Oud en nieuw
dinsdag 10 december 2019 om 19:09
We zijn weer eens lekker op tijd. Niet dus..
Het is al 10 december en we kregen vandaag de kolder in ons kop. We willen weg met oud en nieuw.
En nu zou dat heel makkelijk zijn als we samen zouden zijn, maar er zijn ook nog 2 apenkoppen die we toch erg graag bij ons hebben.
Disney was leuk bedachten we, maar vet uitverkocht natuurlijk. Efteling eender.
Europapark dan.. nope! Not available.
Deze drie zijn met goed zoeken vast wel tegen de hoofdprijs te boeken maar ja, dat is dan ook niet de bedoeling.
De andere optie is thuis blijven.. niks doen. Onze vrienden hebben andere plannen (veel hebben nog geen kinderen en gaan naar feesten, en gelijk hebben ze), andere vrienden zijn bij hun families.
Onze familie is bij vrienden of blijft het liefst thuis want de hond/poes/kanarie/goudvis is bang of willen gewoon thuis zijn.
Wie heeft de tip? Wat is er leuk? De kinderen zijn 9 en 11. We vinden het niet erg om wat geld uit te geven, maar 2000 euro voor 3 dgn is wel wat te gortig.
Het is al 10 december en we kregen vandaag de kolder in ons kop. We willen weg met oud en nieuw.
En nu zou dat heel makkelijk zijn als we samen zouden zijn, maar er zijn ook nog 2 apenkoppen die we toch erg graag bij ons hebben.
Disney was leuk bedachten we, maar vet uitverkocht natuurlijk. Efteling eender.
Europapark dan.. nope! Not available.
Deze drie zijn met goed zoeken vast wel tegen de hoofdprijs te boeken maar ja, dat is dan ook niet de bedoeling.
De andere optie is thuis blijven.. niks doen. Onze vrienden hebben andere plannen (veel hebben nog geen kinderen en gaan naar feesten, en gelijk hebben ze), andere vrienden zijn bij hun families.
Onze familie is bij vrienden of blijft het liefst thuis want de hond/poes/kanarie/goudvis is bang of willen gewoon thuis zijn.
Wie heeft de tip? Wat is er leuk? De kinderen zijn 9 en 11. We vinden het niet erg om wat geld uit te geven, maar 2000 euro voor 3 dgn is wel wat te gortig.
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
woensdag 11 december 2019 om 07:50
Ik vind het altijd zo verbazend dat mensen het nog steeds euro Disney noemen. Dat park heeft in 1992-1993 Euro Disney resort en in 1994 Euro disneyland Paris geheten. En vanaf 1995 heet het al Disneyland (resort) Paris.
Maar goed, het park staat momenteel veel in de steigers. Er is een hoop dicht. Nogal zonde om erheen te gaan nu. Zeker voor de prijs die ze vragen in deze periode.
Overigens vind ik via booking.com nog genoeg gasthuizen in Rust bij Europapark. Dan loop je zo naar het park toe.
Maar goed, het park staat momenteel veel in de steigers. Er is een hoop dicht. Nogal zonde om erheen te gaan nu. Zeker voor de prijs die ze vragen in deze periode.
Overigens vind ik via booking.com nog genoeg gasthuizen in Rust bij Europapark. Dan loop je zo naar het park toe.
woensdag 11 december 2019 om 07:54
Ja, je kan wel overnachtingen etc vinden. Alleen geen kaartjes voor het park meer kopen. Dus dan kan ik daar wel in een hotel/gasthuis zitten maar niet naar binnen.Whomi schreef: ↑11-12-2019 07:50Ik vind het altijd zo verbazend dat mensen het nog steeds euro Disney noemen. Dat park heeft in 1992-1993 Euro Disney resort en in 1994 Euro disneyland Paris geheten. En vanaf 1995 heet het al Disneyland (resort) Paris.
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
woensdag 11 december 2019 om 07:57
Het gaat ons juist om die jaarwisseling... niet om het in disney zijn. Hartstikke leuk, maar dat is niet wat we nu willen
woensdag 11 december 2019 om 08:08
Bij disneyland heb ik altijd het idee dat het over de VS-parken gaat.
Overigens wil je daar helemaal niet zijn als het (bijna) uitverkocht is. Wachten op attracties in de kou is geen pretje en er is niet genoeg gelegenheid om binnen wat te drinken. En te koud om met je chocomelk of patatje buiten te zitten.
Overigens wil je daar helemaal niet zijn als het (bijna) uitverkocht is. Wachten op attracties in de kou is geen pretje en er is niet genoeg gelegenheid om binnen wat te drinken. En te koud om met je chocomelk of patatje buiten te zitten.
woensdag 11 december 2019 om 10:07
woensdag 11 december 2019 om 10:16
Lees pagina 1 ff. Park is dicht op 1-1.Vivamuis schreef: ↑11-12-2019 10:07Al aan Phantasialand gedacht?
https://www.phantasialand.de/nl/themapark/wintertraum/
Wij hebben in oktober geboekt op een park aan de Belgische kust. Sunparks heeft nog wel beschikbaarheid in de kempervennen, maar ik denk niet dat daar verder veel te doen is.
woensdag 11 december 2019 om 11:16
Ellende... ik las dat ze arrangementen hebben... blijkbaar op andere locaties dusforumfossiel schreef: ↑11-12-2019 10:16Lees pagina 1 ff. Park is dicht op 1-1.
Wij hebben in oktober geboekt op een park aan de Belgische kust. Sunparks heeft nog wel beschikbaarheid in de kempervennen, maar ik denk niet dat daar verder veel te doen is.
woensdag 11 december 2019 om 11:38
Dat is gewoon de domme denkfout van bedrijven: dat als ze hun naam veranderen dat mensen dan wel daarin meegaan. Zo navelstaarderig gedacht! Disneyland is misschien het centrum van hun eigen universum, maar niet van het universum van Piet of Truus.
Ik kan ook niet meer bijhouden hoe het postbedrijf tegenwoordig heet hoor. PTT Post, TPG, Post NL of alweer anders?? Alsof ik me daarmee bezig moet houden! Iedereen heeft het ook nog steeds over de Museumjaarkaart.
Bedrijven moeten gewoon niet zo dom doen door steeds hun naam te veranderen.
You can never have too many hats, gloves and shoes
woensdag 11 december 2019 om 13:09
Ik noem het juist graag Eurodisney als mensen zich daar aan ergeren.
Het Zwarte Woud is altijd leuk en een huisje laat zich meestal wel vinden, al is de jaarwisseling een lastige tijd.
Wat vinden je kinderen en jullie leuk? De Harz is ook altijd fijn, maar daar zijn geen pretparken, hetzelfde geldt voor Sauerland.
Het Zwarte Woud is altijd leuk en een huisje laat zich meestal wel vinden, al is de jaarwisseling een lastige tijd.
Wat vinden je kinderen en jullie leuk? De Harz is ook altijd fijn, maar daar zijn geen pretparken, hetzelfde geldt voor Sauerland.
woensdag 11 december 2019 om 15:22
Meen eens. Bedrijven moeten hun naam niet steeds veranderen. Net als Ponypark Slagharen. Iedereen blijft het zo noemen terwijl het al járen Attractiepark Slagharen heet . Zelfs Arjen Lubach haha.
Euro Disney is toch prima. Disneyland Parijs noemen wij het trouwens.
Maar daar zou ik heen gaan als het weer wat mooier weer wordt en niet in de winter brrrr.
Een huisje boeken bij Landal en dan lekker bij de open haard met oud en nieuw lijkt me fijner
Euro Disney is toch prima. Disneyland Parijs noemen wij het trouwens.
Maar daar zou ik heen gaan als het weer wat mooier weer wordt en niet in de winter brrrr.
Een huisje boeken bij Landal en dan lekker bij de open haard met oud en nieuw lijkt me fijner
woensdag 11 december 2019 om 18:57
Ik kan op de site gewoon tickets in mijn mandje gooien en naar de check out gaan. Of wil je naar een speciaal oud&nieuw event waarbij je de jaarwisseling in het park viert?
anoniem_63b9a19091605 wijzigde dit bericht op 11-12-2019 19:51
13.10% gewijzigd
maandag 23 december 2019 om 21:37
maandag 23 december 2019 om 21:47
Je hebt bij je geboorte als het goed is iets aan je lijf gekregen dat voeten heet...
Ik maak heel vaak steden trips en reis daarbij zelden met het ov! Wij lopen met gemak 20 km per dag.. dus daar heb ik echt geen probleem mee.