Thailand Topic 3

07-02-2017 23:37 1399 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Sawadee Ka



Deel 2



Alle reacties Link kopieren Quote
Super stoer frizz! Ik ben jaloers :) veel plezier alvast!
~ It takes a rad mama to be a father too ~
Alle reacties Link kopieren Quote
De zelfmoorden ( waren er 2, westerlingen, toeristen) wordt enorm ter discussie gesteld door de nabestaanden en als je het forensisch bekijkt.
Dat eiland is totaal in handen van de Thaise maffia. Niet kosjer.
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren Quote
yasmijn schreef:
04-03-2019 23:15
De zelfmoorden ( waren er 2, westerlingen, toeristen) wordt enorm ter discussie gesteld door de nabestaanden en als je het forensisch bekijkt.
Dat eiland is totaal in handen van de Thaise maffia. Niet kosjer.
Dit dus.
https://m.hln.be/nieuws/buitenland/-eil ... ogle.nl%2F

Ik wil heus niet zeggen dat het daar hartstikke onveilig is hoor, maar om er nou in m’n eentje met kind heen te gaan? Nee.
Alle reacties Link kopieren Quote
bam_1984 schreef:
04-03-2019 22:12
Super stoer frizz! Ik ben jaloers :) veel plezier alvast!
Dankjewel!
Alle reacties Link kopieren Quote
Dat van die laatste Duitser wist ik niet.

Allemaal zeer verdacht. Ook hoe de Thaise autoriteiten er mee omgaan.

*neuriet Godfather’s team*
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ga er eigenlijk wel vanuit dat die toeristen dan ook schimmige dingen hebben gedaan.
Over het algemeen word je gewoon niet zomaar vermoord. En al helemaal niet door de maffia, dan heb je echt de verkeerde mensen boos gemaakt.
Alle reacties Link kopieren Quote
Zanahoria schreef:
05-03-2019 04:14
Ik ga er eigenlijk wel vanuit dat die toeristen dan ook schimmige dingen hebben gedaan.
Over het algemeen word je gewoon niet zomaar vermoord. En al helemaal niet door de maffia, dan heb je echt de verkeerde mensen boos gemaakt.
Mwah. In de gevallen op Tao geloof ik daar niet zo in.
En dat hele eiland is in handen van de Thaise maffia helaas.
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik sla wel over. ;-D
Alle reacties Link kopieren Quote
Dat artikel klopt niet helemaal (bijv. de Russische is verdronken bij het free diven). Ik ken genoeg westerlingen die er al jaren wonen en hun eigen bedrijven daar hebben en die hebben totaal geen last van de lokale maffia
De Duitser had een louche uitziende motorzaak in Mae Haad. Iedere keer als ik er langs liep vond ik het zo'n vage winkel.

Ieder z'n recht natuurlijk om er niet heen te willen maar je moet niet alles geloven wat je leest. Dat de politie daar corrupt is is zeker waar trouwens, maar dat zijn ze in heel Thailand.

Phayam en Chang zijn ook in handen van de Thaise maffia trouwens, althans dat hoorden wij toen wij er waren. Ik denk dat vrijwel heel Thailand dat is, maar het blijft een lekker land om heen te gaan.
Alle reacties Link kopieren Quote
Van Payam heb ik dat niet gehoord en ik spreek hier toch best wat locals ;-D
En de Belg uiteraard die alles weet van dit eiland en wie wie is en wat doet.
Dit is een vredelievend eiland en de plaatselijke veldwachter heeft nooit iets te doen :proud:

Dus nee, daar geloof ik niet in. Van Chang weet ik het niet.
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren Quote
Toen wij op Phayam waren, gehoord dat het ook weer 1 familie is die daar alles in handen heeft (net als op Tao) en die nogal met marihuana ed in de weer is.
Ik denk dat het moeilijk is voor mensen die er wonen om toe te geven dat het wel zo is, uit angst voor represailles oid. Je merkt er op Tao toch ook niets van, althans in dat jaar dat ik er zat heb ik er niets van gemerkt en me geen seconde onveilig gevoeld.
Alle reacties Link kopieren Quote
mayou schreef:
05-03-2019 08:12
Toen wij op Phayam waren, gehoord dat het ook weer 1 familie is die daar alles in handen heeft (net als op Tao) en die nogal met marihuana ed in de weer is.
Ik denk dat het moeilijk is voor mensen die er wonen om toe te geven dat het wel zo is, uit angst voor represailles oid. Je merkt er op Tao toch ook niets van, althans in dat jaar dat ik er zat heb ik er niets van gemerkt en me geen seconde onveilig gevoeld.
Ik ben al zeker 15 jaar niet op Tao geweest. Dus daar kan ik niks over zeggen.

Van jouw info over Payam heb ik niets gehoord, gaan ze me vast ook niet vertellen als dat zo is :proud:
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren Quote
O zeg, als jouw info klopt dan moeten hier weedplantages zijn 😆

*duikt de jungle in en gaat zoeken*

😂
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren Quote
😂
Alle reacties Link kopieren Quote
Nou Thaise wiet is echt een lachertje vergeleken met Nederlandse. Daar heb jij niks aan joh Yasmijn.
Alle reacties Link kopieren Quote
Frizz schreef:
05-03-2019 21:02
Nou Thaise wiet is echt een lachertje vergeleken met Nederlandse. Daar heb jij niks aan joh Yasmijn.
Ik gebruik geen wiet 😂
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren Quote
Frizz schreef:
05-03-2019 21:02
Nou Thaise wiet is echt een lachertje vergeleken met Nederlandse. Daar heb jij niks aan joh Yasmijn.
Hoe weet jij dat?🤔😁
Alle reacties Link kopieren Quote
mayou schreef:
06-03-2019 07:46
Hoe weet jij dat?🤔😁
Omdat ik ooit in een guesthouse belandde in Lanta waar al het personeel gewoon blowde. Althans, de heren dan. De dames liepen gesluierd. Heel bijzondere familie.
Alle reacties Link kopieren Quote
Sinds gisteravond weer terug in BKK. Met een rammelend turbopropje.

Net ontbeten en dan zo even shoppen. Bloedjeheet hier. Vanmiddag luieren aan de pool en vanavond weer richting Dubai. We hebben de kamer rest van de dag bijgeboekt om nog lekker te douchen enzo.

Wat gaat het allemaal snel.
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren Quote
Wauw het tripje naar de mall. Heet heet heet. Loopt tegen de 40 gr.

Sangsom voor de kinderen gekocht en toen rap weer terug.

Even plonsen in de pool.
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren Quote
Het is 38 graden hoor, zegt het internet. Overdrijven is ook een vak. :D
Wat jammer dat het er alweer op zit! Blijven jullie in Dubai voor een stopover?

Ik zie dat het zuiden behoorlijk slecht weer begint te krijgen. Straks vallen m’n plannen weer in het water, was vorig jaar ook al.
Alle reacties Link kopieren Quote
Dan ga je toch naar het noorden, of heb je al van alles vastgelegd?
Alle reacties Link kopieren Quote
Nee we blijven niet in Dubai. We zitten nu in de trein op weg naar huis.
Op het stuk DBX-AMS maar 70 pax op de vlucht 🤩
Dus allebei 4 stoelen en slapen.
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren Quote
mayou schreef:
12-03-2019 15:19
Dan ga je toch naar het noorden, of heb je al van alles vastgelegd?
Nee hoor heb niks vastgelegd, maar heb me wel erg verheugd op het zuiden. Zal morgen eens kijken wat de voorspellingen doen.

Lekker zo’n vlucht Yasmijn, zo vloog ik vorig jaar terug met Eva met vier rijen comfort klasse.
Alle reacties Link kopieren Quote
🥶🥶🥶🥶🥶
Al een account? Log dan hier in.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven