New York

31-01-2011 17:56 1084 berichten
Alle reacties Link kopieren
Over 3 weken gaan wij naar New York.

Ik ken het niet, dus brand maar los smet de tips!!! Heb er zin in!
Nee die kende ik niet, maar nu vind ik eten ook niet belangrijk als ik in NY ben, weet niet hoe dat komt. Alsof ik te gierig ben om rustig te gaan zitten etc.
Maar wel leuk om te zien dat de mogelijkheid ervoor is. Voor mensen die erg van eten houden
quote:Janna_ schreef op 13 april 2011 @ 11:19:

Een leuk filmpje! Klik! part 2 en 3 staan eronder. Kan ik hier niet bekijken, maar ga ik thuis zeker doen!
quote:Janna_ schreef op 13 april 2011 @ 11:19:

Een leuk filmpje! Klik! part 2 en 3 staan eronder. Super, ik zat gelijk te denken, zouden dit Hollanders kunnen zijn?
Ja, hij noemde ook als eerste 'from Holland' leuke filmpjes he.
Deze meid telt af! Echt zoveel zin om te gaan. Ook nog zitten kijken nar die ny passen. Maar twijfel nog omdat er veel musea in zitten en op die paar dagen gaan we dat niet redden. We willen teveel zien!!
Nadeel van die passen vind ik dat je echt op z'n Hollands 'ze eruit wilt halen' dan, dus een beetje gehaast zoveel mogelijk probeert te doen, ipv te genieten van het moment en vooral ook van het NY gevoel en leven.
Ja precies, we willen ook niet moet rennen om alles te willen halen. En is het gewoon des te meer reden om vaker te gaan!
Wij hebben toen geen passen gehaald idd om die reden dat je dan gaat lopen jagen.

Hebben vooral veel gewandeld,had wel een planning gemaakt van wat ongeveer te doen op een dag maar niks vast gelegd.

Ik zou zo weer gaan!
Wij hadden ook geen passen, ik stippelde wel routes uit maar dat was vooral om zo voordelig mogelijk alles te kunnen zien.

Flatscreen wanneer gaan jullie?
Heeft iemand van jullie dit wel eens gedaan? Lijkt me leuk!

Erg dat ik hier zoveel rondhang.... nu wil ik alleen maar nóg meer naar NY!!!
Ik heb ook gemerkt bij mensen, je houdt van die stad, of je vind er echt helemaal niks aan. Er is geen middenweg vind ik! Wat vinden jullie partners ervan? Mijn man vond het erg druk en vies, maar van het shoppen kon hij geen genoeg krijgen haha!

Janna ga vanmiddag op mijn computer kijken op die site, ben nu mobiel dus niet zo handig!
quote:2010viva schreef op 14 april 2011 @ 09:41:

Wij hadden ook geen passen, ik stippelde wel routes uit maar dat was vooral om zo voordelig mogelijk alles te kunnen zien.

Flatscreen wanneer gaan jullie?

Over 2 weken :-)....erg veel zin!

Maar ik weet nu al dat we er tekort gaan zijn.
Ik ga over drie weken! ik heb zo veel zin!

Ik heb al heel veel tips van www.yelp.com gehaald. Daar worden (veelal door new yorkers) heel veel recenscies geschreven over van alles en nog wat.
quote:2010viva schreef op 15 april 2011 @ 07:31:

Ik heb ook gemerkt bij mensen, je houdt van die stad, of je vind er echt helemaal niks aan. Er is geen middenweg vind ik!Nou, ik vind het een fantastische stad, maar toen ik een keer half januari was vond ik het een stuk minder leuk.... Het was zo koud dat je botten echt koud aanvoelden... Dan ga ik toch liever in mei
quote:flatscreen schreef op 15 april 2011 @ 08:59:

Over 2 weken :-)....erg veel zin!

Maar ik weet nu al dat we er tekort gaan zijn.Leuk!!! Echt al snel ook! Hoe lang ga je dan?
quote:Hangmat schreef op 15 april 2011 @ 09:04:

Ik ga over drie weken! ik heb zo veel zin!

Da's ook al bijna! Hoe lang ga je?

Hebben jullie je ESTA al, Flatscreen en Hangmat?

En hebben jullie al een lijstje met wat je wil zien en doen?
Trouwens janna dat Esta formulier is duur, ze zeggen 12 dollar maar je betaald daarna ook nog andere kosten.
Wow al zo snel meiden, gaaf! Met welke vliegtuig maatschappij vliegen jullie?
$14 dollar toch? Voor zo'n ESTA. Of betaal je extra voor je creditcard ofzo?
Ik hoorde trouwens dat het onwijs duur is om geld naar Amerika over te maken... (gewoon naar een bankrekening, als je bijv. een appartement van een particulier wilt huren). Dat wist ik niet!

Dan zou je dus via PayPal ofzo moeten betalen? Of??
Nou mijn ouders moesten ineens meer betalen vanwege de service die de site biedt zeiden ze, en dat betaal je ook per persoon. Wij snapte er niet veel van, maar het was dus geen 12 of wat jij zegt 14$
Dat zou ik niet weten, maar maken soms ook geld over naar het buitenland en dat kost ook aardig wat. Dus misschien sowieso duur?
Jep esta is geregeld, moet alleen nog uitgeprint worden.

We gaan maar 5 dagen, dus het wordt echt hight lighten.

Ooit heb ik een reisgids gekocht van NY wel 11 jaar geleden, en het bizare is dat daar dus nog de towers in staan..vreemd om te zien.

Wat willen we zien; veel!!!

*vrijheidsbeeld

*Guggenheimmuseum

*Top of the rock

*de B.bridge

*Central park................en nog wel even verder.

We zien wel hoever we komen, we zijn echte lopers dus veel te voet in ieder geval!
Maar je ESTA moet je met je creditcard betalen... of zou je dan ook extra bankkosten ofzo betalen? Hmmm, ik dacht echt dat ik $14,- pp betaald had hoor. Vóórdat je die ESTA online moest aanvragen, moest je bij aankomst die vragen op een groen papiertje aankruisen en was het gewoon gratis... Tsss!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven