Oud en nieuw

10-12-2019 19:09 76 berichten
Alle reacties Link kopieren
We zijn weer eens lekker op tijd. Niet dus..

Het is al 10 december en we kregen vandaag de kolder in ons kop. We willen weg met oud en nieuw.
En nu zou dat heel makkelijk zijn als we samen zouden zijn, maar er zijn ook nog 2 apenkoppen die we toch erg graag bij ons hebben.

Disney was leuk bedachten we, maar vet uitverkocht natuurlijk. Efteling eender.
Europapark dan.. nope! Not available.
Deze drie zijn met goed zoeken vast wel tegen de hoofdprijs te boeken maar ja, dat is dan ook niet de bedoeling.

De andere optie is thuis blijven.. niks doen. Onze vrienden hebben andere plannen (veel hebben nog geen kinderen en gaan naar feesten, en gelijk hebben ze), andere vrienden zijn bij hun families.

Onze familie is bij vrienden of blijft het liefst thuis want de hond/poes/kanarie/goudvis is bang of willen gewoon thuis zijn.

Wie heeft de tip? Wat is er leuk? De kinderen zijn 9 en 11. We vinden het niet erg om wat geld uit te geven, maar 2000 euro voor 3 dgn is wel wat te gortig.
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
biol schreef:
10-12-2019 19:09
We zijn weer eens lekker op tijd. Niet dus..

Het is al 10 december en we kregen vandaag de kolder in ons kop. We willen weg met oud en nieuw.
En nu zou dat heel makkelijk zijn als we samen zouden zijn, maar er zijn ook nog 2 apenkoppen die we toch erg graag bij ons hebben.

Disney was leuk bedachten we, maar vet uitverkocht natuurlijk. Efteling eender.
Europapark dan.. nope! Not available.
Deze drie zijn met goed zoeken vast wel tegen de hoofdprijs te boeken maar ja, dat is dan ook niet de bedoeling.

De andere optie is thuis blijven.. niks doen. Onze vrienden hebben andere plannen (veel hebben nog geen kinderen en gaan naar feesten, en gelijk hebben ze), andere vrienden zijn bij hun families.

Onze familie is bij vrienden of blijft het liefst thuis want de hond/poes/kanarie/goudvis is bang of willen gewoon thuis zijn.

Wie heeft de tip? Wat is er leuk? De kinderen zijn 9 en 11. We vinden het niet erg om wat geld uit te geven, maar 2000 euro voor 3 dgn is wel wat te gortig.
En dan zijn jullie niet welkom daar?

Niet dat wat moet uitmaken als je weg wil (lekker doen als dat lukt) maar als dat de reden is snap ik hem niet helemaal.
Lucifer2018 schreef:
10-12-2019 19:12
En dan zijn jullie niet welkom daar?

Niet dat wat moet uitmaken als je weg wil (lekker doen als dat lukt) maar als dat de reden is snap ik hem niet helemaal.
Oh! Ja das wel handig om te vermelden.. het gaat in dit geval om honden en katten en mijn zoon is enorm allergisch. Allebei mijn zussen hebben katten en hoe gek het voor veel mensen ook mag klinken (en ja, ik heb echt al heel vaak gehoord dan neem je een pilletje) mijn zoon kan binnen 5 minuten niet meer praten van benauwdheid. Hij is al 2 keer direct na bezoek van kattenhuizen opgenomen in het ziekenhuis. Dus nee dat is absoluut geen optie.
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Een paar jaar geleden waren wij met oud en nieuw in phantasialand.We sliepen toen in een Van der valk hotel in Dusseldorf.De kinderen hebben het er nu nog steeds over geweldig.
Misschien een paar dagen ergens naar de sneeuw?
usa schreef:
10-12-2019 19:22
Een paar jaar geleden waren wij met oud en nieuw in phantasialand.We sliepen toen in een Van der valk hotel in Dusseldorf.De kinderen hebben het er nu nog steeds over geweldig.
Heb ik ook naar gekeken. Maar phantasialand is zelf niet open met oud en nieuw. Ze bieden wel arrangementen maar je bent niet in het park. Dat dat is dan een beetje teleurstellend.
Nummer*Zoveel schreef:
10-12-2019 19:28
Misschien een paar dagen ergens naar de sneeuw?
Tips? Ik ben normaal geen sneeuwbezoeker..
Het vliegtuig nemen naar pakweg Zuid-Spanje en een paar dagen Kerst Oud en Nieuw gaan vieren op 't strand bij 20 graden?

Of ineens doorvliegen naar Marokko en daar ergens een city-tripje doen?
Ze doen er niet / nauwelijks aan Kerst, dus heel druk zal 't er niet zijn :-).
anoniem_387728 wijzigde dit bericht op 10-12-2019 19:35
45.69% gewijzigd
Marnamai schreef:
10-12-2019 19:31
Het vliegtuig nemen naar pakweg Zuid-Spanje en een paar dagen Kerst gaan vieren op 't strand bij 20 graden?

:sarcastic: ik wil weg met oud en nieuw. Niet met de kerst..
en het gaat niet om wel of niet druk..
biol schreef:
10-12-2019 19:29
Lapland! Het is wel prijzig, maar kan tegenwoordig ook via TUI. Bezoek een ijshotel, doe een husky toer (wel duur) of ga een dagje skien/snowboarden. Het is wel heel lang donker, maar dat is ook weer de charme van Lapland.
luiwammes schreef:
10-12-2019 19:36
Lapland! Het is wel prijzig, maar kan tegenwoordig ook via TUI. Bezoek een ijshotel, doe een husky toer (wel duur) of ga een dagje skien/snowboarden. Het is wel heel lang donker, maar dat is ook weer de charme van Lapland.
Dat staat zeker nog op mijn verlanglijstje, maar dat gaat m voor deze trip niet worden ben ik bang.
Wil je echt 1 nacht of evt langer? Wunderland Kalkar bij iets, wel wat minder spectaculair? Of gewoon een midweek op een park (landal/Roompot) ofzo.
CenterParcs? Hebben wij eens met oud & nieuw gedaan en vonden het erg gezellig! We gaan dit jaar het laatste weekend van de kerstvakantie nog even :)
Marnamai schreef:
10-12-2019 19:31
Het vliegtuig nemen naar pakweg Zuid-Spanje en een paar dagen Kerst Oud en Nieuw gaan vieren op 't strand bij 20 graden?

Zuid-Spanje is geen 20 graden rond oud en nieuw hoor.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
biol schreef:
10-12-2019 19:28
Heb ik ook naar gekeken. Maar phantasialand is zelf niet open met oud en nieuw. Ze bieden wel arrangementen maar je bent niet in het park. Dat dat is dan een beetje teleurstellend.
Met wintertraum zijn toch gewoon attracties open?
Ik zou kijken voor een leuk hotel en een ticket richting Londen. En dan ergens rond 0:00 aan de rivier het vuurwerk gaan bekijken.
sprietgras schreef:
10-12-2019 19:45
Niet met oud en nieuw dus..
https://www.phantasialand.de/nl/themapa ... ngstijden/
sprietgras schreef:
10-12-2019 19:45
Ze zijn op 1 januari dicht. Het hele park.
Nouschi schreef:
10-12-2019 19:43
Zuid-Spanje is geen 20 graden rond oud en nieuw hoor.
Mijn nichtje had vorig jaar toch écht overdag 20 graden toen ze haar schoonouders bezocht.

En ook mijn tante zit elk jaar in t-shirt op haar terras Kerst te vieren.

Je moet geen hyper-warm zwembadweer verwachten natuurlijk, maar het is er meestal toch echt beter weer dan in deze contreien.

Kwart voor 8 's avonds vandaag en het is in Malaga op dit moment 15 graden.

Maar het is een suggestie, geen moet.
biol schreef:
Ik ook niet ;-D
Maar Winterberg? Of ergens in Oostenrijk?
Maar met zijn vieren ergens alleen Geforceerd en duurbetaald In het buitenland zitten, of toch thuis? Komt toch op hetzelfde neer?
anoniem_277465 wijzigde dit bericht op 10-12-2019 19:52
6.20% gewijzigd
https://www.google.nl/amp/s/www.wintert ... nieuw/amp/
Is topical Island niks voor jullie? Is een mega subtropische zwembad in Duitsland. Je kan er overnachten etc, Google maar eens :)
biol schreef:

Feldberg misschien. Groot zwembad vlakbij en op een uur van Europapark.
Maar vrees dat er veel vol zit.
gizzmo-returns schreef:
10-12-2019 19:50
Maar met zijn vieren ergens alleen Geforceerd en duurbetaald In het buitenland zitten, of toch thuis? Komt toch op hetzelfde neer?
Nou geforceerd is het niet hoor, we zijn graag met zijn vieren. En we reizen graag met zijn vieren, dus wij willen dit graag zo doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven