romantische vakantie
maandag 5 november 2012 om 19:20
maandag 5 november 2012 om 20:35
Reykjavik natuurlijk! Mooie omgeving, prachtige zwembaden (Bleu Lagoon is wel heel toeristisch, maar oh zo tof) en goede hotels. Stappen is daar ook leuk, de meeste IJslanders zijn zeer open en vriendelijk.
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
maandag 5 november 2012 om 20:35
Oh hang on, het moest wárm zijn... Dat gaat m dan niet worden, alhoewel de zomers daar helemaal niet slecht zijn.
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
dinsdag 6 november 2012 om 10:53
quote:Muloza schreef op 05 november 2012 @ 19:36:
[...]
Je bent 18. Je komt net kijken, snotneus!
Volgens mij vindt ze het feestengedeelte niet leuk, niet het jongerengedeelte, niet zo snel oordelen...
Ik zat samen met mijn vriend in een knus pensionnetje ergens in Cadzand in die tijd, een bed en tijd voor elkaar is romantisch genoeg toch?
[...]
Je bent 18. Je komt net kijken, snotneus!
Volgens mij vindt ze het feestengedeelte niet leuk, niet het jongerengedeelte, niet zo snel oordelen...
Ik zat samen met mijn vriend in een knus pensionnetje ergens in Cadzand in die tijd, een bed en tijd voor elkaar is romantisch genoeg toch?