Leeftijd problemen boeken Thalys
maandag 27 augustus 2012 om 23:02
Hoe werkt het precies met de leeftijden op een Thalys ticket?
Ik wil voor 2 personen retour parijs boeken. Ik val nog onder jongere (t/m 25 jaar) en vriend is ouder dan 25. Die moet ik dus als volwassene selecteren.
Maar dit kan niet! Ik kan alleen of 2 volwassenen, of 2 jongeren selecteren. De prijs maakt niks uit, dus ik neig ernaar gewoon voor 2 volwassenen te boeken. Kan dit? Ik weet dat met een vliegticket de persoonsgegevens precies moeten kloppen, maar hoe zit dit bij de thalys?
Ik heb al gegoogled en het probleem van de site is bekend. Op de site van Thalys stond dat je dan 2x moet boeken, maar dan zit je hoogstwaarschijnlijk niet bij elkaar. En dat is nou niet echt een leuk begin voor een romantisch weekendje parijs...
Het is overigens op alle sites hetzelfde: Ns Hispeed, Thalys.nl en TGV europe.
Iemand die weet hoe dit zit?
I
Ik wil voor 2 personen retour parijs boeken. Ik val nog onder jongere (t/m 25 jaar) en vriend is ouder dan 25. Die moet ik dus als volwassene selecteren.
Maar dit kan niet! Ik kan alleen of 2 volwassenen, of 2 jongeren selecteren. De prijs maakt niks uit, dus ik neig ernaar gewoon voor 2 volwassenen te boeken. Kan dit? Ik weet dat met een vliegticket de persoonsgegevens precies moeten kloppen, maar hoe zit dit bij de thalys?
Ik heb al gegoogled en het probleem van de site is bekend. Op de site van Thalys stond dat je dan 2x moet boeken, maar dan zit je hoogstwaarschijnlijk niet bij elkaar. En dat is nou niet echt een leuk begin voor een romantisch weekendje parijs...
Het is overigens op alle sites hetzelfde: Ns Hispeed, Thalys.nl en TGV europe.
Iemand die weet hoe dit zit?
I
maandag 27 augustus 2012 om 23:13
Wat gek dat je dat niet zo in een keer kan boeken. Mijn ervaring is dat ze alleen maar kijken of je een geldig ticket hebt en niet eens vragen om een paspoort of controleren of je op de juiste stoel zit.
Ik weet niet of je twitter hebt anders zou je NShighspeed eens kunnen twitteren. Heb ik ook een keer gedaan toen ik een vraag had en er niet uit kwam.
Ik weet niet of je twitter hebt anders zou je NShighspeed eens kunnen twitteren. Heb ik ook een keer gedaan toen ik een vraag had en er niet uit kwam.
dinsdag 28 augustus 2012 om 08:30
Ze kijken wel of je op de juiste stoel zit, je moet niet voor niets precies op de juiste instapplek staan op het station, bovendien zijn de stoelen gereserveerd. Als er een station in de buurt is waar je een internationaal ticket kunt boeken zou ik dat doen als ik jou was, scheelt een hoop ergernis.
verba volant, scripta manent.