laptop door douanescanner

12-05-2008 21:46 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Is het waar,

dat je laptop ' in de war kan raken' als hij door de handbagagescanner gaat???

Groetjes

Nadja
Mijn beste vriend is piloot en zijn laptop gaat al ruim twee jaar lang zowat dagelijks door de scanner. Hij heeft nooit ergens last van gehad.
bij mijn weten niet, die van mij is er al door gegaan en die van vriendlief en ze doen het allebei nog
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Nou, volgens mij niet hoor. Anders zouden ze dat toch niet doen? Ik heb er in ieder geval nog nooit last van gehad...
Count your blessings...
Nee, dat kan niet
NOu dat is een duidelijk antwoord, dan is dit een broodje aap....

en een geruststelling.
Fijne vakantie
laptop moet je toch ook apart afgeven als je door de douane gaat..

zag vorige keer een bordje, laptops hier afgeven...
quote:Rary schreef op 12 mei 2008 @ 22:47:

laptop moet je toch ook apart afgeven als je door de douane gaat..

zag vorige keer een bordje, laptops hier afgeven...Dat heeft er op zich niet zoveel mee te maken, want je moet je laptop apart afgeven (dus uit de tas halen) maar vervolgens gaat-ie door dezelfde scanner als de rest van je bagage. Maar er gebeurt verder niets met je laptop; althans: de mijne gaat zeer regelmatig door de scanner, en ik heb nog nooit problemen gehad.
.
Ik dacht ook dat het schadelijk was voor je laptop. Dus een keer flink stennis staan schoppen op het vliegveld.

Maar het kan dus (blijkbaar) geen kwaad. Die van mij doet het nog, die van mijn man ook. En al die zakenmensen hebben er ook geen problemen mee voor zover ik weet.

Ja, je moet hem wel uit de tas halen, en soms zelfs laten zien dat het echt een laptop is door hem even aan te zetten. Maar hij kan dus prima door de scanner.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven