Parkeren in Apeldoorn

15-07-2010 08:16 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft een goede tip waar ik het beste kan parkeren in Apeldoorn? In/nabij centrum/Orpheus..

Ben zelf nog nooit in het centrum van Apeldoorn geweest. Nu kan ik er wel gewoon heenrijden, maar misschien heeft een van jullie nog een tip? En waar kun je een beetje goedkoop parkeren of maakt dat allemaal niet zoveel uit?
Er is gewoon een parkeergarage in het centrum.
Orpheus heeft een eigen parkeergarage. Vroeger kon je gratis langs de Loolaan parkeren 's avonds, maar ik vermoed dat dat er inmiddels wel af is.
Er zijn meer parkeergarages in het centrum, waaronder eentje onder het stadhuis, eentje onder winkelcentrum Oranjerie en eentje tegenover het Coda museum. Goedkoop parkeren zal lastig worden. Alles is betaald en naast de parkeergarages zijn er weinig losse plekken.
Ik had al een beetje een vermoeden dat goedkoop ergens parkeren er niet in zit.. Ik rijd gewoon richting centrum en parkeer daar ergens in een van de parkeergarages! In ieder geval bedankt voor de antwoorden!
Je kunt het beste kijken op de website Parkeren in Nederland. Op deze website staan meer dan 2.300 parkeerlocaties. Als je het adres invoert van de eindbestemming krijg je de parkeerlocaties in de buurt van je eindbestemming. Vervolgens kun je kijken per locatie naar de openingstijden, de tarieven, de doorrijhoogte. De Parkeerlijn kun je raadplegen op internet, je mobiele, Layer App en de iPhone App. De iPhone en de Layer App van de Parkeerlijn zijn gratis.
Nou, gister Apeldoorn ingeweest.. De hele dag gratis geparkeerd! Waren op zoek naar een parkeergarage in het centrum en omdat de boel daar nu een beetje opligt werden we door een woonwijk geleid. Daar hebben we de auto neergezet en nog even nagevraagd of het daar ook betaald was. Maar dus niet! En was niet eens zo ver van het centrum.. kleine 10 min. lopen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven