Leuke kindercamping in Nederland

19-09-2011 12:09 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat mijn titel al erg duidelijk is...

Ik ben op zoek naar een leuke (kinder)camping in Nederland! En wat bedoel ik met een leuke camping? Mijn kinderen zijn 5 en 2 jaar oud en ik zoek voor hen een camping met animatie, een speeltuin en wellicht een zwembad of zo'n indoorspeeltuin. Graag zou ik zelf bij de kust of aan een meer vakantie willen houden.

Hopelijk heeft er iemand tips? Alvast bedankt!
Wil je een overdekt of openlucht zwembad?
Ik krijg er een punthoofd van!
Leuk in de buurt van het strand: Callassande in Groote Keeten (Callantsoog).
Ik krijg er een punthoofd van!
Een camping van RCN.

www.rcn.nl
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Plokkie,

Zwembad overdekt of niet maakt me niet zo heel veel uit.

Dank je wel voor je reactie!
Roompot beachresort in zeeland
Is het voor nu of voor in de zomer volgend jaar?

Wij zijn dit jaar in Leek geweest, Landgoedcamping Nienoord. Was wel geslaagd. Niet super groot, maar er was wel elke avond een soort interactieve voorstelling voor kleine kinderen (en ook overdag waren er activiteiten, maar die waren volgens mij meer voor grotere kinderen). Op het zelfde landgoed is een overdekt zwembad met een best groot buitengedeelte en een familiepark (lees hele grote speeltuin, waarvan een deel overdekt) waar je als je op de camping staat gratis gebruik van kan maken. Vlakbij heb je ook het Leekstermeer met een klein strandje en ook nog een zandafgraving met een heel groot strand.

Oh, op zowat elk veldje van de camping is een speeltuintje.

Iets voor jullie?
landgoed de Berenkuil in Grolloo.. Animatie team is GEWELDIG (en precies genoeg.. dus niet de godgansedag en geen disco, bingo etc.).. speeltuinen door het hele terrein (en de grote speeltuin voorin is super).. autovrij, mooi sanitair en mooie plekken ..

www.berenkuil.nl
Dank je wel voor jullie reacties tot nu toe!

En ja sorry...ik was niet volledig...ik ben inderdaad op zoek naar een camping voor volgend jaar zomer. Ik had al in Zeeland rond gekeken en zag dat je er bij sommige parken op tijd bij moet zijn om te boeken. Laten we zeggen dat ik dus lekker op tijd ben met het plannen van mijn zomervakantie 2012...
camping de paal in Bergeijk. Leuke camping voor kleintjes, hij scoort ruim een 9 in de ANWB gids
De berenkuil in grollo is inderdaad echt geweldig. Mijn nichtje is bijna 5 en ze is er afgelopen zomer geweest met mijn ouders. Non stop regen mAr ze vond het geweldig. Ze wil niet meer met papa en mama mee naar Rhodos, ze gaat wel met oma mee naar de berenkuil.

De paal vonden onze kinderen niet echt een succes, ze vinden de Beerse Bulten in Beerze bij Ommen erg leuk.
quote:Paulo schreef op 19 september 2011 @ 12:47:

camping de paal in Bergeijk. Leuke camping voor kleintjes, hij scoort ruim een 9 in de ANWB gids

Helemaal mee eens ! We hebben hier een keer de meivakantie doorgebracht, wat een leuke camping !

Er schijnt ook een sprookjescamping te zijn, die zit volgens mij zowat altijd vol.

Je kan op de site van de ANWB zelf criteria opgeven voor een camping en dan komen er pagina's met suggesties.
Beerze Bulten in Overijssel (dicht bij Ommen). Ben twee keer bij vrienden op bezoek geweest die daar verbleven en vind het er prachtig. Schijnt wel vrij prjizig te zijn, maar je bent er van alle gemakken voorzien. Ook voor de kinderen dus.
www.sprookjescamping.nl
Jammer dat ik dit nu pas lees, maar goed ik hoop dat je elk jaar weer op vakantie gaat. Voor de volgende zomer: Probeer Zandpol eens; kindvriendelijk, volop mogelijkheden en een animatieteam met in het hele vakantieseizoen een recreatieprogramma. Niet aan een meer maar er is wel een groot natuurbad. EN een zwembad natuurlijk.

Camping Zandpol in Drenthe

Mauwmauw.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven