Strandbezoek s avonds

08-08-2020 13:43 23 berichten
Morgen brengen we onze dochter voor week naar Zeeland. Het is een behoorlijk stuk rijden en ik vind het eigenlijk zonde om niet naar het strand te gaan.
Echter, ik wil niet de extreme drukte opzoeken.
We zijn rond half zes (s avonds) in omgeving Domburg.
Zal het voor de drukte uitmaken of je naar het strand van West Kapelle of Domburg gaat?
Alle reacties Link kopieren
Ja West Kapelle is rustiger.
ik geef mn bek ook maar een douw
Thanks! Dan gaan we daar eens kijken! Mocht het te druk zijn kunnen we altijd nog besluiten om toch naar huis te gaan.
Alle reacties Link kopieren
Westkapelle is inderdaad rustiger
Ik zou zorgen dat je pas wat later op de middag gaat rijden. Ik vermoed dat er tot 14 uur geen doorkomen aan is op de weg
Overigens is Zeeland aangemerkt als vol en code oranje, dat betekent overal drukte en liever niet meer komen..
pearle schreef:
08-08-2020 14:01
Westkapelle is inderdaad rustiger
Ik zou zorgen dat je pas wat later op de middag gaat rijden. Ik vermoed dat er tot 14 uur geen doorkomen aan is op de weg
Overigens is Zeeland aangemerkt als vol en code oranje, dat betekent overal drukte en liever niet meer komen..
We vertrekken rond vier uur in de middag en zorgen iig voor extra drinken voor onderweg want ik ben ook bang voor files.
Alle reacties Link kopieren
Duomarker schreef:
08-08-2020 14:15
We vertrekken rond vier uur in de middag en zorgen iig voor extra drinken voor onderweg want ik ben ook bang voor files.
Dan snap ik niet dat je toch naar Zeeland komt. Mijn ouders hebben enorm veel last van alle toeristen.
Alle reacties Link kopieren
Dweilstok schreef:
08-08-2020 14:34
Dan snap ik niet dat je toch naar Zeeland komt. Mijn ouders hebben enorm veel last van alle toeristen.

Ze brengt haar dochter weg. :facepalm:
Jammer voor je ouders.
Dweilstok schreef:
08-08-2020 14:34
Dan snap ik niet dat je toch naar Zeeland komt. Mijn ouders hebben enorm veel last van alle toeristen.
:rofl: Lees je überhaupt de OP wel?
Alle reacties Link kopieren
PietjeBello schreef:
08-08-2020 14:38
:rofl: Lees je überhaupt de OP wel?
Buiten dat, Dweilstok laat geen topic onbenut dit te melden. Het lijkt me beter als ouders verhuizen.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou idd eerder voor Westkapelle kiezen. Domburg is momenteel overvol en ook Zoutelande. Vandaag nog geweest (woon dan ook vlakbij)
Alle reacties Link kopieren
Sorry voor de topic vervuiling TO.

Ik hou van Domburg maar Westkapelle is rustiger. Persoonlijk zou ik naar een leuk restaurantje bellen om een tafeltje te reserveren in Domburg/Westkapelle en dan na het eten nog even lekker het strand op met zijn tweeën.
Alle reacties Link kopieren
Dweilstok schreef:
08-08-2020 14:34
Dan snap ik niet dat je toch naar Zeeland komt. Mijn ouders hebben enorm veel last van alle toeristen.
Pfff dus omdat jouw ouders er 'last' van hebben moet iedereen maar thuisblijven?
Er zijn dit jaar nou eenmaal meer mensen die op vakantie in Nederland gaan. Het is geven en nemen hoor! Je ouders hebben niet het alleen recht op Zeeland. Dus ze kopen maar een grote lap grond waar verder niemand mag komen en anders moeten ze niet zeuren.
Alle reacties Link kopieren
biekoe schreef:
08-08-2020 14:46
Buiten dat, Dweilstok laat geen topic onbenut dit te melden. Het lijkt me beter als ouders verhuizen.
In de meeste provincies is er wel toerisme, dus dat lost het niet echt op. Het lijkt mij handig als ze zich realiseren dat ze er buiten hun eigen huis en tuin om weinig over te zeggen hebben wie waarheen gaat.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Alle reacties Link kopieren
Ik woon ook in Zeeland en ja het is druk met toeristen (veel Duitsers en Nederlanders) maar ben er wel degelijk blij mee. Heel veel mensen in Zeeland leven van het toerisme. Werk zelf ook in het toerisme. Er zijn nog steeds genoeg plekken waar het gewoon heerlijk en rustig is.
Alle reacties Link kopieren
Dweilstok schreef:
08-08-2020 14:34
Dan snap ik niet dat je toch naar Zeeland komt. Mijn ouders hebben enorm veel last van alle toeristen.
Ik ben het met je eens dweilstok. Al die ellendige toeristen. Ik woon midden op de Veluwe en ik heb er ook last van, bah. Laten ze lekker thuis blijven, dan maar geen werkgelegenheid, overlevingskansen voor horeca etc.


*sarcasmemodus uit*
Grant me the serenity to accept the things I cannot change, courage to change the things I can and wisdom to know the difference.
.
Alle reacties Link kopieren
Edelhertje schreef:
08-08-2020 18:31
.
Mooie punt.
Dank voor al jullie reacties. We gaan naar West Kapelle. Als de drukte het toe laat een zwem in de zee en daarna wat eten :-)
Alle reacties Link kopieren
Dweilstok schreef:
08-08-2020 14:34
Dan snap ik niet dat je toch naar Zeeland komt. Mijn ouders hebben enorm veel last van alle toeristen.
Was jij niet degene die Brabanders aan het bashen was? Die mochten van jou toch niet meer naar Zeeland komen aan het begin van de coronatijd?
Alle reacties Link kopieren
Dat klopt. Wat is er mis met vakantie in eigen provincie en land. Hoe erg is dat voor 1 jaartje??? Nederlanders zijn een verwend volk.
Daar hebben we straks die overvolle IC's weer aan te danken
Alle reacties Link kopieren
Dweilstok schreef:
09-08-2020 11:43
Dat klopt. Wat is er mis met vakantie in eigen provincie en land. Hoe erg is dat voor 1 jaartje??? Nederlanders zijn een verwend volk.
Daar hebben we straks die overvolle IC's weer aan te danken
:blabla:
Alle reacties Link kopieren
Dweilstok schreef:
09-08-2020 11:43
Dat klopt. Wat is er mis met vakantie in eigen provincie en land. Hoe erg is dat voor 1 jaartje??? Nederlanders zijn een verwend volk.
Daar hebben we straks die overvolle IC's weer aan te danken
Daar is totaal niks mee, vakantie in eigen land, daarom komen we massaal naar Zeeland. Eigenlijk alleen om jou te irriteren.
Grant me the serenity to accept the things I cannot change, courage to change the things I can and wisdom to know the difference.
Alle reacties Link kopieren
Heb je het nog leuk gehad Duomarker?

En dweilstok ga eens naar de huisarts met je panische gedachten steeds

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven