Topless ja of nee?

17-08-2012 13:32 331 berichten
Alle reacties Link kopieren
Op dit moment lig aan het strand in Frankrijk. Lekker in het zonnetje beetje het Vivaforum aan het doorkijken. Vanochtend toen we het stand op kwamen heb ik na het zwemmen mijn bikinitopje uitgedaan. Maar nu ik eens om mij heen kijk en het strand al veel meer bezoekers heeft valt mij ineens op dat ik een van de weinige of misschien wel de enige ben die topless aan het zonnen is.

Wat is jullie ervaring? Zon je topless, doe je mee met de rest en trek je hem weer aan of juist niet?

Ik blijf lekker liggen zoals ik lig en als iemand me herkend, kom naar me toe drinken we samen iets aan de bar!
Goblin King, Goblin King,Wherever you may be take this child of mine far away from me!
quote:snoesje666 schreef op 20 september 2012 @ 11:22:

Ik zou bij mijn schoonouders nog niet eens in badpak in de tuin gaan [....]Dus jij gaat wel zonder problemen naar een naaktstrand maar als je schoonouders er bij zijn vind je een badpak al te bloot? Grappig dat we daar allemaal zo anders over denken.
anoniem_104336 wijzigde dit bericht op 20-09-2012 11:47
Reden: foutje
% gewijzigd
Lees ik nou dat als ik dan zo nodig topless wil (en ja dat wil ik soms, zal wel aan mijn middelbare leeftijd liggen), ik dan wel verplicht ben plat te blijven liggen? Dat blote borsten in de branding het toppunt van tokkie is?

Ik doe mijn bovenstukje juíst uit als ik ga zwemmen, anders loop ik de rest van de dag met twee natte plekken in mijn tshirt. De bikinitopjes zijn tegenwoordig allemaal padded. Je zou toch eens een harde tepel zien!, maar daardoor drogen ze niet meer op.
.
quote:kanon schreef op 19 september 2012 @ 08:58:

Ik zon ook bijna altijd topless. Alleen niet als ik met mensen ga van wie ik weet dat zij het niet prettig vinden.Vraag jij dan ook aan degene met wie je bent of ze het misschien niet prettig vinden als je dat doet? Ik vraag het wel altijd namelijk als ik het niet weet van iemand.
Ik geen probleem met vrouwen die op het strand topless zonnen te kijk liggen. Moeten ze zelf weten. Ik geloof best dat een deel heel onschuldig de streepjes weg probeert te branden, maar een even groot deel ligt, zit, staat op, rekt zich uit, bukt voorover, rekt zich weer uit, kijkt wat om zich geen, gaat weer even liggen, inspecteert de linkerborst, dan de rechterborst, staat weer op etc.

Waar ik wel moeite mee heb is als iemand in mijn gezelschap de intimiteit naar een ander niveau tilt door haar topje uit te doen. Zoiets doe je in overleg. Anders zit je op het ene moment over koetjes en kalfjes te praten en opeens prikken de tepels in je gezicht. Ik kan ook out-of-the-blue mijn broek uit trekken en mijn ballen laten hangen een halve meter van je gezicht, onder het mom van bloot is normaal, maar daar zit ook niemand op te wachten. Toch?
Ligt eraan wat voor gereedschap je hebt hangen ?

Vrouwen zijn net kerels, wat dat betreft.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
quote:Sleutelbos schreef op 17 augustus 2012 @ 13:32:

Wat is jullie ervaring? Zon je topless, doe je mee met de rest en trek je hem weer aan of juist niet?

In principe topless, maar als ik ben met mannen, toch maar met bovenstukje.

Ik weet dat mannen die naar mijn borsten kijken er in feite niks aan kunnen doen, en ik weet ook dat de gemiddelde man het hoofd niet meer op hol wordt gebracht bij de aanblik van een halfblote vrouw, maar ik vind al dat staren toch wat vervelend.

Als ik indruk wil maken, draag ik overigens liever een strak gesneden badpak. Dat suggereert meer dan topless of zelfs een bikini.
Alles is liefde

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven