Topless ja of nee?

17-08-2012 13:32 331 berichten
Alle reacties Link kopieren
Op dit moment lig aan het strand in Frankrijk. Lekker in het zonnetje beetje het Vivaforum aan het doorkijken. Vanochtend toen we het stand op kwamen heb ik na het zwemmen mijn bikinitopje uitgedaan. Maar nu ik eens om mij heen kijk en het strand al veel meer bezoekers heeft valt mij ineens op dat ik een van de weinige of misschien wel de enige ben die topless aan het zonnen is.

Wat is jullie ervaring? Zon je topless, doe je mee met de rest en trek je hem weer aan of juist niet?

Ik blijf lekker liggen zoals ik lig en als iemand me herkend, kom naar me toe drinken we samen iets aan de bar!
Goblin King, Goblin King,Wherever you may be take this child of mine far away from me!
Zonnebank! Je hoeft geen witte borsten te hebben.En om ze lekker bruin te bakken hoef je ook niet topless. Ben zwart nu, en lig niet topless.
Maar met witte kadetten (net zo lelijk) heb je dan weer geen moeite?
Witte kadetten zijn lelijker
Witte billen vind ik ook niet mooi, maar een string vind ik dan wel weer ordinair op het strand. En zonnebank doe ik niet aan
quote:Oriane schreef op 17 augustus 2012 @ 14:20:

Maar met witte kadetten (net zo lelijk) heb je dan weer geen moeite?Die zie je toch niet van je zelf.
quote:Oriane schreef op 17 augustus 2012 @ 14:16:

Voor bruine tieten is de zonnebank uitgevonden. Krijg je een bruine bips ook.

Ik vind het niks en zit ook niet op de memmen van een ander te wachten. Vind het ook redelijk ontzettend ordinair eigenlijk.
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Ik zou het doen als het kan - hier wordt je opgepakt voor 'indecent exposure'. Zon af en toe wel in de tuin topless maar dat schiet niet echt op, heb te weinig geduld om er uren te gaan liggen. Ben toen ik jonger was ook wel eens een bekende tegengekomen; vriend van mijn toenmalige vriendje (begin studententijd). Wel een beetje awkward toen ik me aan z'n vriendin moest voorstellen, maa kwam ik ook wel weer overheen.
quote:truffelmaffia schreef op 17 augustus 2012 @ 13:54:

Waarom willen vrouwen in hemelsnaam zó de aandacht van de mannen op zich richten? Ik vind dat nogal not done, beetje h**r*g zelfs (mijn mening he). Topless zonnen doe je niet op een gewoon strand.

Wat is dit nou weer voor reactie! Alsof het daarvoor bedoeld is.

Veel vrouwen vinden het gewoon fijn om topless te zijn, lekker alles vrij. Ik zou mij er niet aan storen, lekker zelf weten. Vind het wel pretig als je wat aan zou doen als je naast mij zit aan de bar ofzo, maar dat geld ook voor mannen.

Moest wel lachen om je pubers hoor. Typisch puber gedrag: gatverdamme mijn moeder ligt bijna naakt op het strand! ieeeelll iedereen kan je tieten zien mam.
Persoonlijk hou ik er niet zo van, en zelf lig ik nooit topless.

Voor mijn gevoel is het een beetje passé, tegenwoordig zie je het steeds minder waardoor het extra op valt als je het wel doet.

laatst waren we nog bij het pierenbadje in het park, allemaal kinderen, gezinnetjes, etc.

Een vrouw liep topless door het water met haar peutertje. Als enige, ik kon er maar moeilijk niet op letten.

Maar als jij je er prettig bij voelt moet je het doen.
Wat asociaal wanneer iemand geen rekening houdt met het (terechte!) schaamtegevoel van haar kinderen.
Als ik andere vrouwen naakt zie en ik zie witte borsten en witte billen dan vind ik dat helemaal niet lelijk, ik vind het juist meestal wel een vrolijk zomers gezicht.
Ik vind het lekker en heb er geen problemen mee. Maar op vakantie kijk ik wel om me heen en pas me aan aan de mores van het land waar ik ben.

Als je de enige bent zou ik me toch afvragen of het waar je nu bent misschien not done is.
Zeg maar Spijker.
quote:italie_meisje schreef op 17 augustus 2012 @ 14:24:

[...]

Wat is dit nou weer voor reactie! Alsof het daarvoor bedoeld is.

Veel vrouwen vinden het gewoon fijn om topless te zijn, lekker alles vrij. Ik zou mij er niet aan storen, lekker zelf weten. Vind het wel pretig als je wat aan zou doen als je naast mij zit aan de bar ofzo, maar dat geld ook voor mannen.

Moest wel lachen om je pubers hoor. Typisch puber gedrag: gatverdamme mijn moeder ligt bijna naakt op het strand! ieeeelll iedereen kan je tieten zien mam.

Ik ben 31 en zou het nu ook not done vinden wanneer mijn (overigens prachtige) moeder haar borsten zou ontbloten om te zonnen.

Stel dat ze dat normaal gesproken wel zou doen (niet dus) dan zou ze het topje aan laten uit respect voor mij.
Wat een onzin zeg. Moet je je ineens gaan schamen voor je borsten? Belachelijk! Zo'n nat klef bikinitopje zit bovendien niet eens lekker. Gewoon uitlaten hoor TO.
Waarom zouden die kinderen zich moeten schamen?
quote:Mieomij schreef op 17 augustus 2012 @ 14:02:

Ik snap die behoefte niet zo om iedereen ongevraagd met je blote memmen te confronteren. Ik vind het een onsmakelijk gezicht.

Doe dat dan onder de zonnebank, naaktstrand of achtertuin maar niet op een vol strand waar dat blijkbaar niet de gewoonte is.

Ik zie wel meer onsmakelijke dingen op het strand dan blote borsten hoor En ik zie niet in wat er zo onsmakelijk is aan borsten? Dan vind ik persoonlijk kwabberende buiken, armflappen, hangende billen, lelijke tenen, behaarde ruggen etc veel 'onsmakelijker'.

Ik doe het zelf niet, maar het kan mij echt niet schelen of anderen het wel doen. Net zoals het mij niet kan schelen of mannen strings dragen of shorts, ook al heb ik een duidelijke voorkeur voor het laatste.
Ik vind het overigens erg jammer dat we met z'n allen steeds preutser worden

Het zijn maar tieten en tieten zijn lang niet altijd seksueel. Kom op zeg.
Zeg maar Spijker.
quote:saaaaar81 schreef op 17 augustus 2012 @ 14:24:

Wat asociaal wanneer iemand geen rekening houdt met het (terechte!) schaamtegevoel van haar kinderen.Kinderen schamen zich echt niet om naaktheid, toch niet als ze nog geen pubers zijn.
quote:spijk-er schreef op 17 augustus 2012 @ 14:26:

Ik vind het lekker en heb er geen problemen mee. Maar op vakantie kijk ik wel om me heen en pas me aan aan de mores van het land waar ik ben.

Als je de enige bent zou ik me toch afvragen of het waar je nu bent misschien not done is.Dat lijkt mij ook. In het buitenland is het soms ook verboden, maar zolang dat niet het geval is, snap ik werkelijk niet waar mensen zo moeilijk over doen. Het zijn maar borsten...!
quote:Elin_ schreef op 17 augustus 2012 @ 14:27:

Waarom zouden die kinderen zich moeten schamen?Omdat hun moeder met haar secundaire geslachtsdelen loopt te zwaaien.
.
quote:nephthys schreef op 17 augustus 2012 @ 14:28:

[...]

Kinderen schamen zich echt niet om naaktheid, toch niet als ze nog geen pubers zijn.Kinderen schamen zich op die leeftij om alles wat hun ouders doen of laten Daar zijn het pubers voor!
quote:saaaaar81 schreef op 17 augustus 2012 @ 14:28:

[...]

Omdat hun moeder met haar secundaire geslachtsdelen loopt te zwaaien.Voor kleine kinderen is een naakt lijf niet iets sexueel.
quote:nephthys schreef op 17 augustus 2012 @ 14:28:

[...]

Kinderen schamen zich echt niet om naaktheid, toch niet als ze nog geen pubers zijn.Pubers met schaamtegevoel heb ik het over. Niet een 6 jarige die vrolijk zonder bovenstukje kan huppelen.
quote:saaaaar81 schreef op 17 augustus 2012 @ 14:28:

[...]

Omdat hun moeder met haar secundaire geslachtsdelen loopt te zwaaien.Zo lang hun moeder gewoon lekker blijft liggen (en er dus niet de zee mee in rent, in de branding zit à la Destiny's Child's Survivor of ze op de strandbar legt) zie ik het probleem niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven