Reisplannen-verzamel-app?

22-02-2012 09:58 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allen,

Ik ben weer eens een reisje aan het voorbereiden en daarbij het internet aan het afstruinen voor leuke/bijzondere tips voor restaurantjes, musea, winkels, etc. Alleen nu de vraag: hoe verzamel ik die het handigste?

Het liefst zou ik ze in een app opslaan die ook offline te raadplegen is. Ik gebruik al TripIt voor reisjes (m.n. vluchtinfo) en Evernote als "notitieboekje" voor van alles en nog wat, maar vind deze apps voor dit doel toch niet helemaal handig. Ik zou bijv. de bezienswaardigheden ook graag op een kaartje willen kunnen zien en offline willen raadplegen op m'n iPhone/iPad.

Welke apps gebruiken jullie? Ik ben benieuwd!
Pen
Je kan in google maps toch plaatsen opslaan?

Heeft zeker ook z'n charmes, maar nadeel vind ik dat je niet even snel kan zien waar iets ligt/wat een handige route is en je niet achteraf nog dingen kunt sorteren (bijv. in wat je welke dag wilt doen, of alle restaurantjes bij elkaar).
Pen en papier bedoel ik :-)
quote:drakenvlieg schreef op 22 februari 2012 @ 10:15:

Pen en papier bedoel ik :-)Dat dacht ik al, en was mijn reactie ook op bedoel Had niet gequote omdat ik niet gedacht had dat er zo snel weer iemand tussendoor zou reageren
quote:Maja82 schreef op 22 februari 2012 @ 10:13:

Je kan in google maps toch plaatsen opslaan?Dat klopt, maar ik zou niet weten of/hoe ik die vervolgens weer offline kan raadplegen. Ga ik eens uitzoeken!
Lonely Launcher van lonely planet?

Hoewel ik niet weet of die ook offline werkt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven