paar vraagjes

12-08-2012 20:53 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
We hebben net te horen gekregen van onze reisbegeleider dat er in ons hotel waar we bijna naartoe gaan in mallorca heel erg gestolen word door de schoonmakers.

Ik heb natuurlijk een slot op de koffer maar is het verstandig om daar de pinpas in te bewaren? Of breken ze echt de koffer los terwijl je een slot hebt? En de id kaart, moet ik die altijd bij mij houden?

Volgende vraag; We hebben een all inclusive hotel en gaan 8 dagen, elke dag wel uit en misschien nog een keer naar een waterpark. Hoe veel geld heb ik ongeveer nodig voor die 8 dagen? Drinken en eten hoeven we niet te betalen.
quote:Jorina schreef op 12 augustus 2012 @ 21:58:

Was een grapje, niet zo aangebrand ...En waar had ik uit kunnen opmaken dat het een grapje was dan?
quote:Tijger32 schreef op 12 augustus 2012 @ 22:16:

dragen jullie serieus je waardevolle papieren 24/7 bij je? Ik doe alles in een kluisje, pinpas, paspoort, zorgpas ed., Als je naar het zwembad of strand gaat, ga toch niet alles meenemen? de kans dat het daar gestolen wordt, is groter dan uit je kluisje.Zorgpas, rijbewijs heb ik bij me. Pinpas, paspoort, tickets ed laat ik in de kluis.
Ik ben meerdere keren in Riu hotels geweest en heb daar echt nooit verhalen over stelend personeel gehoord. De RIu groep heeft een flink bedrijf opgebouwd en zit inmiddels in tal van landen. Zij gaan echt hun werelwijde reputatie niet te grabbel gooien door dergelijk gedrag te tolereren!
quote:Jorina schreef op 12 augustus 2012 @ 21:47:

Die reisleider besteelt waarschijnlijk gewoon de gasten, en geeft het hotelpersoneel de schuld. Lucratieve baan.Vrij grove beschuldiging ondanks dat "waarschijnlijk!" Heb je bewijzen?
Koop een "moneybelt" en draag deze onder je kleding met pasjes en geld erin. Je kan kijken op google wat ik bedoel. En dan niet zo'n enorm fout buiktasje, maar een kleine platte die je zelfs onder je broek/rokje aan kan doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven