taalreizen

09-06-2011 11:40 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo

Ik vroeg mij af of iemand hier weleens een taalreis heeft gedaan. Dus dat je in het buitenland een taalcursus volgt.

Wat is jullie ervarig hiermee en bij welke organisatie was het?

Dank jullie wel!
Via Italstudio een taalcursus geboekt in Milaan. Erg goed bevallen!
Vaker een weekje (of twee) Spaans geleerd via don Quijote in Spanje. Professionele organisatie, maar persoonlijke benadering (hoofdkantoor zit in Rotterdam).
Ik breek even in op dit topic met een vraag over taal.

Weet iemand toevallig hoe de boekjes heten waarin plaatjes staan die je aan kunt wijzen?

Edit: iemand anders heeft het al gevonden!
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Ik wil ook graag een taalcursus in Italie gaan doen, ik zie wel een beetje op tegen het alleen reizen, heb dit nog nooit eerder alleen gedaan, heeft iemand tips?
Als je een beetje avontuurlijk ingesteld bent, kun je je natuurlijk ook direct bij een universiteit inschrijven om een heel semester een taal te leren. Vooral in armere landen in bijvoorbeeld Azië of Zuid-Amerika is dit vele malen goedkoper dan via een Nederlandse organisatie. Bovendien heb je als je een heel semester blijft (meestal vier maanden) natuurlijk veel meer kans de taal te leren dan bij een taalcursus van enkele weken.
Ik wil waarschijnlijk in januari/februari naar playa del carmen gaan voor een talenreis. Wat zijn jullie ervaringen met playa zelf? Is het in alle perioden een beetje levendig en is het redelijk veilig?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven