Ov. Chip kaart

15-10-2013 18:03 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Misschien een stomme vraag.

Maar is het even duur om met een Ov. Chip kaart te reizen met de bus dan dat je een kaartje koopt in de bus?
Nee, een los kaartje is duurder, tenzij je lang reist
Je bent zelf een theepot
Kaartje is sowieso duurder toch?
Los is vele malen duurder!
Kaartje is veel duurder.
Ok dank je wel voor de reactie's en al zo snel
En weten jullie ook wat het verschil is? Aaifoonman zegt namelijk van niet en ik zei van wel
Hang er vanaf waar je reist. In Groningen en Drenthe heb je bv een dagkaart waarbij je de hele dag (na negen uur in de ochtend). Kunt reizen kost tien euro. Met Ov. Kaart vele malen duurder.
Doe ik niet aan....
Een ritjenaar mijn werk kost met ov 1.20, los kaartje is 2,70
Wees jezelf, er zijn al anderen genoeg
Ligt eraan hoe lang je reis is. Op 9292 kun je berekenen hoeveel de reis kost, kan je vergelijken of het losse kaartje goedkoper of duurder is.
Dank je wel allemaal ik heb contact opgenomen met 9292 en een normaal kaartje kost 4 euro en met de chip 2.01 euro dus dat is fijn.
Het ligt er aan. In het noorden van het land is het voor mij goedkoper om een kaart te kopen, kind mag dan gratis mee. Meestal is chip goedkoper. In amsterdam kost het reizen van circa 5 haltes 119 met een gekocht kaartje 270
Vreemd dat per regio de losse kaartjes verschillen. Hier in de regio is een los kaartje 3 euro
quote:nursejacky schreef op 15 oktober 2013 @ 18:35:

Vreemd dat per regio de losse kaartjes verschillen. Hier in de regio is een los kaartje 3 euro

Ligt aan de subsidie van de provincie en regelingen van individuele busmaatschappijen.

In Brabant zijn de ritkaartjes ¤3,50 en de dagkaartjes ¤5,50. Als je geen kortingsproduct op je ovchipkaart hebt, kan het nogal eens voorkomen dat een papieren kaartje goedkoper is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven