Parkeren in Apeldoorn
donderdag 15 juli 2010 om 08:16
Wie heeft een goede tip waar ik het beste kan parkeren in Apeldoorn? In/nabij centrum/Orpheus..
Ben zelf nog nooit in het centrum van Apeldoorn geweest. Nu kan ik er wel gewoon heenrijden, maar misschien heeft een van jullie nog een tip? En waar kun je een beetje goedkoop parkeren of maakt dat allemaal niet zoveel uit?
Ben zelf nog nooit in het centrum van Apeldoorn geweest. Nu kan ik er wel gewoon heenrijden, maar misschien heeft een van jullie nog een tip? En waar kun je een beetje goedkoop parkeren of maakt dat allemaal niet zoveel uit?
donderdag 15 juli 2010 om 08:39
donderdag 15 juli 2010 om 12:11
Je kunt het beste kijken op de website Parkeren in Nederland. Op deze website staan meer dan 2.300 parkeerlocaties. Als je het adres invoert van de eindbestemming krijg je de parkeerlocaties in de buurt van je eindbestemming. Vervolgens kun je kijken per locatie naar de openingstijden, de tarieven, de doorrijhoogte. De Parkeerlijn kun je raadplegen op internet, je mobiele, Layer App en de iPhone App. De iPhone en de Layer App van de Parkeerlijn zijn gratis.
vrijdag 16 juli 2010 om 08:54
Nou, gister Apeldoorn ingeweest.. De hele dag gratis geparkeerd! Waren op zoek naar een parkeergarage in het centrum en omdat de boel daar nu een beetje opligt werden we door een woonwijk geleid. Daar hebben we de auto neergezet en nog even nagevraagd of het daar ook betaald was. Maar dus niet! En was niet eens zo ver van het centrum.. kleine 10 min. lopen.