Strandbestemming Oud&Nieuw?
zondag 8 juli 2012 om 19:23
zondag 8 juli 2012 om 19:52
Dubai en Goa ook al geweest.
Antillen is een optie inderdaad, aan welk budget moet ik dan denken? En welk eiland is het leukst (als in, niet te druk, mooie natuur/stranden?)
Australië lijkt me te ver, vind ik de moeite niet voor zo'n korte periode. Amerika lijkt me toch wat te prijzig en te actief worden
Antillen is een optie inderdaad, aan welk budget moet ik dan denken? En welk eiland is het leukst (als in, niet te druk, mooie natuur/stranden?)
Australië lijkt me te ver, vind ik de moeite niet voor zo'n korte periode. Amerika lijkt me toch wat te prijzig en te actief worden
maandag 16 juli 2012 om 14:59
vrijdag 5 oktober 2012 om 12:07
Hmm, even dit topic omhoog halen. Nog steeds zijn we nog niet uit over de bestemming van onze vakantie. Maar we willen zóó graag weg. Komt vast ook wel goed, maar misschien is binnenkort boeken wel verstandig.
We hadden het gehad over vertrek rond Oud en Nieuw of pas later, in feb. of maart. Maar nu lijkt het er tóch op dat we in januari willen vertrekken, na Oud en Nieuw.
We willen eigenlijk gewoon een relaxvakantie, want we hebben maar een week (max. 9 dagen) en gaan rond de zomer weer actief doen.
Is het in Egypte begin januari een beetje lekker?
We hadden het gehad over vertrek rond Oud en Nieuw of pas later, in feb. of maart. Maar nu lijkt het er tóch op dat we in januari willen vertrekken, na Oud en Nieuw.
We willen eigenlijk gewoon een relaxvakantie, want we hebben maar een week (max. 9 dagen) en gaan rond de zomer weer actief doen.
Is het in Egypte begin januari een beetje lekker?
zaterdag 6 oktober 2012 om 21:06
Zanzibar misschien...lekker warm en bounty stranden.
Kenia- Diani beach vorig jaar rond die tijd geweest was elke dag 32 graden.
Egypte is ook lekker hoor alleen koelt het na vijf uur wel hard af.
Twee jaar geleden waren we er in december en was het rond de vijfentwintig graden.
Zou wel nu gaan zoeken voor iets betaalbaars.
Kenia- Diani beach vorig jaar rond die tijd geweest was elke dag 32 graden.
Egypte is ook lekker hoor alleen koelt het na vijf uur wel hard af.
Twee jaar geleden waren we er in december en was het rond de vijfentwintig graden.
Zou wel nu gaan zoeken voor iets betaalbaars.