las vegas&hawaii

23-06-2013 22:56 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hai dames.

Wij willen graag volgend jaar met zijn twee naar Hawaii en las vegas als combi trip.

We hebben deze combi gevonden op exit reizen en nu wouden we kijken of er nog meer reisburo's waren die deze combi hebben.

Weet een van jullie een reisburo die deze combi aanbied?

Heeft er iemand ervaring met exit reizen?

alvast bedankt!

Groetjes
oh stom, sorry, zit even op google maps te kijken en zie nu dat het idd op hetzelfde eiland is, ik dacht dat Oahu een apart eiland was...

Je hoeft je niet druk te maken hoor Exit is betrouwbaar.

Voor Hawaii hebben ze inderdaad scherpe prijzen.

zowiezo kan je gratis bij hun stopovper maken.Wij hebben dat in New york, Chicago en Washington gedaan.in drie reizen maar dan voor we naar huis vlogen.

Je had ook zelf je hotel in New york kunnen boeken.

Daar vindt ik exit wel duur in en wil je alsnog hotel veranderen kost dat 35 euro.

normaal vindt ik de overstaptijden ook vrijongunstig bij Exit.

maar jij hebt prima tijden en Bellagio is een super mooi hotel.

De laatste twee jaar hebben we zelf alles losgeboekt.

Maar volgend jaar willen we vijf weken naar Amerika en dan ook naar Hawaii.Waarschijnlijk komen we dan ook weer bij exit terecht.

Ik moest altijd 25 procent aanbetalen en dan bleef de reisongeval gegarandeerd.

Vindt het dus wel raar dat ze het bij jou over eventuele verhoging van de kosten hebben.
ik ben vorig jaar ook naar new york geweest en toen is het zelf boeken me slecht bevallen zoizo vind ik hotels in new york erg duur als je centraal wil liggen maar ook de taxes die komen er ook nog bovenop ik weet niet of dat ook het geval is met exit reizen?dan bedoel ik niet de toeslagen die in Hawaii en las vegas betaald moeten worden want die moet je bij elke reisorganisatie betalen maar echt de taxes.

ik vond die 2000 ook erg veel,heb het maar wel betaald want ik had niet zoveel zin dat de prijs omhoog kon gaan.
ik ben vorig jaar ook naar new york geweest en toen is het zelf boeken me slecht bevallen zoizo vind ik hotels in new york erg duur als je centraal wil liggen maar ook de taxes die komen er ook nog bovenop ik weet niet of dat ook het geval is met exit reizen?dan bedoel ik niet de toeslagen die in Hawaii en las vegas betaald moeten worden want die moet je bij elke reisorganisatie betalen maar echt de taxes.

ik vond die 2000 ook erg veel,heb het maar wel betaald want ik had niet zoveel zin dat de prijs omhoog kon gaan.

ik krijg trouwens net bericht dat mn aanbetaling binnen is met een boekje over new york en Hawaii! erg leuk!
Terugleestopic
Als je goed zoekt dan kan je voor een leuke prijs een hotel vinden in New york.

De hotels zijn inderdaad daar aan de hoge kant.

Zelf boek ik nu twee jaar zelf en dit is voordeliger

en je kan je eigen hotel uitzoeken.En tot 24 uur van te voren gratis annuleren mocht je je route willen aanpassen.

Maar dit gaat meer om een rondreis in het westen.

Exit geeft je dan hotels die ver van een National park afliggen.

Wij zijn met zijn vieren.

Kamer prijs voor vier is hetzelfde met zelf boeken.

Bij exit is de reissom keer vier.

Taxes komen er niet meer op bij exit inderdaad.

En voor een pakketreis met Hawaii hebben ze inderdaad hele scherpe prijzen.
Bij exit kun je een standaardreis nemen maar zelf je hotels aangeven. Je krijgt dan gewoon een offerte.
Wees jezelf, er zijn al anderen genoeg

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven