Super last minute

15-06-2011 13:51 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Pfff ...als je zoekt naar super last minutes met Google vind je reizen die vertrekken op 17 juli ... wij zoeken meer iets (naar Egypte het liefst) voor over 2 a 3 dagen. Wie weet een goede site daarvoor? Het liefst natuuurlijk met dikke kortingen!
ik zag gister voor 16/6 voor 365 een aanbieding, el gouna hotel three corners rihanna inn. bij D-reizen
Misschien zou je ook nog bij tsjingo kunnen kijken?
Last minutes zijn niet zo goedkoop meer naar mijn idee. Volgens mij kan je beter ver vooraf boeken. Weet je trouwens wel dat het echt bloedheet is in egypte in de zomer? echt niet om uit te houden.
Gib, heb je al iets gevonden?

D-reizen heeft nog wel aanbiedingen voor egypte voor a.s weekend of a.s dinsdag 21/6. A.s weekend is wel veel duurder zie ik als dat je a.s dinsdag zou vertrekken scheelt 100 a 150 euro p.p
Een hele mooie reis naar Three Corners in Marsa Alam gevonden; 5 sterren all-inclusive voor 399 via Neckermann.nl maar toen we het hotel checkte op zoover.nl stonden daar zelfs nog scherpere prijzen; uiteindelijk bleek lavidatravel hem voor 378 te hebben. Uiteindelijk toch niet geboekt vanwege andere omstandigheden helaas, maar toch allemaal bedankt voor het meedenken.
Ja is soms lastig om de beste vakantie uit te zoeken. Mijn vriend en ik bezoeken vaak de low cost sites en zijn al een paar keer met Vaya.nl op vakantie geweest. Erg tevreden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven