Peugeot 208 ervaring
donderdag 8 oktober 2020 om 17:49
https://asacannes.com/nl/comment-mettre ... ugeot-208/
Daarom is het noodzakelijk als u beter zicht wilt en alleen onderweg bent, om de volledige koplampen van uw Peugeot 208 te starten:
Schakel eerst de positielichten in door de hendel vlak naast het stuur te draaien. Het kan worden onderscheiden met behulp van de verkeerslichtpictogrammen opgelegd door de wegcode.
Dus als u eenmaal de hendel hebt gedraaid, herhaalt u de handeling om het dimlicht te activeren.
Ten slotte kunt u de volledige koplampen activeren door de hendel naar u toe te trekken of op bepaalde modellen moet u de hendel indrukken.
Zodra het grootlicht op uw Peugeot 208 is geactiveerd, kunt u de activering ook regelen.
Daarom is het noodzakelijk als u beter zicht wilt en alleen onderweg bent, om de volledige koplampen van uw Peugeot 208 te starten:
Schakel eerst de positielichten in door de hendel vlak naast het stuur te draaien. Het kan worden onderscheiden met behulp van de verkeerslichtpictogrammen opgelegd door de wegcode.
Dus als u eenmaal de hendel hebt gedraaid, herhaalt u de handeling om het dimlicht te activeren.
Ten slotte kunt u de volledige koplampen activeren door de hendel naar u toe te trekken of op bepaalde modellen moet u de hendel indrukken.
Zodra het grootlicht op uw Peugeot 208 is geactiveerd, kunt u de activering ook regelen.
Nee heb je, ja kun je krijgen.
donderdag 8 oktober 2020 om 18:40
Je kunt hier de instructieboekjes vinden: https://www.peugeot.nl/instructieboek/
Als ik het goed begrijp moet in de nieuwste 208 het dimlicht aan staan om het grootlicht in te kunnen schakelen. Trek dan de schakelaar naar je toe. Trek de schakelaar nog een keer naar je toe om het grootlicht weer uit te schakelen en weer terug te gaan naar dimlicht.
donderdag 8 oktober 2020 om 19:21
Heb je weleens zeer dichte mist gecombineerd met groot licht? Ik zou je adviseren dat niet te dien. Mistlicht voor bij zeer dichte mist kan wel enigszins helpen.
donderdag 8 oktober 2020 om 19:48
donderdag 8 oktober 2020 om 19:52
Ik herinner me trouwens ook 2x trekken. Dus naar je toe. En dan niet bij de eerste stand stoppen maar bij de tweede.Mikla schreef: ↑08-10-2020 19:48Wat betreft het weer en de wegen ik zit in het buitenland en heb het hier echt veel nodig vandaar de vraag.
Ik zal het dimlicht zoeken en dat uitproberen.
Naar je toe trekken werkt enkel voor het grote licht sein heel kort. Verder lukt helaas niet, ik ga het zometeen nog eens proberen
anoniem_130961 wijzigde dit bericht op 08-10-2020 20:01
3.02% gewijzigd
vrijdag 9 oktober 2020 om 13:12