Samos
woensdag 1 februari 2012 om 21:19
We willen eind mei graag op vakantie naar Samos of Kreta met onze twee dochtertjes. Nu heb ik al heel wat sites afgezocht naar de perfecte accommodatie, maar we zijn er nog steeds niet uit.
We willen iets met een redelijk terras of balkon zodat als de kleinste slaapt we zelf wel buiten kunnen zitten. Het liefts iets met zwembad en kindvriendelijk Het moet in ieder geval 1 aparte slaapkamer hebben waar de kindjes kunnen slapen en als het even kan iets met een restaurantje erbij, zodat je de keuze hebt of je s'avonds uit eten gaat of lekker bij je accommodatie blijft. Ontbijt erbij is ook een pre en het liefst iets wat dichtbij het strand is en dichtbij centrum voor leuke restaurantjes en terrasjes. En als laatste wel een plaats waar iets gebeurd, zus en vriend gaan ook mee en zij willen s'avonds wel zo naar een barretje ofzo kunnen lopen.
Het is een heel lijstje, ik weet het, maar hopelijk hebben jullie wat leuke tips!
We willen iets met een redelijk terras of balkon zodat als de kleinste slaapt we zelf wel buiten kunnen zitten. Het liefts iets met zwembad en kindvriendelijk Het moet in ieder geval 1 aparte slaapkamer hebben waar de kindjes kunnen slapen en als het even kan iets met een restaurantje erbij, zodat je de keuze hebt of je s'avonds uit eten gaat of lekker bij je accommodatie blijft. Ontbijt erbij is ook een pre en het liefst iets wat dichtbij het strand is en dichtbij centrum voor leuke restaurantjes en terrasjes. En als laatste wel een plaats waar iets gebeurd, zus en vriend gaan ook mee en zij willen s'avonds wel zo naar een barretje ofzo kunnen lopen.
Het is een heel lijstje, ik weet het, maar hopelijk hebben jullie wat leuke tips!
woensdag 1 februari 2012 om 21:28
woensdag 1 februari 2012 om 21:46
ik woon in Turkije, en toen ik nog geen verblijfsvergunning had zat ik elke 3 maanden in Samos. En smaken verschillen natuurlijk, maar ik vind het het aller grootste graf eiland wat ik ook in me hele leven heb gezien. Een verschrikkelijk drama wel te verstaan. En ik heb een hoop landen in de wereld gezien. De laatste paar keren boekte ik zelfs een dure reis naar Nederland om maar niet naar Samos te hoeven. De winkels gaan om 12 uur dicht tot 6 uur (Siesta natuurlijk).
i'm on a seafood diet, i see food and i eat it
woensdag 1 februari 2012 om 21:56
quote:norma_jeane schreef op 01 februari 2012 @ 21:46:
...hoeven. De winkels gaan om 12 uur dicht tot 6 uur (fiesta natuurlijk).
Fiësta nog wel
Ik vond Samos erg leuk, vooral Pythagorion leuke plaats!
Mooie haven met mooie boten en leuke restaurants en terrasjes.
Namen van appartemenen weet ik helaas niet.
...hoeven. De winkels gaan om 12 uur dicht tot 6 uur (fiesta natuurlijk).
Fiësta nog wel
Namen van appartemenen weet ik helaas niet.
woensdag 1 februari 2012 om 21:59
quote:boterblommetje schreef op 01 februari 2012 @ 21:56:
[...]
Fiësta nog wel
Namen van appartemenen weet ik helaas niet.Whahaha dom...Siesta natuurlijk!!
[...]
Fiësta nog wel
Namen van appartemenen weet ik helaas niet.Whahaha dom...Siesta natuurlijk!!
i'm on a seafood diet, i see food and i eat it
donderdag 2 februari 2012 om 16:13
Leuke kleinschalige accommodaties vindt je bij Ross Holidays. Zij hebben een leuk aanbod op Samos en kijk ook eens op Kreta, ze bieden niet het toeristische Chersonissos aan, maar het prachtige westen van Kreta (met de prachtige stad Chania) en ook het authentieke Zuid Kreta (Plakias, heel gezellig dorpje).