Topless ja of nee?

17-08-2012 13:32 331 berichten
Alle reacties Link kopieren
Op dit moment lig aan het strand in Frankrijk. Lekker in het zonnetje beetje het Vivaforum aan het doorkijken. Vanochtend toen we het stand op kwamen heb ik na het zwemmen mijn bikinitopje uitgedaan. Maar nu ik eens om mij heen kijk en het strand al veel meer bezoekers heeft valt mij ineens op dat ik een van de weinige of misschien wel de enige ben die topless aan het zonnen is.

Wat is jullie ervaring? Zon je topless, doe je mee met de rest en trek je hem weer aan of juist niet?

Ik blijf lekker liggen zoals ik lig en als iemand me herkend, kom naar me toe drinken we samen iets aan de bar!
Goblin King, Goblin King,Wherever you may be take this child of mine far away from me!
Truffelmaffia

Als ik al topless zou zonnen zou dat voor mezelf zijn en niet om aandacht van mannen te trekken
ik snap diegenen wel die het vinden kunnen hoor, maar toch zou ik het zelf niet zo snel nooit doen, maar ik heb er de borsten dan ook niet voor

het ligt denk ik ook wel aan de situatie. Op het strand als je ligt te zonnen oké, maar ik vond die vrouw in het pierebadje er heel raar uit zien, tot haar kuiten in het water en al rennend/springend/spelend met peutertje.

Maar goed ik ben vrij preuts dus dat kan mee spelen..
quote:saaaaar81 schreef op 17 augustus 2012 @ 14:28:

[...]

Omdat hun moeder met haar secundaire geslachtsdelen loopt te zwaaien.

Wat ben jij preuts zeg!

Zwaaien? Ze ligt te zonnebaden! En normaal gesproken doet ze dat helemaal naakt, dus de kinderen mogen blij zijn dat zij een broekje heeft aangetrokken.
quote:saaaaar81 schreef op 17 augustus 2012 @ 14:28:

[...]

Omdat hun moeder met haar secundaire geslachtsdelen loopt te zwaaien.

Ik neem aan dat ze er gewoon mee in de zon ligt, en dat ze ze niet zwoel-erotisch met zonnebrandolie ligt te masseren.

Dan is er niets seksueels aan hoor. Ammehoela.
Zeg maar Spijker.
Ben momenteel in Spanje, een heleboel vrouwen, ook juist spaanse zonnen hier topless. Ik ook! Vind het gewoon fijn en wat een ander denkt , mooi of lelijk kan me niet zoveel schelen. Als niemand topless zont ga ik niet een beetje provoceren om express wel topless te zonnen. Mijn zonen , 9 en 10 jaar, hebben er geen problemen mee en ik vind t wel ok dat ze eens andere borsten zien dan alleen de mijne gheghe.

Van de week per ongeluk op een semi naaktstrand beland, dat vonden ze dan wel weer wat minder...
quote:Star schreef op 17 augustus 2012 @ 14:30:

Truffelmaffia

Als ik al topless zou zonnen zou dat voor mezelf zijn en niet om aandacht van mannen te trekken Niet?
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
quote:saaaaar81 schreef op 17 augustus 2012 @ 14:26:

[...]

Ik ben 31 en zou het nu ook not done vinden wanneer mijn (overigens prachtige) moeder haar borsten zou ontbloten om te zonnen.

Stel dat ze dat normaal gesproken wel zou doen (niet dus) dan zou ze het topje aan laten uit respect voor mij.

Ik vind dat die kinderen zich niet moeten aanstellen. Mag moeder dat even zelf weten. De kinderen hebben vast ook wel eens dingen aan waar moeder zich niet prettig bij voelt.

Mijn moeder liep ook veel topless, vond ik ook niet altijd prettig als puber zijnde, jammer dan voor mij.

Wat ik las is to juist speciaal voor de kinderen dit jaar gekleed op vakantie, normaal is ze naturiste. Mag ze dan heel even haar topje uit? Ze past zich al genoeg aan lijkt mij.
quote:Vl43inder schreef op 17 augustus 2012 @ 14:25:

Als ik andere vrouwen naakt zie en ik zie witte borsten en witte billen dan vind ik dat helemaal niet lelijk, ik vind het juist meestal wel een vrolijk zomers gezicht.Hhahaha ja ergens heb je wel weer gelijk ja
quote:saaaaar81 schreef op 17 augustus 2012 @ 14:30:

[...]

Pubers met schaamtegevoel heb ik het over. Niet een 6 jarige die vrolijk zonder bovenstukje kan huppelen.

Och, pubers schamen zich voor alles wat hun ouders doen, en willen op vakantie uberhaupt al niet dicht bij hun ouders zijn, moeten ze maar mee leren leven :-)

Mij zou het echt niet hebben kunnen schelen, en als het dat toch was, dan ging ik wel wat verder op het strand liggen.
quote:lilaemme schreef op 17 augustus 2012 @ 14:31:

[...]

Wat ben jij preuts zeg!

Zwaaien? Ze ligt te zonnebaden! En normaal gesproken doet ze dat helemaal naakt, dus de kinderen mogen blij zijn dat zij een broekje heeft aangetrokken.Lezen, ze zijn niet op nudisten vakantie geweest. Dus ja, ze mogen allemaal blij zijn dat die broek aan is gebleven.
Wat Spijker zegt trouwens.

En ik kan wel onsmakelijker dingen verzinnen dan een paar borsten.
.
quote:nephthys schreef op 17 augustus 2012 @ 14:29:

[...]

Voor kleine kinderen is een naakt lijf niet iets sexueel.Voor heel veel volwassenen ook niet hoor! Zou wat zijn in de sauna of op het naaktstrand... Vaak is het zelfs zo dat je op een textielstrand veel meer het 'kijken en bekeken worden' hebt dan ergens waar vrijwel iedereen half of helemaal naakt ligt.
quote:italie_meisje schreef op 17 augustus 2012 @ 14:31:

[...]

Ik vind dat die kinderen zich niet moeten aanstellen. Mag moeder dat even zelf weten. De kinderen hebben vast ook wel eens dingen aan waar moeder zich niet prettig bij voelt.

Mijn moeder liep ook veel topless, vond ik ook niet altijd prettig als puber zijnde, jammer dan voor mij.

Wat ik las is to juist speciaal voor de kinderen dit jaar gekleed op vakantie, normaal is ze naturiste. Mag ze dan heel even haar topje uit? Ze past zich al genoeg aan lijkt mij.Ja, dan had ze gezellig op nudisten vakantie moeten gaan.
Heel simpel,

als het mag op het strand, hebben de andere strandgasten zich er maar bij neer te leggen.
quote:saaaaar81 schreef op 17 augustus 2012 @ 14:32:

[...]

Lezen, ze zijn niet op nudisten vakantie geweest. Dus ja, ze mogen allemaal blij zijn dat die broek aan is gebleven.Ik lees heel goed. Die pubers mogen dus blij zijn dat ze niet naar het naaktstrand zijn gegaan. Nogmaals: ze ligt lekker te zonnen. Niks zwaaien. Dat maak jij ervan.
Nee niet Saaaar en ik zwaai er nog minder mee. Zo lullig als iemand een borst in zijn oog krijgt
quote:saaaaar81 schreef op 17 augustus 2012 @ 14:33:

[...]

Ja, dan had ze gezellig op nudisten vakantie moeten gaan.

Ja en dat doet ze dus express niet om haar pubers te plezieren.

Dus eigenlijk moeten die niet zeuren. ze houd al genoeg rekening met hem dacht ik zo.
quote:saaaaar81 schreef op 17 augustus 2012 @ 14:33:

[...]

Ja, dan had ze gezellig op nudisten vakantie moeten gaan.Schaam jij je zo voor je eigen lijf (en dat van anderen)? Wat naar voor je!
quote:lilaemme schreef op 17 augustus 2012 @ 14:33:

[...]

Voor heel veel volwassenen ook niet hoor! Zou wat zijn in de sauna of op het naaktstrand... Vaak is het zelfs zo dat je op een textielstrand veel meer het 'kijken en bekeken worden' hebt dan ergens waar vrijwel iedereen half of helemaal naakt ligt.Inderdaad, ik voel me ook veel meer bekeken op strand dan in de sauna. Logisch ook, ik vind naakte lichamen echt niet sexy, en lichamen in sexy short, of mooie bikini wel.
En als we weer allemaal lekker met de bombonella's naakt gingen komen we misschien ook van dat rare vertekenende beeld af dat de media geeft van hoe borsten er uit 'moeten' zien.

Ik ben als kind (en als puber!) vaak op naturistenstranden en in sauna's geweest. Dan zie je vanzelf dat er allerlei soorten borsten zijn, net zoals er allerlei soorten lijven zijn. En dat je dus niet raar bent, of vreemd. Dat soms borsten groot zijn, soms klein. Dat je ze hebt in allerlei vormen en soorten en kleuren en maten.

En dat ze niet iets zijn om je voor te schamen.
Zeg maar Spijker.
Goh, de reacties hier verbazen me zeg! Jammer dat Nederland steeds preutser wordt. Ik liep als kind naakt of alleen in een broekje op het strand. Hier in de VS kan dat absoluut niet, en kijk eens wat er van komt? Een totale seksualisering van de samenleving. Volgens mij is het juist goed als er niet zo veel nadruk op wordt gelegd en dat soort dingen heel gewoon zijn. Slaan de zestienjarigen niet totaal op hol tijdens hun eerste seksuele ervaringen en liggen de tienerzwangerschappen vijf keer lager.
quote:nephthys schreef op 17 augustus 2012 @ 14:34:

Heel simpel,

als het mag op het strand, hebben de andere strandgasten zich er maar bij neer te leggen.

Daar ben ik het wel mee eens.

Maar dat wil niet zeggen dat het niet ordinair is in de ogen van velen.
Ik durf het niet aan, omdat ik altijd super snel verbrand. En aangezien ik niet zoveel zin heb in verbrande tepels hou ik mijn topje maar netjes aan
quote:Star schreef op 17 augustus 2012 @ 14:34:

Nee niet Saaaar en ik zwaai er nog minder mee. Zo lullig als iemand een borst in zijn oog krijgt Zo ellendig als dat je overkomt...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven