New York

donderdag 24 maart 2011 om 18:06
quote:Janna_ schreef op 23 maart 2011 @ 15:46:
Weet iemand of er in Brooklyn ook gebieden zijn waar je beter niet kunt zitten (met hotel of appartement bedoel ik ) Moosey noemde al een minder prettig stukje, maar verder??Ik zou helemaal niet in Brooklyn gaan zitten eerlijk gezegd. Ik vind het New York gevoel in Manhattan te leuk! En zoveel scheelt het niet qua prijs...
Weet iemand of er in Brooklyn ook gebieden zijn waar je beter niet kunt zitten (met hotel of appartement bedoel ik ) Moosey noemde al een minder prettig stukje, maar verder??Ik zou helemaal niet in Brooklyn gaan zitten eerlijk gezegd. Ik vind het New York gevoel in Manhattan te leuk! En zoveel scheelt het niet qua prijs...

donderdag 24 maart 2011 om 22:49
Ja, dat is misschien wel zo. Maar ik zat op die site met appartementen te kijken en dan is Brooklyn wel echt goedkoper. En een metro kaart koop je toch... En ook in Brooklyn zou ik best veel willen zien, want ik ben wel al eerder in Manhattan geweest, maar niet verder dan 'net over de brug' in Brooklyn.
vrijdag 25 maart 2011 om 11:05
New York is geweldig!! Wij zijn er rond de kerst met huwelijksreis geweest, maar dat was al mijn 3e keer naar NY. Ik krijg er geen genoeg van 
Even wat tips (weet niet hoeveel er al genoemd is):
-Metro nemen naar Brooklyn Heights en dan over de Brooklyn Bridge teruglopen naar Manhattan. 's Ochtends vroeg doen, heb je echt een prachtig uitzicht op de skyline.
-Een avondje lachen bij de Comedy Strip, echt superleuk!
-Cupcakes eten bij Magnolia Bakery, zitten door heel de stad en die hebben de lekkerste cupcakes die er zijn (zit ook in Sex and the City)
-Bezoekje brengen aan de New York Public Library, echt prachtig
-Italiaans eten in Little Italy (echt van die Godfather-restaurantjes)
Er is zoveel leuks te doen en te zien! Ga niet als een gek sightsee'en maar geniet van het echte New Yorkse leven!

Even wat tips (weet niet hoeveel er al genoemd is):
-Metro nemen naar Brooklyn Heights en dan over de Brooklyn Bridge teruglopen naar Manhattan. 's Ochtends vroeg doen, heb je echt een prachtig uitzicht op de skyline.
-Een avondje lachen bij de Comedy Strip, echt superleuk!
-Cupcakes eten bij Magnolia Bakery, zitten door heel de stad en die hebben de lekkerste cupcakes die er zijn (zit ook in Sex and the City)
-Bezoekje brengen aan de New York Public Library, echt prachtig
-Italiaans eten in Little Italy (echt van die Godfather-restaurantjes)
Er is zoveel leuks te doen en te zien! Ga niet als een gek sightsee'en maar geniet van het echte New Yorkse leven!

woensdag 13 april 2011 om 07:11
Ik ben in hartje zomer geweest, Kerst en een aantal keer in oktober. En elke periode heeft wat, zomer omdat het warm is en je lekker luchtig gekleed kan gaan. Let wel op de airco's in de winkels. Oktober vanwege halloween optocht, en kerst ja dat is sowieso bijzonder. Alleen toen hebben we wel sneeuw gehad!