Ibis is mijn favoriet. Ik beland daar op de een of andere manier 's avonds altijd aan de bar en raak daar aan de praat met mensen uit allerlei landen. Vind ik leuk
Is ook leuk, maar die heeft volgens mij geen parkeerarrangementen.
TO, will Je perse met de auto of is de trein ook goed?
Je kunt dan ook bij langparkeren staan en met de shuttle naar Schiphol Centrum. En de trein kan ook prima. Je kunt ook parkeren bij een vertrekstation.
„We zijn alzo verdorven, dat wij ganselijk onbekwaam zijn tot enig goed en geneigd tot alle kwaad“
Je kunt dan ook bij langparkeren staan en met de shuttle naar Schiphol Centrum. En de trein kan ook prima. Je kunt ook parkeren bij een vertrekstation.
En als je ANWB-lid bent nu 15% korting. Goed te doenn dat langparkeren.
Je kunt dan ook bij langparkeren staan en met de shuttle naar Schiphol Centrum.
Ook een goede optie, had ik zelf nog niet aan gedacht. CitizenM doe ik meestal als ik met de trein ben en wil overnachten, Ibis als ik met de auto ben.
Deze onthoud ik voor de volgende keer, bedankt
Dank jullie wel allemaal.
Ik stelde mijn vraag omdat de bezetting van de Ibis etcetera vol zit. Vd Valk heeft plek maar kost single €198.00
Hoop dat iemand een tip heeft voor een b en b in de buurt of ander idee. Ik moet met de auto.
Moet de auto perse mee? Anders is misschien Ibis in Leiden een optie, pal tegenover het station en met de trein, die de hele nacht door rijdt, ben je in een kwartier op schiphol.
Let wel op dat als je gaat op 3 oktober, het erg druk kan zijn en het mss duurder is ivm Leidens ontzet
Anoniem_389813
dinsdag 24 september 2019 om 12:34
Of boek iets goed bereikbaars in de buurt en neem een Schipholtaxi.
Bastion Hoofddorp ook vol?
En net kan zijn dat bij Ibis de arrangementen vol zijn als je op booking.com kijkt maar soms op de site zelf nog wel plek. Accor hotels is het.