Topless ja of nee?

17-08-2012 13:32 331 berichten
Alle reacties Link kopieren
Op dit moment lig aan het strand in Frankrijk. Lekker in het zonnetje beetje het Vivaforum aan het doorkijken. Vanochtend toen we het stand op kwamen heb ik na het zwemmen mijn bikinitopje uitgedaan. Maar nu ik eens om mij heen kijk en het strand al veel meer bezoekers heeft valt mij ineens op dat ik een van de weinige of misschien wel de enige ben die topless aan het zonnen is.

Wat is jullie ervaring? Zon je topless, doe je mee met de rest en trek je hem weer aan of juist niet?

Ik blijf lekker liggen zoals ik lig en als iemand me herkend, kom naar me toe drinken we samen iets aan de bar!
Goblin King, Goblin King,Wherever you may be take this child of mine far away from me!
.
Als je mooie tetters hebt: prima, doen!

Als je minder mooie tetters hebt: ook prima.

Lekker bruin worden!
Dit topic komt ook elk jaar weer terug :-)

Geen enkel bezwaar tegen topless, iedereen moet doen wat ze niet laten kan.
Listen very carefully, I shall say this only once.
In het buitenland ga ik topless. Maar ik kijk wel altijd om me heen of meer mensen dat doen.
Ik zon bij voorkeur naakt. Al die strepen op mijn lijf, yak!
quote:Booyahh schreef op 17 augustus 2012 @ 13:34:

topless is beetje passe. ik doe het niet, reden dat je mooier bruin wordt vind ik kul. Alsof je straks op werk je egaal gebruinde tieten laat zien. Maar als jij je er lekker bij voelt gewoon doen. Wel graag ff aankleden bij de bar ;)Dit. Ik vind zelf met top gewoon mooier.
quote:Booyahh schreef op 17 augustus 2012 @ 13:34:

topless is beetje passe. ik doe het niet, reden dat je mooier bruin wordt vind ik kul. Alsof je straks op werk je egaal gebruinde tieten laat zien. Maar als jij je er lekker bij voelt gewoon doen. Wel graag ff aankleden bij de bar ;)

Doe jij dat niet je bruine tieten laten zien op het werk? wij wel gewoon kijken wie de bruinste heeft

Nee geintje natuurlijk. Als jij je er prettig bij voelt lekker topless zonnen. Ik doe het niet maar dat ik omdat ik mij daar niet prettig bij voel.
Niet... echt Oldskool.. vind het ook niet mooi staan. Deed het vroeger zelf ook in een grijs en diep verleden hahah nu niet meer. Terwijl ik al zeg ik het zelf mooie borsten heb, en stevig. Toch hou ik mijn topje aan helemaal naakt ga ik alleen onder de zonnebank dus ben toch streeploos bruin
Natuurlijk gaat het topje aan aan de bar! Ik ben ook een naturiste, maar dit jaar hebben we vanwege de pubers gekozen voor een aangeklede vakantie. De pubers zijn vanochtend zo nijdig als een spinnenkop terug naar de stacaravan gegaan om dat ik mijn topje uit deed en zelfs het lef had om op mijn rug te gaan liggen...
Goblin King, Goblin King,Wherever you may be take this child of mine far away from me!
Topje aan.

Wat ik helemaal verschrikkelijk vind is topless zonnende vrouwen bij wie de borsten wit afsteken.

Je laat dan wel erg duidelijk zien dat je thuis niet durft dus stiekem best wel preuts bent maar nu we in het buitenland zijn doen we eens gek.
Landen waar ik op vakantie ga is het gewoon verboden . Daarbij heb ik geen tieten. Dus dat is makkelijk. Ik heb dus altijd een bovenlijfje aan.
Ja hoor, gewoon doen.

Ik vind die witte kijkers in de slaapkamer ook niets, alhoewel mijn man ze dan wel makkelijk kan vinden
Zwemmen doe ik het liefste naakt. Ook zonnen zou ik graag naakt doen. Ik schaam me niet voor mijn (niet perfecte) lijf, maar hou op geklede stranden liever mijn top aan. Laatst weer topless geprobeerd maar het beviel niet erg, vooral toen ik erg weinig anderen zag

Ik las ooit in de Playboy het volgende citaat over topless zonnen:

"bij sommigen die hun topje aanhouden denk ik: "had het maar uitgetrokken" en bij sommigen die hun topje uittrekken denk ik: "had het maar aangehouden!""

Ik geef er uiteindelijk toch de voorkeur aan om tot de eerste groep te horen
Waarom willen vrouwen in hemelsnaam zó de aandacht van de mannen op zich richten? Ik vind dat nogal not done, beetje h**r*g zelfs (mijn mening he). Topless zonnen doe je niet op een gewoon strand.
Op het strand, prima. Moet ieder voor zich weten.

Bij het zwembad, vind ik het niet passend.
Op het strand, gewoon als je ligt, kan topless prima. Wel topje aan zodra je overeind gaat. Bij een zwembad liever niet idd.
Ja, gewoon topless op een rustig strand.

Was 15 jaar geleden naar mijn gevoel veel gewoner ook.
Als het kan (op sommige stranden niet toegestaan) dan topless. Vind t veel mooier als de borstpartij een kleurtje heeft en vriendlief vindt het ook mooi.

Met het argument 'daar zien je collega's toch niets van' kun je net zo goed in rok en blousje op het strand gaan liggen natuurlijk, want die laat je normaal gesproken ook niet je rug en buik zien, toch? ;)
Ik snap die behoefte niet zo om iedereen ongevraagd met je blote memmen te confronteren. Ik vind het een onsmakelijk gezicht.

Doe dat dan onder de zonnebank, naaktstrand of achtertuin maar niet op een vol strand waar dat blijkbaar niet de gewoonte is.
Ik vind het er ook niet toe doen hoe iemand eruit ziet. Het is toch geen 'recht' voor mooie lijven?!

Zag een tijdje terug een bejaard stel op het strand. Hij in zijn kleine zwembroek, zij in een klein broekje en topless, allebei met oud, gerimpeld velletje, gezellig met z'n tweeen relaxen.. Dat is toch mooi oud worden?
quote:Mieomij schreef op 17 augustus 2012 @ 14:02:

Ik snap die behoefte niet zo om iedereen ongevraagd met je blote memmen te confronteren. Ik vind het een onsmakelijk gezicht.

Doe dat dan onder de zonnebank, naaktstrand of achtertuin maar niet op een vol strand waar dat blijkbaar niet de gewoonte is.

Hier ben ik het eigenlijk wel mee eens, ik vind het ook geen prettig gezicht. Het doet ook een beetje ordinair aan. Zelf zou ik het nooit doen, het lijkt me doodongemakkelijk.

Ik vind het trouwens ook wel zwaar wegen dat de kinderen zich er blijkbaar echt niet prettig bij voelen.
Hallo?!
quote:Mieomij schreef op 17 augustus 2012 @ 14:02:

Ik zie heel veel onsmakelijke dingen op het strand, ook al houdt iedereen het topje aan Het maakt mij niet uit, ik doe het soms wel en soms, ligt aan waar ik ben en met wie.
Voor bruine tieten is de zonnebank uitgevonden. Krijg je een bruine bips ook.

Ik vind het niks en zit ook niet op de memmen van een ander te wachten. Vind het ook redelijk ordinair eigenlijk.
Ik heb voorheen wel topless gezonnebaad, vind er niets ordinairs of hoerigs aan en doe het zéker niet voor de mannen op het strand. Ik heb een hele leuke thuis (of naast me) zitten namelijk. Ik vind bruine borsten gewoon mooier dan koplampen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven