Lastige eisen voor strandvakantie, iemand tips?
vrijdag 23 januari 2009 om 16:25
Hoi iedereen!!
Mijn vriendin en ik zijn al weken naar een leuke zon/strand vakantie aan het zoeken. Maar nu komen we er echt niet uit. Onze eisen zijn:
Mooi strand (Geen rots)
Leuk uitgaansleven (Jeugd is geen probleem)
Mooie zee
Plaatsen die afvallen zijn zoiezo Gran Canaria, Mallorca, Kos. Daar zijn we namelijk al geweest. Verder lijkt ons Ayia Napa op Cyprus ook niet alles.
Nu lijkt het of er nog zat mogelijkheden over zijn maar elk gebied heeft weer zijn minpunten:
Rhodos (stenen, faliraki heeft zandstranden strand maar alleen all inclusive hotels)
Malta (te klein, willen ook wel iets met een auto of scooter gaan doen)
Kreta (komt nog het dichtste in de buurt van onze wensen. Alleen hotels zijn zo duur. Vooral omgeving chersonissos, malia)
Zoeken eigenlijk een 4* hotel, 10 dagen, half pension, rond de 800-900 euro. Ik weet het, veeleisend, maar tot nu toe is dat elke keer weer gelukt.
Hebben jullie nog leuke tips (plaatsen, hotels) ??
Hoor t graag!
Mijn vriendin en ik zijn al weken naar een leuke zon/strand vakantie aan het zoeken. Maar nu komen we er echt niet uit. Onze eisen zijn:
Mooi strand (Geen rots)
Leuk uitgaansleven (Jeugd is geen probleem)
Mooie zee
Plaatsen die afvallen zijn zoiezo Gran Canaria, Mallorca, Kos. Daar zijn we namelijk al geweest. Verder lijkt ons Ayia Napa op Cyprus ook niet alles.
Nu lijkt het of er nog zat mogelijkheden over zijn maar elk gebied heeft weer zijn minpunten:
Rhodos (stenen, faliraki heeft zandstranden strand maar alleen all inclusive hotels)
Malta (te klein, willen ook wel iets met een auto of scooter gaan doen)
Kreta (komt nog het dichtste in de buurt van onze wensen. Alleen hotels zijn zo duur. Vooral omgeving chersonissos, malia)
Zoeken eigenlijk een 4* hotel, 10 dagen, half pension, rond de 800-900 euro. Ik weet het, veeleisend, maar tot nu toe is dat elke keer weer gelukt.
Hebben jullie nog leuke tips (plaatsen, hotels) ??
Hoor t graag!
vrijdag 23 januari 2009 om 16:56
Heb zowel op Zakynthos, als op Corfu, als op Kreta, als op Thassos op een zandstrand gelegen...Niet eens heel gek duur..Over het algemeen zijn de griekse eilanden goed vertoeven..tja, alleen kan ik de temperatuur in de zomer niet garanderen he...wij gaan altijd in september/oktober..ideale temperatuur
vrijdag 23 januari 2009 om 16:58