Naar de sauna met het OV

13-11-2012 13:18 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Ik wil komende zaterdag in mijn eentje naar de sauna gaan. Ik ben afhankelijk van het OV want ik heb geen rijbewijs. Hebben jullie tips voor leuke saunacomplexen die goed te doen zijn met het OV? Ik woon in Haarlem en zou het liefst niet naar Spa Zuiver of sauna's in Haarlem en Santpoort zelf gaan. Reistijd max 1,5 uur enkele reis. Mijn favoriete sauna's zijn Devarana en Elysium.

Alvast dank voor jullie reacties!
Wat is er mis met de sauna in Haarlem dan? Lijkt me wel zo makkelijk

Ik zou in Amsterdam ofzo eens kijken dan. Hammam ook goed?
Het Viva forum is papaja.
quote:NymphadoraTonks schreef op 13 november 2012 @ 13:20:

Wat is er mis met de sauna in Haarlem dan? Lijkt me wel zo makkelijk

Ik zou in Amsterdam ofzo eens kijken dan. Hammam ook goed?Daar is niets mis mee hoor, ben er alleen al zo vaak geweest.. En als er geen andere opties zijn doe ik dat ook wel hoor. Hamam is ook een goed idee inderdaad!
Thermen Holiday in Schiedam ben ik een keer met de trein heengegaan. Is 5 minuten lopen vanaf station Schiedam Nieuwland. Weet alleen niet hoelang dat treinen is voor jou.
Bel 'n vriendin om samen te gaan, dan kun je met haar mee rijden ipv met OV: gezelliger en praktischer.
Sauna Den Ilp. Goed te bereiken met de bus vanaf Amsterdam CS
Ik ken deze sauna zelf niet, maar hoor altijd goede verhalen van bekenden. Ligt zo ongeveer naast het station en er voor of erna kun je een lekkere boswandeling maken.
Sauna Thermen Lucaya in Oss. Ligt tegenover het station en is een hele fijne sauna.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
Amsterdam
Iedereen bedankt voor de reacties! Ik ga de opties even uitzoeken als ik straks thuiskom van mijn werk.

@Elninjoo: Dat zou ook kunnen inderdaad. Nog gezelliger ook!
Thermen holiday Schiedam, veel en veel beter en groener dan Lucaya in Oss. Veel plezier. Je brengt me op een idee
Schiedam vond ik goed te doen met het OV. Dat moet vanaf Amsterdam toch in 1,5 uur te doen zijn?
I would rather shit in my hands and clap
thermen schiedam idd. Heel goed bereikbaar met ov. op enkele minuutjes loopafstand stopt ook een tram.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven