reisverzekering?
woensdag 23 juni 2010 om 22:44
woensdag 23 juni 2010 om 22:51
Hoi! Ik weet niet hoe oud je bent en of je student bent? Ik heb een rekening bij de ING en daar ook de studentenverzekeringen. WA en inboedel, en ook een reisverzekering Europa. Toen ik vorig jaar naar Zuid-Afrika ging, heb ik werelddekking afgesloten. Geloof dat mijn reisverzekering 35 euro per jaar is ofzo? En die studentenverzekering 3 euro per maand ofzo.. Kijk dus ff bij je bank, ABN en Rabo bieden ook zoiets aan geloof ik. Anders FBTO misschien?
woensdag 23 juni 2010 om 22:57
Ik zit nog bij mijn ouders in de reisverzekering van de ANWB (werelddekking).
Heb ook een keer zelf een reisverzekering afgeloten toen ik een weekendje weg ging binnen europa. Was iets van 8 euro ook via ANWB.
Geen idee of die goed is want ik heb er gelukkig nog nooit gebruik van hoeven maken. Maar kijk in de voorwaarden wel na of de verzekering die je kiest alleen voor Europa is of voor de hele wereld.
Heb ook een keer zelf een reisverzekering afgeloten toen ik een weekendje weg ging binnen europa. Was iets van 8 euro ook via ANWB.
Geen idee of die goed is want ik heb er gelukkig nog nooit gebruik van hoeven maken. Maar kijk in de voorwaarden wel na of de verzekering die je kiest alleen voor Europa is of voor de hele wereld.
donderdag 24 juni 2010 om 06:47
Heb eerst ook die van ING gehad, daar moet je voor extra's per dag bij betalen (bijv werelddekking). Was erg duur en toen ik ze nodig had, was er erg veel papierrompslomp en gezeur. Daarna bij Unive gezeten, was prima. En nu bij Hema (nog niet nodig gehad). Leg een aantal verzekeringen naast elkaar en kijk wat je wensen zijn. Weet je ook meteen welke het goedkoopst is.
donderdag 24 juni 2010 om 11:02
Hema is prima. Hebben wij ook en helaas moeten bellen afgelopen week ivm noodweer in zuid frankrijk waar we midden in zaten. Moet de bijzettent op hen verhalen en een dakluikje van de caravan. Werden prima te woord gestaan en moeten gewoon de rekening opsturen enzo. Auto en vervangende caravan hebben we verzekerd via anwb en dat is ook prima!
vrijdag 25 juni 2010 om 09:22
Ik heb een doorlopende reis- en annuleringsverzekering met werelddekking afgesloten bij ING. Deze was (destijds in ieder geval) voordelig, maar wel met een hoger eigen risico als ik het me goed herinner. Op het moment dat er iets aan de hand is, ben je het voordeel van de lagere premie dus kwijt. Daar moet je ook op letten.
woensdag 30 juni 2010 om 21:50
zondag 11 juli 2010 om 15:51