Strandbestemming Oud&Nieuw?

08-07-2012 19:23 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Eigenlijk een korte duidelijke vraag: namelijk suggesties gevraagd voor zon-strandbestemmingen rond Oud&Nieuw voor een dag of 8 tot 10. Wat is mooi, relaxed en te doen in die periode qua reistijd. Budget redelijk flexibel, zolang het 'leuk' blijft.

Benieuwd naar jullie ideeën/ervaringen!
Thailand! Wel wat verder maar zonzeker. Ik zou alleen langer dan 10 dagen gaan - maar ja dat moet kunnen natuurlijk.
En de Canarische eilanden.
Antillen
Hm, ik ben al in Thailand geweest, wel zin om weer te gaan, maar zou dan eigenlijk alleen op een eiland willen zitten. En voordat je daar dan bent..dan is 10 dagen inderdaad wat kort. Langer weggaan lukt niet denk ik.
Antillen, rest van de cariben, Florida, Californië, Australië.
Goa!
Dubai!
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Dubai en Goa ook al geweest.

Antillen is een optie inderdaad, aan welk budget moet ik dan denken? En welk eiland is het leukst (als in, niet te druk, mooie natuur/stranden?)

Australië lijkt me te ver, vind ik de moeite niet voor zo'n korte periode. Amerika lijkt me toch wat te prijzig en te actief worden
Playa del carmen, Mexico, Bali (wel ver)
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Eilandje thailand best te doen in 10 dgn! Ook leuk brazilie! Bahia bv
Dominicaanse republiek!!
Komen leuke dingen voorbij!

Hebben jullie enig idee voor welke prijzen zulke bestemmingen te boeken moeten zijn?
Maleisie! Was ik 2 jaar geleden met oud en nieuw, supermooi vuurwerk, prachtige omgeving. Alleen wel een moslimland dus niet spectaculaire champagnefeesten :p
Na nog wat gezoek en vergelijken komen we tot de conclusie dat als we net na de feestdagen gaan, alle reizen zo'n beetje halveren qua prijs. Dat is te interessant om te laten lopen natuurlijk.

Iemand in Kaapverdie geweest toevallig? En, aanrader?
8 - 10 dagen is kort, als je er twee weken van kunt maken zou ik Sri Lanka aanraden.
Nee een periode van 9 dagen is de bedoeling voor die periode. We zijn er inmiddels over uit dat we in januari gaan. En denk zelfs dat we het op een last minute boeking aan laten komen, volop aanbod volgens mij.
Denk je? Ik wilde 1,5 jaar geleden naar een van de Canarische eilanden en kon geen betaalbare vlucht meer vinden voor de kerstvakantie, een maand of anderhalf/twee van tevoren.

xYella.
Hmm, even dit topic omhoog halen. Nog steeds zijn we nog niet uit over de bestemming van onze vakantie. Maar we willen zóó graag weg. Komt vast ook wel goed, maar misschien is binnenkort boeken wel verstandig.

We hadden het gehad over vertrek rond Oud en Nieuw of pas later, in feb. of maart. Maar nu lijkt het er tóch op dat we in januari willen vertrekken, na Oud en Nieuw.

We willen eigenlijk gewoon een relaxvakantie, want we hebben maar een week (max. 9 dagen) en gaan rond de zomer weer actief doen.

Is het in Egypte begin januari een beetje lekker?
Weer in Egypte
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

Zanzibar misschien...lekker warm en bounty stranden.

Kenia- Diani beach vorig jaar rond die tijd geweest was elke dag 32 graden.

Egypte is ook lekker hoor alleen koelt het na vijf uur wel hard af.

Twee jaar geleden waren we er in december en was het rond de vijfentwintig graden.

Zou wel nu gaan zoeken voor iets betaalbaars.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven