Restaurant Rotterdam

16-07-2018 21:09 57 berichten
Alle reacties Link kopieren
Komend weekend zijn wij in Rotterdam en we zoeken een restaurant voor de vrijdagavond in de buurt van de Markthal, waar je lekker buiten kunt zitten en waar je ook goed kunt eten met kinderen (12 en 8 jaar). Zaterdag eten we bij Popocatepetl, dus die valt af voor de vrijdag.

Heeft er iemand leuke tips?
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Alle reacties Link kopieren
Lorelai schreef:
17-07-2018 22:31
Eventueel de Smaak van Afrika als dat je ding is.
die grote enjera schotel voor 2 personen :love:
Alle reacties Link kopieren
sleeping_sun schreef:
17-07-2018 20:42
Ik vind vapiano juist ideaal met kinderen. Ze kunnen bijna alle pizzas krijgen in kinderformaat en die van mij vinden het geweldig om te zien hoe hun pizza gemaakt wordt.
Precies wat ik (niet) bedoel.
Mogen pa en ma ook n beetje leuk sfeervol zitten en genieten van een leuke eetplek (dus Niet dat rumoerige Vapiano waar je in de rij moet staan voor n pizza), als onderdeel van hun weekendje weg? Of draait alles dan echt alleen maar om de wondertjes kinderen?
very__cherry wijzigde dit bericht op 18-07-2018 09:07
7.39% gewijzigd
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
Pinda-Kaas schreef:
17-07-2018 18:22
of de happy italy..ik krijg altijd helemaal de kriebels als ik die rij buiten zie staan op de binnenrotte
en een beetje boos word ik er ook van
:proud:
Wij Rotterdammers zijn toch altijd wel ergens n beetje boos over niet dan ja toch.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
Very__Cherry schreef:
18-07-2018 00:43
:proud:
Wij Rotterdammers zijn toch altijd wel ergens n beetje boos over niet dan ja toch.
Ik word altijd geïrriteerd als ik zie dat Rotterdam is opgenomen in een of ander 'steden-die-je-echt-gezien-moet-hebben-lijstje. Houd je kop man, niet verder vertellen joh ;-D
Tjezus, wat vals
Alle reacties Link kopieren
Sjaantje37 schreef:
17-07-2018 21:48
Niet te vreten ook..
:worship:

Little V of Smaak van Afrika stem ik ook voor!
Alle reacties Link kopieren
Very__Cherry schreef:
17-07-2018 15:49
Laat je in vredesnaam niet verleiden tot een (omg) Pastakantine, of een Vapiano, omdat je toevallig kinderen hebt. Doe iets leuks met de overige tips hierboven. Het is ook jouw weekendje uit remember? Geniet van mijn stadje :-D
O en je kan bjj Blaak de historische tramlijn 10 nemen, die rijdt je voor n redelijk bedragje de stad rond. Je kan blijven zitten of uitstappen, waar je wil. Met dit weer moet je niet teveel lopen :biggrin:
Dat komt wel goed, op sommige momenten passen we ons aan aan de kinderen, maar dit is er niet een van ;-) We gaan genoeg leuks voor hen doen, maar we willen wel fatsoenlijk uit eten.

We gaan nog lunchen in Hotel New York, met de watertaxi, naar de Markthal (maar dus niet om te eten ;-)), man en zoon willen de Euromast nog op geloof ik, we gaan een fietstour maken en naar het Maritiem museum. En dan slapen we ook nog in een kubuswoning :-D
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Alle reacties Link kopieren
Pinda-Kaas schreef:
17-07-2018 18:22
of de happy italy..ik krijg altijd helemaal de kriebels als ik die rij buiten zie staan op de binnenrotte
en een beetje boos word ik er ook van
Happy Italy hebben wij ook in onze eigen stad. Leuk voor een snelle pizza (de rij gaat best snel), maar meer ook niet.
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Alle reacties Link kopieren
Juultje schreef:
18-07-2018 23:03
Dat komt wel goed, op sommige momenten passen we ons aan aan de kinderen, maar dit is er niet een van ;-) We gaan genoeg leuks voor hen doen, maar we willen wel fatsoenlijk uit eten.

We gaan nog lunchen in Hotel New York, met de watertaxi, naar de Markthal (maar dus niet om te eten ;-)), man en zoon willen de Euromast nog op geloof ik, we gaan een fietstour maken en naar het Maritiem museum. En dan slapen we ook nog in een kubuswoning :-D
als jullie bij hotel new york zijn, loop dan ook even de hoerenloper over naar de fenixloodsen. Dat is leuk hoor!! daar aan de kade zit ook het pinball museum, maar das alleen open op zaterdag en zondag
Hoerenloper? Heet die brug zo?
Alle reacties Link kopieren
Magister schreef:
19-07-2018 12:26
Hoerenloper? Heet die brug zo?
Rijnhavenbrug geloof ik, maar zo heb ik hem nog nooit horen noemen ;-D
Kortste weg naar Katendrecht, vandaar
Tjezus, wat vals
Alle reacties Link kopieren
Magister schreef:
19-07-2018 12:26
Hoerenloper? Heet die brug zo?
Hoe zou de brug naar Katendrecht anders moeten heten? Je ging daar niet naartoe om te hockeyen, zeg maar :-D
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
MevrouwJack schreef:
18-07-2018 15:14
Ik word altijd geïrriteerd als ik zie dat Rotterdam is opgenomen in een of ander 'steden-die-je-echt-gezien-moet-hebben-lijstje. Houd je kop man, niet verder vertellen joh ;-D
Inderdaad. Alsof wij zitten te wachten op groeperingen treinende dinnetjes uit Haarlem of op invasies Limbo's met rugzakjes. Alleen maar lastig op de roltrap van de Bijenkorf. KSSSST.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
Very__Cherry schreef:
19-07-2018 12:33
Hoe zou de brug naar Katendrecht anders moeten heten? Je ging daar niet naartoe om te hockeyen, zeg maar :-D
Alleen toen je er nog heen ging om niet te hockeyen was de brug er nog niet, maar het verleden blijft mooi doorklinken ;-D
Tjezus, wat vals
Alle reacties Link kopieren
O'pazzo. En dan niet het pizzeriagedeelte waar je niet kunt reserveren maar het gewone restaurant. Je kunt er ook lekker buiten zitten. Hele leuke bediening, super-eten, kies dat voorgerecht met allemaal verschillende gerechtjes met zijn allen. Om je kinderen gerust te stellen: daar zit ook een pizza tussen.
En dan als toet een ijsje op de Meent bij de IJssalon. Als ze toevallig citroen-basilicumijs hebben moet je die echt proeven.
Je moet erop te vertrouwen dat als hij bij je weg wil, hij heus wel weggaat. En tot die tijd is hij vrijwillig bij je. (Murrmurr)
Alle reacties Link kopieren
Fenix Food Factory kennen we en zullen we vast ook heen gaan. We zijn zelf al vaker in Rotterdam geweest en gaan nu voor het eerst met onze kinderen. En die hoeven niet per se pizza, liever niet eigenlijk, zoon heeft afgelopen week al 3x pizza op, dat is wel even klaar nu ;-)

Ik vrees dat we niet echt naar jullie geluisterd hebben... man kwam nog een restaurant (Kade 4) tegen aan de Spaansekade met terras en heeft die gereserveerd. Wel erg leuk om jullie tips en andere reacties over Rotterdam te lezen en ik sla ze zeker op voor een volgende keer!
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Very__Cherry schreef:
19-07-2018 12:33
Hoe zou de brug naar Katendrecht anders moeten heten? Je ging daar niet naartoe om te hockeyen, zeg maar :-D
O ja jôh? Je hatter natuurlijk ook kenne wone!.. Jatoch? <dit alles uitgesproken met natte t>
Alle reacties Link kopieren
Mijn favoriet is toch wel de hemel op aarde. Heerlijk als je van tapas en kleine hapjes houdt.
Alle reacties Link kopieren
Juultje schreef:
19-07-2018 14:59

Ik vrees dat we niet echt naar jullie geluisterd hebben... man kwam nog een restaurant (Kade 4) tegen aan de Spaansekade met terras en heeft die gereserveerd. Wel erg leuk om jullie tips en andere reacties over Rotterdam te lezen en ik sla ze zeker op voor een volgende keer!
jammer hoor, dat is recht naast de popocatepetl. zit je twee avonden op rij in de oude haven tussen de andere toeristen te veel te betalen voor een ongeïnspireerde kaart uit matige keuken

nou je raad het al, over de oude haven ben ik ook een beetje boos
Alle reacties Link kopieren
Pinda-Kaas schreef:
19-07-2018 18:46
jammer hoor, dat is recht naast de popocatepetl. zit je twee avonden op rij in de oude haven tussen de andere toeristen te veel te betalen voor een ongeïnspireerde kaart uit matige keuken

nou je raad het al, over de oude haven ben ik ook een beetje boos
:rofl:

Ik moet haar wederom gelijk geven.
Maar ik heb 17 jaar IN de Oude Haven gewoond dus ik ging sowieso altijd ergens anders heen voor n leuke avond :lol:
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
Juultje schreef:
18-07-2018 23:03
Dat komt wel goed, op sommige momenten passen we ons aan aan de kinderen, maar dit is er niet een van ;-) We gaan genoeg leuks voor hen doen, maar we willen wel fatsoenlijk uit eten.

We gaan nog lunchen in Hotel New York, met de watertaxi, naar de Markthal (maar dus niet om te eten ;-)), man en zoon willen de Euromast nog op geloof ik, we gaan een fietstour maken en naar het Maritiem museum. En dan slapen we ook nog in een kubuswoning :-D
Wat een lekker Rotterdams weekendje en allemaal goede activiteiten! Ja, volgende keer moet je echt naar Little V, Spirit en de Rauwdouwer, maar jullie zijn al genoeg op stap zo te lezen. Dan is twee keer uit eten in hetzelfde gezellige haventje vlakbij huis ook niet verkeerd. Geniet ervan.
Rotterdam Noord is op zichzelf al de moeite waard: steeds meer hippe nieuwe tentjes. Oa op en rond Zwaanshals, Zaagmolenkade, Raampoortstraat, en OK neem de Provenierstraat er ook maar bij...
Bird, Westerkaatje, Destino, Mevr. Visser, Zino, Tosca, Speck, Angelo Betti, Blue Mekong... etcetc
Alle reacties Link kopieren
Hai,

Hoop dat iemand dit nog leest. Maar weet iemand een leuk restaurant in het centrum? We zijn met 4 volwassenen :)

Fijne dag!
Alle reacties Link kopieren
Richting Kralingen: Viscini
Rond de Markthal: O-pazzo
scheepvaartkwartier: la stanza

Alledrie hele fijne Italiaanse restaurants waar je ook goed buiten kunt zitten.
Je moet erop te vertrouwen dat als hij bij je weg wil, hij heus wel weggaat. En tot die tijd is hij vrijwillig bij je. (Murrmurr)
Alle reacties Link kopieren
mommy2014 schreef:
20-07-2018 12:14
Hai,

Hoop dat iemand dit nog leest. Maar weet iemand een leuk restaurant in het centrum? We zijn met 4 volwassenen :)

Fijne dag!
Ik hoop eerder dat jij het topic even terugleest ;-)
Anders vallen we vreselijk in herhaling met zn allen, en wij Rotterdammers hebben wel meer te doen.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
Magister schreef:
20-07-2018 10:51
Rotterdam Noord is op zichzelf al de moeite waard: steeds meer hippe nieuwe tentjes. Oa op en rond Zwaanshals, Zaagmolenkade, Raampoortstraat, en OK neem de Provenierstraat er ook maar bij...
Bird, Westerkaatje, Destino, Mevr. Visser, Zino, Tosca, Speck, Angelo Betti, Blue Mekong... etcetc
Te omslachtig voor mensen die om en nabij de Markthal willen eten. Zie OP.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven