weken zijn wanneer wij nog moeten werken en onze kinderen nog zomervakantie hebben. Nu heb ik gehoord dat de Nationale Sportkampen een leuk alternatief is voor werkende ouders, omdat de kinderen hier 5dagen onder de pannen zijn, de hele dag sportief bezig zijn en 's avonds gewoon thuis kunnen eten en slapen. Lijkt mij prima als ik de site zo bekijk. Maar ik hoor graag ook de meningen van ouders die hun kinderen hier al een keer naar toe hebben gestuurd of dit ook van plan zijn.

Alvast bedankt!
Is je nick je eigen naam ?
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
quote:snoesje666 schreef op 24 februari 2012 @ 11:47:

Is je nick je eigen naam ?Sandra is fijn reclame aan het maken voor dat sportkamp vermoed ik.
Geen ervaring mee, het lijkt me persoonlijk wel leuk voor kinderen van die leeftijd.
spam!
Ik vind de scoutingkampen ideaal, temeer omdat je kind de leiding al goed kent.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
stomme spam inderdaad.

Ik wilde er al serieus op ingaan, dat ik het raar vond dat je pas nadat je oudste kind 10 is erachter komt dat je te weinig vakantiedagen hebt.

Maar om toch nog inhoudelijke reactie te geven: ik zou mijn kinderen niet zomaar naar een kamp doen waarvan ik de leiding niet ken. Op scoutingkamo is de leiding al bekend inderdaad.

En verder: BSO!
leuk geprobeerd hoor, maar daar trappen we niet in, spammert!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven