Still flying

07-01-2020 09:29 1297 berichten
Welkom in mijn 2de vervolgtopic! :cheer:

Inmiddels ben ik een jaar in dienst bij een airline waar ik voortaan naar zal verwijzen als TrolleyDolly's Airline (TDA). Bij een nieuw vliegjaar hoort uiteraard ook een nieuw vliegtopic die ik wederom zal volschrijven met mijn belevenissen.

In het topic van vorig jaar staan situaties beschreven die rechtstreeks uit een telenovella leken te komen. Maar dan zonder script of flatterende belichting.

Ik ben benieuwd wat 2020 voor deze TrolleyDolly in petto heeft...

Link vorig topic: reizen/gone-flying-dubai/list_messages/ ... #p29344667
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk en die e-mail was echt top! Ik ga voor je duimen.
Mijn motivatie is torenhoog, maar mijn zelfvertrouwen is weer gekelderd. Of dat nu komt omdat ik de lat te hoog leg of omdat het terecht is weet ik niet. Veel tijd om erover na te denken heb ik plots niet meer. Vandaag ben ik jarig en mijn zusje heeft een verrassing. Ik kreeg de melding: "Je hebt 15 minuten tijd om je werk af te sluiten. Daarna heb je nog een uur om je om te kleden. Dresscode: iets waarin je je goed voelt." Eh... ok?
gefeliciteerd dolly, en veel plezier vanavond! ben benieuwd wat je zus in petto heeft voor je :)
Gefeliciteerd 💐🎉🍰
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd! Fijne dag vandaag!
:cheer2: :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd
Een kus is een indruk, die met nadruk vraagt om een herdruk
Mijn lieve zusje weet dat ik heel graag tapas eet. Dus ze had een tafel gereserveerd in het mooiste/beste tapasrestaurant dat ze kon vinden. Ik had geen idee. Ik beleef de beste verjaardag in jaren! Dit vind ik 10 keer leuker dan een cadeau.
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd 🥳 🍾🎉💐🎊
Alle reacties Link kopieren
Dikke proficiat!
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Intussen kan ik er niet meer omheen. Ik worstel met een writers block. Hoe meer ik de tekst die ik probeer te schrijven voor een sollicitatie corrigeer, hoe meer ik het lijk te verpesten. Dat zorgt natuurlijk voor de nodige twijfel over mijn schrijfvaardigheden. Et voila! Een negatieve spiraal is geboren. Ik heb geen idee hoe ik hier weer uit geraak. :frusty:
Alright. De tijd is rijp. Ik ga een punt zetten achter dit topic en mijn huidige nick. Jullie zullen mij hierna kunnen terugvinden in de pijler "overig". :bye:
Alle reacties Link kopieren
Je kunt het TD! Pak anders de eerste versie van de tekst en laat deze desnoods aan je zus lezen.
Enne: nog gefeliciteerd!
Ik zie het nieuwe topic wel verschijnen. :-)
Alle reacties Link kopieren
Ach ze vraagt om anonimisering... beetje jammer dit...
Alle reacties Link kopieren
Dat zal niet anders kunnen, want TO wil verder schrijven onder een andere naam en je mag niet onder 2 namen schrijven, dus moet deze eerst op anoniem.
Alle reacties Link kopieren
mendy schreef:
03-10-2020 12:48
Dat zal niet anders kunnen, want TO wil verder schrijven onder een andere naam en je mag niet onder 2 namen schrijven, dus moet deze eerst op anoniem.
Dat mag wel, maar niet in hetzelfde topic.
Grant me the serenity to accept the things I cannot change, courage to change the things I can and wisdom to know the difference.
Alle reacties Link kopieren
mendy schreef:
03-10-2020 12:48
Dat zal niet anders kunnen, want TO wil verder schrijven onder een andere naam en je mag niet onder 2 namen schrijven, dus moet deze eerst op anoniem.
Ik weet het. Het ligt aan mij waarschijnlijk. Ergerde me de laatste tijd aan haar manier van forummen en nu dus hieraan.
vivapimpelmees schreef:
03-10-2020 12:50
Ik weet het. Het ligt aan mij waarschijnlijk. Ergerde me de laatste tijd aan haar manier van forummen en nu dus hieraan.
Ik was ook al even geen fan meer. Het gejubel dat ze schrijfster moet worden begrijp ik dan ook niet.
Alle reacties Link kopieren
Wat een afknapper dit >:-(
Hoop dat het verder goed met je gaat en wens je succes met je studie.
Alle reacties Link kopieren
Ik snap echt die laatste reacties van andere forummers niet. Als je het niet leuk vindt, lees je het toch niet? En TO had zelf ook al eerder aangegeven dat ze binnenkort onder een nieuwe nick een nieuw topic zou openen, omdat haar huidige leven natuurlijk niets meer met vliegen te maken heeft.

@TO: hopelijk snel tot ziens in een nieuw topic, ik vind het namelijk wel leuk om over je avonturen te lezen.
Alle reacties Link kopieren
vivapimpelmees schreef:
03-10-2020 12:50
Ik weet het. Het ligt aan mij waarschijnlijk. Ergerde me de laatste tijd aan haar manier van forummen en nu dus hieraan.
Ik ook, las alleen nog om me lekker te ergeren eigenlijk.
Alle reacties Link kopieren
masatu schreef:
04-10-2020 12:49
Ik snap echt die laatste reacties van andere forummers niet. Als je het niet leuk vindt, lees je het toch niet? En TO had zelf ook al eerder aangegeven dat ze binnenkort onder een nieuwe nick een nieuw topic zou openen, omdat haar huidige leven natuurlijk niets meer met vliegen te maken heeft.
Wat mij stoorde is dat ze de laatste maanden amper meer reageerde op vragen. Daar is een forum niet voor bedoeld.
Alle reacties Link kopieren
viewtopic.php?f=8&t=468816&p=31978875&start=#p31978875

Hier is de link naar het nieuwe topic. Ik kan me wel vinden in de laatste reacties trouwens.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven