Kledingzakken backpack

10-01-2012 21:07 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik ga een halfjaar backpacken en nu ben ik op zoek naar van die gaasvormige kledingzakken zodat ik alle kleding apart kan houden. Tot nu toe heb ik alleen van die te kleine gevonden...

Iemand tips? Thanks!
http://www.deuter.com/en_ ... ry=60&title=Zip%20Pack%20

hele goede kwaliteit ik gebruik de mijn al jaren.
quote:mlijn schreef op 10 januari 2012 @ 22:03:

Maar voor zo'n vacuum zak heb je toch een stofzuiger nodig?

kennelijk niet;

http://www.youtube.com/watch?v=i7n_JykJ ... re=related
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
http://www.kofferstunter. ... =page&group_id=36&lang=NL
Ik voel mij nu een sloeber dat ik verschillende plastic zakken gebruikte. Geen doorzichtige nodig, want ik wist in welke zak van welke winkel een kledingsoort zat.
quote:yogayup schreef op 10 januari 2012 @ 23:26:

Ik voel mij nu een sloeber dat ik verschillende plastic zakken gebruikte. Geen doorzichtige nodig, want ik wist in welke zak van welke winkel een kledingsoort zat.Sommige plastic zakken geven enorm af. Had jij dat nooit?
Ik weet dat je er al bent geweest, maar ik weet zeker dat ik die zakken bij de bever heb gezien laatst. Didi heeft ook grote waszakken.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 10 januari 2012 @ 23:27:

[...]

Sommige plastic zakken geven enorm af. Had jij dat nooit?Ik deed dat ook en had nooit last van afgevende zakken! Gewoon van die dunnetjes (zoals je ze bij Kruidvat krijgt). Nooit ergens last van. En idd, na een tijdje wist ik welke zak welke inhoud had.
Ik had van die zakjes van de Decathlon. Gaas aan de bovenkant en rechthoekige vorm die helemaal open te ritsen is (volg je hem nog?). Maar ik vond ze erg handig omdat ze makkelijk in mijn tas te schuiven waren zonder ruimte te verliezen door een ronde 'prop' kleding in een zak en makkelijk dingen vinden en pakken.

Volgens mij waren ze 10 euro trouwens.
ik gebruikte gewoon 2 kussenslopen

plastic zakken gebruiken is niet handig voor je kamergenoten, maakt een hoop herrie als je snachts na het aankomen of tijden inpakken je roomates wakker houdt
Xenos! Daar heb ik die van mij vandaan
Ik had nooit roommates, maar zo voor nieuw Zeeland kom ik er niet onderuit... Ik ga denk ik ook maar eens op zoek naar een knisperloze zak.

@bgb: de tassen gaven niet (merkbaar) af
Bij de Didi heb je grotere waszakken van gaasstof

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven