Leukste/mooiste plaats in NL

06-10-2010 17:33 80 berichten
In navolging van het 'Meest deprimerende plaats in NL'-topic, wat vinden we dan wél een leuke of mooie plaats?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Dordrecht-centrum erg mooi en gezellig.
Frankly my dear, I don"t give a damn
Ik begin met Woerden.

Ben er nooit echt geweest, ik reed er alleen doorheen met de bus, maar ik vond het er verrassend leuk en gezellig uitzien!
*
Utrecht (de binnenstad).

Veere. Bourtange.
Eindhoven mooi? Waar dan?
Breda centrum.

Oude sfeer, een gezellige haven, veel terrasjes, restaurantjes, bruine kroegen, leuke winkels, leuke mensen.....
Woerden schijnt leuk/gezellig te zijn.

Mijn vriend heeft er 10 jaar gewoond en zou er best weer willen wonen.
Breda inderdaad!!!
quote:sassafras schreef op 06 oktober 2010 @ 17:41:

Eindhoven mooi? Waar dan?Nee, Eindoven leuk! Vooral de sfeer en leuke mentaliteit!
Ik herinner me Middelburg als heel mooi (jaren geleden dat ik er was) en gezellig en ik heb laatst een weekendje Haarlem gedaan, ook heel mooi en gezellig.

Niet "mooi" maar wel heel leuk, boeiend en bruisend: Rotterdam (hoewel ook daar prachtig mooie plekjes te vinden zijn).
Elburg. Ik ben er 2 weken geleden geweest en het verraste me (oude panden, gezelligheid).
Nee echt?
Ik vind de binnenstad van Utrecht ook prachtig, vooral de Oudegracht. (Heb drie jaar in Utrecht gewoond, ik mis het wel )

Delft vind ik ook erg leuk. Heeft een erg dorps karakter, maar toch heel 'Amsterdams' met de grachtjes en de panden.
Absoluut Rotterdam, de sfeer, de hele creative scene, altijd wat te doen, vooruitstrevend qua feesten en architectuur, leuke veel in beweging zijnde horeca, multi cultureel, de mentaliteit. de festivals. Zucht..... ik hou met hart en ziel van die stad.
quote:GeorgetteDansLeTabac schreef op 06 oktober 2010 @ 17:41:

Utrecht (de binnenstad).

Veere. Bourtange.

Beide geweldige plekken (Veere en Bourtange), maar zou ik jouw moeten kennen? Via reenactment? Toevallig zijn dat twee plekken waar ik vorig jaar en dit jaar geweest ben met de hobby namelijk....

Oh, en ik nomineer Zutphen! Prachtige stad, alleen stappen is zwaar k*t... en natuurlijk de Utrechtse binnenstad...
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor

Eindhoven mooi? Waar dan?

Eindhoven is misschien qua looks niet zo mooi, maar is wel een stad wat altijd veel organiseert. Veel feesten waar DJ's optreden, Eindhoven culinair, heet volgens mij anders maar je weet misschien wat ik bedoel. Leuke restaurantjes waar je lekker kunt eten...

Elke stad heeft toch wel z'n charmes? Voor de bewoners althans, het is altijd wel iemands "zijn stad".
Uut!! Utrecht is the best. Een geweldig relaxte linkse cultureel interessante aparte mooie oude en hartelijke stad. Leuke mensen. relaxte sfeer. Enorm veel te doen. Geweldige wijken. Lapjesmarkt, huiskamerconcerten, bootje op de gracht, Utrecht m´n stadje!!
Den Haag vind ik ook verrassend mooi op sommige plaatsen.
Nee, volgens mij is het toeval. Jaren geleden eens in Bourtange geweest en ik vond het gewoon een leuk plaatsje. Veere net zo, al was ik daar afgelopen jaar in de buurt met Oud&Nieuw.
Haarlem, Bergen op Zoom en mijn zus zweert bij Den Bosch.
Utrereg m'n stadsie daar gebeurt het allemoal! Toch? (Mijn moeder is een rasechte...)
quote:JJ80 schreef op 06 oktober 2010 @ 17:44:

Absoluut Rotterdam, de sfeer, de hele creative scene, altijd wat te doen, vooruitstrevend qua feesten en architectuur, leuke veel in beweging zijnde horeca, multi cultureel, de mentaliteit. de festivals. Zucht..... ik hou met hart en ziel van die stad.

Mooi vind ik Rotterdam niet (bedankt Duitsers!), maar voor de rest ben ik het helemaal met je eens.

Eindhoven mooi? Waar dan?@Driewieler, ik vermoed dat ze me nog terug wilden pakken vanwege mijn uitlatingen in het ''meest depressieve plek van NL'' topic. Vandaar. Eindhoven, 'k wou al zegguh
quote:GeorgetteDansLeTabac schreef op 06 oktober 2010 @ 17:46:

Nee, volgens mij is het toeval. Jaren geleden eens in Bourtange geweest en ik vond het gewoon een leuk plaatsje. Veere net zo, al was ik daar afgelopen jaar in de buurt met Oud&Nieuw.Grappig! Ik dacht echt heel even... maar nee...
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Zeker grappig! Maar puur toeval dus.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven