romantische vakantie
maandag 5 november 2012 om 19:20
maandag 5 november 2012 om 19:33
quote:paloma schreef op 05 november 2012 @ 19:30:
[...]
Ben je daar weleens geweest?
Nee, ik zou voor een land met méér wild kiezen.
Maar is goed aan te vliegen, niet al te duur en totaal geen Salou.
Viva1994; wil je persé vliegen? Is met een tentje naar een Franse camping ook niet hééééél romantisch?
[...]
Ben je daar weleens geweest?
Nee, ik zou voor een land met méér wild kiezen.
Maar is goed aan te vliegen, niet al te duur en totaal geen Salou.
Viva1994; wil je persé vliegen? Is met een tentje naar een Franse camping ook niet hééééél romantisch?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
maandag 5 november 2012 om 19:37
Top 5 valentijnsbestemmingen:
1. Kroatië: Dubrovnik
Een romantische bestemming met smalle straatjes, sfeervolle levendige pleinen, huisjes met terracotta daken en oude kerkjes. Ondanks de historische uitstraling is Dubrovnik vooral een trendy stad.
2. Nederland: Domburg
Het plaatsje Domburg ligt direct aan zee, aan de noordwestkust van Zeeland. Aan de rand van het dorp zijn bosgebieden en duinlandschappen. De rust en schoonheid van de natuur, charme van de stad, de vele restaurantjes en een kuur- en beautycentrum bieden veel romantiek.
3. Cariben: Barbuda
Barbuda biedt maagdelijk witte en roze zandstranden en koraalriffen. Verliefde stellen kunnen hier samen snorkelen of zonnen op een van de verlaten stranden.
4. Kust van Mozambique: Ilha Benguerra
Ilha Benguerra ligt midden in het Bazaruto National Park en is omgeven met parelwitte stranden, een azuurblauwe zee en prachtige palmbomen.
5. IJsland: Reykjavik
Reykjavik staat bekend om haar helende bronnen en rustgevende watervallen. De sprookjesachtige omgeving toont IJsland op haar mooist.
Bekijk de 96 andere bestemmingen op www.vakantie.nl/valentijn.
1. Kroatië: Dubrovnik
Een romantische bestemming met smalle straatjes, sfeervolle levendige pleinen, huisjes met terracotta daken en oude kerkjes. Ondanks de historische uitstraling is Dubrovnik vooral een trendy stad.
2. Nederland: Domburg
Het plaatsje Domburg ligt direct aan zee, aan de noordwestkust van Zeeland. Aan de rand van het dorp zijn bosgebieden en duinlandschappen. De rust en schoonheid van de natuur, charme van de stad, de vele restaurantjes en een kuur- en beautycentrum bieden veel romantiek.
3. Cariben: Barbuda
Barbuda biedt maagdelijk witte en roze zandstranden en koraalriffen. Verliefde stellen kunnen hier samen snorkelen of zonnen op een van de verlaten stranden.
4. Kust van Mozambique: Ilha Benguerra
Ilha Benguerra ligt midden in het Bazaruto National Park en is omgeven met parelwitte stranden, een azuurblauwe zee en prachtige palmbomen.
5. IJsland: Reykjavik
Reykjavik staat bekend om haar helende bronnen en rustgevende watervallen. De sprookjesachtige omgeving toont IJsland op haar mooist.
Bekijk de 96 andere bestemmingen op www.vakantie.nl/valentijn.
maandag 5 november 2012 om 19:42
quote:blijfgewoonbianca schreef op 05 november 2012 @ 19:33:
[...]Nee, ik zou voor een land met méér wild kiezen. Maar de mannen lijken mij wel lekker maar ik heb er de leeftijd niet meer voor en dan wordt het zo sneu.
Kenia is ook leuk. Qua wild, zon, zee en strand. Voor de rest is de armoede adembenemend.
[...]Nee, ik zou voor een land met méér wild kiezen. Maar de mannen lijken mij wel lekker maar ik heb er de leeftijd niet meer voor en dan wordt het zo sneu.
Kenia is ook leuk. Qua wild, zon, zee en strand. Voor de rest is de armoede adembenemend.
maandag 5 november 2012 om 19:43
Elizawashere heeft hele romantische verblijven.
http://www.elizawashere.n ... de_baix_ev.htm?view=fotos
http://www.elizawashere.n ... de_baix_ev.htm?view=fotos
maandag 5 november 2012 om 19:44
maandag 5 november 2012 om 19:45
maandag 5 november 2012 om 19:54
maandag 5 november 2012 om 19:59