thailand oud&nieuw

29-04-2013 09:50 4 berichten
Tot nu toe hebben we onze reis tot aan phuket geregeld. Komen oudejaarsdag aan en blijven daar een paar dagen. Willen vanaf daar de rest van onze vakantie regelen. We hebben ongeveer 8 a 9 dagen de tijd om rond te reizen. Laatste paar dagen naar een eiland waar we kunnen relaxen, snorkelen en nog een jungletoch zoiets.

Welk eiland is aan te raden?

We willen vanaf de trein vanaf phuket naar de river kwai en van daaruit naar chaing mai. Is dit te doen per trein?

Dat lijkt mij wel leuk omdat je dan ook nog wat van het land ziet ipv alleen maar binnenlandse vluchten. En lijkt me goedkoper.

Iemand een idee?
Alle reacties Link kopieren
Hierboven staan toch al ideeen voor een leuk eiland.

Met de trein van phuket naar river kwai is hartstikke ver en gaat waarschijnlijk via bangkok. Kun je beter gaan vliegen. Maar voor 8 dagen zou ik lekker in het zuiden blijven.
8 dagen om vanuit Phuket naar River Kwai en ChangMai en dan nog een eiland is echt zonde van de tijd... ben je 3/4 dagen aan het reizen bij elkaar.

Ik zou ook lekker in het zuiden blijven.

Een harde koffer zou ik ook niet doen, dat is zo enorm onhandig... wij nemen altijd grote weekendtassen mee van eastpack.
Deze site is handig voor het vinden van accommodatie in Thailand in alle klassen. http://www.travelfish.org/accom/thailand

Nadat je hebt geklikt op een stad / plaatsnaam kun je het op volgorde zetten van type accommodatie of op prijs. Je vindt daar meer (en recentere) keus dan in een reisgids.

Veel plezier!
Wanneer heb je voor het laatst iets voor het eerst gedaan?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven