Staking Ryanair

04-09-2019 09:35 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat jullie ook geen glazen bol zullen hebben, heeft t vragen of de vluchten van Ryanair naar Malaga vanaf Eindhoven op de stakingsdagen in september door gaan, geen zin....
Mocht iemand het weten, dan lees ik t graag....
Dus voor nu: er zijn eerdere stakingsdagen geweest. Is jouw vlucht toen gecanceld? Wanneer hoorde je dat? Is er een alternatief geboden?

Ik baal gewoon: twee weken geleden alles geregeld (hotel, parkeerplaats etc) en nu geen voorpret... Ryanair geeft aan dat zij het laten weten als ze het weten. De vlucht is nog gewoon te boeken.
haantje69 schreef:
04-09-2019 20:11
Weet niet eens of t duurder was. Voordeel bij Ryanair vind ik dat je een extra tas mee mag nemen. We vlogen een keer heen met Ryanair en terug met Transavia. Weekendje, dus alleen op handbagage. Dat was terug ineens proppen...

Maar nogmaals: ik heb tot nu toe geen slechte ervaring met Ryanair gehad dus dat speelde niet. Maar er is veel onrust bij vliegmaatschappijen, begrijp ik, dus het geeft allemaal geen garantie
Bij Ryan air is er wel meer dan wat onrust aan de hand, die behandelen hun personeel al jaren als stront en die zijn dat zat. De kans dat je daar gedoe om krijgt is veel groter dan bij de meeste andere maatschappijen.

En ze hebben ook geen normaal idee van service naar klanten toe. Dubbel meer kans op gedoe.
Alle reacties Link kopieren
Las gisteren dat de Engelse piloten nogmaals gaan staken in dezelfde periode als de Spaanse. Ga voor je duimen TO.
Ik heb in het verleden best veel met Ryanair gevlogen (had ook geen idee hoe zij hun personeel behandelden tot het een paar jaar geleden in het nieuws kwam)

En eerlijk is eerlijk, ik ga vooral voor mezelf niet meer met die maatschappij mee. Ik betaal liever ietsjes meer en dat ik meer zekerheid heb dat de vlucht doorgaat.
Maar dat ik niet meer meebetaal aan het slecht behandelen van Ryanairpersoneel is zeker een mooie bijkomstigheid.
Alle reacties Link kopieren
gordijn87 schreef:
05-09-2019 09:07
Las gisteren dat de Engelse piloten nogmaals gaan staken in dezelfde periode als de Spaanse. Ga voor je duimen TO.
Lief! Ja de kans wordt zo wel kleiner maar wie weet....
Ik moet maandag weg met KLM en intercontinentaal, hoop dat ze die vluchten overslaan en zich beperken tot Europa.
Alle reacties Link kopieren
Lucifer2018 schreef:
04-09-2019 09:45
Ik zou gewoon nooit met Ryan Air vliegen, niet omdat ze onbetrouwbaar zijn maar omdat het een kutmaatschappij is het personeel als stront behandeld.

Ik hoop dat je geen last van de stakingen hebt, maar ik ben voor heel veel stakingen bij dat bedrijf.
Helemaal mee eens.
You can never have too many hats, gloves and shoes
Alle reacties Link kopieren
Voor zover ik zie, zijn er nog geen vluchten geannuleerd
Alle reacties Link kopieren
De stakingen zijn afgelopen weken mee gevallen volgens mij. De UK piloten hebben stakingen uitgesteld. 🤞🏼
Alle reacties Link kopieren
Geen last van de staking gehad. Er was geen " service" aan boord. We zijn helaas alweer terug...
Alle reacties Link kopieren
Gelukkig!
Bij ons ook alles in orde met service aan boord. Alleen terug paar uur vertraging.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven