romantische vakantie

05-11-2012 19:20 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
heeft er iemand een idee waar een 18jarig meisje met haar vriend in de zomer op vakatie zou kunnen gaan. niet te duur, lekker warm en romantisch. ben vorig jaar namelijk naar salou geweest met hem maar dat is echt meer iets voor jongeren die willen feesten. iemand tipss????
Rimini (Italie)

http://www.rimini-vakantie.nl/
Reykjavik natuurlijk! Mooie omgeving, prachtige zwembaden (Bleu Lagoon is wel heel toeristisch, maar oh zo tof) en goede hotels. Stappen is daar ook leuk, de meeste IJslanders zijn zeer open en vriendelijk.
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Oh hang on, het moest wárm zijn... Dat gaat m dan niet worden, alhoewel de zomers daar helemaal niet slecht zijn.
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Ik vind Texel ook best romantisch
Barcelona! Tickets zijn niet duur, de stad is prachtig, lekker eten en drinken en je zit bij het strand.
quote:Muloza schreef op 05 november 2012 @ 19:36:

[...]

Je bent 18. Je komt net kijken, snotneus!

Volgens mij vindt ze het feestengedeelte niet leuk, niet het jongerengedeelte, niet zo snel oordelen...

Ik zat samen met mijn vriend in een knus pensionnetje ergens in Cadzand in die tijd, een bed en tijd voor elkaar is romantisch genoeg toch?
Rome? Parijs?
Tentje in zuid Frankrijk.

Mooie dorpjes, fijne terrasjes, lekker -betaalbaar- uit eten, zwemmen in rivier, meer of zee...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven