paspoort kwijt....

21-08-2011 08:46 79 berichten
Mijn partner is zijn paspoort kwijt, we zouden vandaag gaan vliegen. We hebben de hele nacht gezocht, nergens te vinden.

Het is nu aan de marechaussee of ze een nooddocument willen geven, maar dat weten we pas op de luchthaven.

Ik durf de kinderen niets te vertellen die zijn zo vol van de vakantie, ik heb een jaar lang non stop 6 tot 7 dagen per week gewerkt en ik zou nu ontspannen moeten zijn. Maar ik heb stress en het janken staat me nader dan het lachen.

Ik heb een paar opties, gewoon gaan met de kinderen en hij komt een paar dagen later. Wel zwaar, want heb nu twee kinderen, een kinderwagen en teveel bagage, we moeten daar ook nog met de trein.

Hij komt ons met de auto achterna en alle koffers (maar de rit is te heftig voor 1 persoon voor maar 1 klein weekje vakantie)

We gaan helemaal niet (samen niet uit, samen wel thuis)

Ik baal, baal, baal ik weet dat als ik nu verwijten ga maken de bom barst, want hij is ook gespannen, maar het is altijd hetzelfde met deze man. Sorry moest even stoom afblazen.
nouwww,

een paaltje rammen is toch iets anders dan je paspoort zoekmaken...
Alle reacties Link kopieren
quote:Mylene_Valerie schreef op 03 september 2011 @ 17:41:

Dat soort mannen leren er dus niet van, anders zou het je ook niet WEER net een dag na de vakantie overkomen dat je zo'n schade post rijdt.

Ik denk dat TO gewoon ermee moet leren leven dat ze een klungel heeft als vriend die nergens wat van leert.

En anders op zoek gaan naar een ander.

Dat lijkt hard wat je zegt, maar moet zeggen dat, na het paspoortverhaal, ik het er mee eens bent.

Sommige mensen letten gewoon nooit op, kijken nooit uit.

Ik zou dat ook niet moeten.

Ben ik wel benieuwd wie die hele zaak, verzekering en reparatie, afhandeld.

Ik heb zomaar het idee dat TO dat mag doen en man weer lekker zijn eigen gang gaat. Zonder met iemand rekening te houden.
quote:Starshine schreef op 03 september 2011 @ 17:43:

nouwww,

een paaltje rammen is toch iets anders dan je paspoort zoekmaken...Ik weet niet of ik een verkeerd topic in gedachte heb maar was dit niet het topic dat hij het altijd kwijt was zijn paspoort? Dus dat dit niet een eenmalig "ongelukje" was?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Idd. Pearl, en daarbij, je gaat toch niet net voordat je gaat vliegen naar je paspoort zoeken?

Ik vergeet ook wel eens waar ik dingen opberg (reden om vaste plekken te creeren anders weet ik het ook niet), maar dat soort belangrijke dingen ga je niet de avond voor vertrek zoeken.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven