Maastricht met Oud&Nieuw

12-12-2010 19:00 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo!

Ik ga dit jaar met mijn vriend oud&nieuw vieren in Maastricht.

Hebben al een hotel/restaurant geboekt.

We willen geen dure kaarten voor een feest oid kopen, maar bijvoorbeeld leuke kroegjes bezoeken, en misschien (als het er is) een speciale vuurwerkshow o.i.d. bekijken, nu wil ik weten of iemand tips heeft?

Omdat we paar dagen voor oud&nieuw al aankomen, en ik ook nog wel leuk wil shoppen, heeft iemand misschien ook leuke (kleding/schoenen)shop-tips?
Volgens mij zijn in veel cafes ook besloten feesten waar je kaartjes voor moet hebben. Dus ik hoop dat je ergens binnenkomt. Op de griend isvolgens mij altijd vuurwerk.

Shopen doe je leuk in Wyck over de oude brug,daar zijn meer klei e apparte winkeltjes,sstokstraatkwartier is chique en duur. In de grote staat en ales rondom de markt vind je de bekende ketens.

Veel plezier!
Leuke kroegen tref je trouwens aan het amorsplein en bredestraat aan. Of op het onze lieve vrouwe plein.
Leuke kroegen tref je trouwens aan het amorsplein en bredestraat aan. Of op het onze lieve vrouwe plein.
Erg leuk is Chalet Bergrust. Tadá

Boven op de st. Pietersberg, dus fantastisch uitzicht over Maastricht en Eijsden. Wel geheim houden, want alleen 'locals' weten ervan. (Nouja, en een verdwaalde Friezin;-))
Thanks voor je reactie, ik verwacht idd dat veel cafe's ook besloten feestjes hebben, maar ik hoop dat er ook een paar gewoon "openbaar" zijn
Hahaha thanks verdwaalde friezin ;) zal het geheim houden
De laatste jaren heb je voor zowat élke kroeg kaartjes nodig. Ik ken er geen waar je zo binnen kunt. Maar goed, die zullen er heus wel zijn, kwestie van rondlopen en zoeken denk ik.

Vuurwerk is er niet met oud&nieuw. Niets georganiseerds in elk geval, alleen wat mensen zelf afsteken.
quote:S0LEIL schreef op 12 december 2010 @ 20:54:

De laatste jaren heb je voor zowat élke kroeg kaartjes nodig. Ik ken er geen waar je zo binnen kunt. Maar goed, die zullen er heus wel zijn, kwestie van rondlopen en zoeken denk ik.

Vuurwerk is er niet met oud&nieuw. Niets georganiseerds in elk geval, alleen wat mensen zelf afsteken.Ook niet meer op de griend?
quote:flatscreen schreef op 12 december 2010 @ 21:21:

[...]

Ook niet meer op de griend?Dat is nooit geweest met O&N volgens mij. Wel met Carnaval en Koninginnedag.
Hmmm dat is jammer! Nou ja we gaan het wel zien...

Zal toch wel even rondkijken / vragen in de dagen voor O&N.

Bedankt voor de tips in elk geval!
wellicht dat er in je hotel wel vanalles is voor de medegasten.

anders eens bij de vvv navragen of ze wat weten.

maar zowiezo veel plezier!!
Er is heel veel vuurwerk in Maastricht!

Tip: ga voor middernacht met een flessie en warme kleren op de oude brug staan, het staat daar helemaal vol met mensen die wachten tot het 12 uur is. Daarna kan je vanaf de brug over twee stadsdelen kijken en veel vuurwerk zien. Vorig jaar was het vuurwerk in Wijck echt prachtig.

Misschien tot ziens!
Gelukkig dat er toch een moi plekje is om te kijken, dank voor de tip Pepernoek!

Heb er echt zin in!

Moet alleen nog even een oufit scoren hahaha, maar dat komt wel goed

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven