Kreta in mei
maandag 25 januari 2010 om 21:54
De titel zegt het al, ik vroeg me af of sommigen van jullie ervaringen hebben met Kreta in de maand mei. Mijn vriend en ik gaan namelijk trouwen en we hebben een heel mooi en leuk hotel gevonden in kreta met alles erop en eraan. Nu zeggen de weersites allemaal wat anders, een zegt gemiddeld 25 graden terwijl de ander gem 20 graden zegt.. Ik vroeg me af of ik dan de gok wel moet wagen, want tja mooi weer is toch wel fijn als je een zwembad in de tuin hebt !
Dus ervaringen en tips, zijn welkom! Oja we gaan pas 10 mei weg, het schijnt dat het weer veranderd halverwege mei..
Dus ervaringen en tips, zijn welkom! Oja we gaan pas 10 mei weg, het schijnt dat het weer veranderd halverwege mei..
maandag 25 januari 2010 om 21:59
Wij zijn 1x in mei (van half tot eind mei) naar Zuid-kreta geweest en het weer was niet zoals we hadden gehoopt. Vanaf 7 uur 's avonds was het fris, je kon niet meer lekker buiten zitten. We hebben ook regen gehad (en een aardbeving maar dat schijnt minder voor te komen) en eigenlijk niet lekker bij het zwembad gezeten/gelegen. Mijn moeder had in een ander jaar dezelfde ervaringen (op de aardbeving na, dan )
Het was natuurlijk maar 1 x, maar wij gaan nooit meer in mei, het is ons te onzeker qua weer.
Daarentegen kan het heel mooi weer zijn en het eiland is echt prachtig in mei. Wij zijn al tig keer naar kreta geweest, maar het was echt het mooist in mei.
Het was natuurlijk maar 1 x, maar wij gaan nooit meer in mei, het is ons te onzeker qua weer.
Daarentegen kan het heel mooi weer zijn en het eiland is echt prachtig in mei. Wij zijn al tig keer naar kreta geweest, maar het was echt het mooist in mei.
maandag 25 januari 2010 om 22:56
Mijn schoonouders hebben een huis op Kreta en verblijven daar een aantal maanden per jaar. Op zich denk ik dat het een prima maand is, ligt er ook een beetje aan wat je wilt ondernemen. Ga je alleen voor de zon?
We zijn bijvoorbeeld een keer in juli geweest en toen was het te heet om de beroemde kloof te bewandelen, tenzij je een topconditie had. Dat soort dingen kun je in mij heel goed doen denk ik, en 25 graden is toch heerlijk!
We zijn bijvoorbeeld een keer in juli geweest en toen was het te heet om de beroemde kloof te bewandelen, tenzij je een topconditie had. Dat soort dingen kun je in mij heel goed doen denk ik, en 25 graden is toch heerlijk!
maandag 25 januari 2010 om 23:11