ticket curacao echt zo duur??
maandag 16 april 2012 om 03:49
Hallo lezer
Ik had een vraagje:
Ik wil graag in Juni naar Curacao voor 10 a 11 dagen.. maar overal zijn de tickets verschrikkelijk duur..(tenminste op de sites die ik terecht kom)
Ik weet wel al dat ik in Curacao een hotel krijgen voor 30 euro per nacht, wat ik ook al veel vind..
De tickets die ik vind zonder hotel zijn rond de 500 euro, en met hotel al snel boven de 950 en vooral veel van 1200..
Heeft iemand misschien ervaring met goedkope reizen? met eventueel hotel erbij??
Met Google ben ik nooit echt beste vrienden geweest....
Ik ben wel wezen zoeken, maar zie door de bomen het bos niet meer
Ik hoop julie mij kunnen helpen!
dankjewel
Ik had een vraagje:
Ik wil graag in Juni naar Curacao voor 10 a 11 dagen.. maar overal zijn de tickets verschrikkelijk duur..(tenminste op de sites die ik terecht kom)
Ik weet wel al dat ik in Curacao een hotel krijgen voor 30 euro per nacht, wat ik ook al veel vind..
De tickets die ik vind zonder hotel zijn rond de 500 euro, en met hotel al snel boven de 950 en vooral veel van 1200..
Heeft iemand misschien ervaring met goedkope reizen? met eventueel hotel erbij??
Met Google ben ik nooit echt beste vrienden geweest....
Ik ben wel wezen zoeken, maar zie door de bomen het bos niet meer
Ik hoop julie mij kunnen helpen!
dankjewel
vrijdag 20 april 2012 om 10:35
quote:Oriane schreef op 16 april 2012 @ 08:32:
Mensen verdiepen zich vaak niet in een bestemming of reguliere hotelkosten voor ze op een verre reis gaan en staren zich blind op geld. Dan moet je gewoon niet gaan.
Volledig off topic, maar je hebt helemaal gelijk. Dit deed me denken aan een opmerking van een Belgsich echtpaar in een tourbus in Jamaica. "Amai, er zijn wel veel zwarten hier hè?"
Hadden zij nou wel in de gaten waar ze heen gingen toen ze boekten?
Mensen verdiepen zich vaak niet in een bestemming of reguliere hotelkosten voor ze op een verre reis gaan en staren zich blind op geld. Dan moet je gewoon niet gaan.
Volledig off topic, maar je hebt helemaal gelijk. Dit deed me denken aan een opmerking van een Belgsich echtpaar in een tourbus in Jamaica. "Amai, er zijn wel veel zwarten hier hè?"
Hadden zij nou wel in de gaten waar ze heen gingen toen ze boekten?
zaterdag 21 april 2012 om 09:34
Qua baaien: Cas Abou is super en zo ook Grote Knip, Playa Kalki is ook leuk, zeker om te snorkelen, hele mooie vissen gezien (en een moreen en inktvis!) Eten bij Zest dus (zit naast Papagayo) en bij Zanzibar, sowieso vond ik het leuk om daar (Jan Thiel) een avondje door te brengen, op za avond was er een live band en werd er merengue gedanst, was heel gezellig! Verder hebben wij gegeten bij Brakkeput Mei Mei, op zondagavond ook live muziek, gezellig. Verder schijnt goed te zijn: Piratebay in de Piscaderabaai maar daar ben ik zelf niet geweest. Een snack is geen snackbar , je kan daar lokaal eten dus van visingewanden tot een lekker kippetje met rijst etc. Wij hadden kabritu (geit), met rijst en bonen, was heerlijk!