Online inchecken Ryanair

04-07-2013 20:18 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik probeerde zojuist om online in te checken en mijn boardingkaart af te drukken, nu zie ik dat alleen de heenreis op de boardingkaart staat vermeld. Is dit nieuw?

Toen ik mijn gegevens invulde, toen stond de terugreis ook bevestigd, alleen wordt deze niet op de boardingkaart vermeld. Lijkt me lastig om in het vakantieland in te checken/ printen voor de terugreis. Heb ik iets verkeerds gedaan?
Ik heb eigenlijk nog nooit meegemaakt dat je ook direct voor een terugreis kunt inchecken.
Hmm, hangt er volgens mij een beetje vanaf wanneer je terugreis is. Laatste keer Ryanair had ik ze allebei. Je kunt trouwens altijd in je hotel vragen of ze de boardingkaart voor je printen, dat zijn ze wel gewend.
@fiddeldee, Ik heb eigenlijk nog nooit meegemaakt dat je niet direct voor een terugreis kon inchecken. Maar het is dus niet heel erg raar begrijp ik.

@theehart, ik zit niet in een hotel, ik ga naar familie, zij hebben geen printer dus moet ik wel naar een internetcafe.
Zie net in mijn bevestigingsmail van Ryanair dat je max 15 dagen van tevoren kan inchecken.
Bij veel lowcostairlines kun je alleen voor de heenreis inchecken.
idd 15 dagen vantevoren!

Wij hebben op Tenerife in een internetcafe ff de terug tickets geprint.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven