Tropisch stranden .. waar???

08-07-2008 19:12 40 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heya! en na 4 maanden hard werken ben ik weer eens zeeeeeer toe aan een goeie zonnige caribische luxe vakantie.. 3 jaar geleden was ik naar Playa del carmen (mexico) en ik zoek eigenlijk weer zoiets..

iemand tips?? en bestemming als Playa del Carmen ( supermooi strand dus!!!), maar dan met beter uitgaansleven.. en.. mooie mannen :P..

Ik ben benieuwd..
quote:milanootje schreef op 09 juli 2008 @ 12:01:

Malediven is top maar ga er niet heen voor het uitgaan en de mannen. Alle mannen die er zijn, zijn of net getrouwd of met vriendin. Ben er in april geweest, echt super hoor, maar niet om te stappen en voor de lekkere mannen...

Sterker nog, je kunt daar toch nauwelijks alcohol krijgen? (Heb ik wel eens gehoord). Malediven lijkt me prachtig maar saai. Je kunt vanaf Thailand vrij gemakkelijk op Male vliegen. Dat zou ik voor een dag of vier best doen, als ik toch al in Thailand ben bijvoorbeeld, maar ik denk niet dat ik vanuit Nederland twee of drie weken die kant op zou gaan.

Ben je er al een beetje uit TO?
Zo. En dan ga ik nu een wijntje inschenken...
Alcohol genoeg en ook nog voor een gunstig prijsje omdat je in USD betaald!! Malediven is een moslim land maar op de resorts wordt gewoon alles geschonken. Ik heb me geen moment verveeld, er is genoeg te doen, je bent tenslotte in het paradijs!! :-)

Maar ik heb het ook gecombineerd met Sri Lanka hoor!
Zo wat veel keus.. Belize, de naam alleen al klinkt mooi, aantrekkelijk.. tropisch.. maar volgens de vakantiereiswijzer is daar niet zo veel te doen..... Misschien om ooit eens te doen als ik wat ouder ben,,

toen ik in NZ was wilde ik dolgraag naar de cooks.. had een programma bij yorin travel gezien toen Chris daar was.. en wat was dat mooiiiiiiii.. ook daar was het weer slecht in de periode dat ik er was.. :(

dat Maliven spreekt me wel aan.. maar is maliven leuk voor 2 meiden van 25.. ? of zit dan voornamelijk tussen te honeymooners..

Isla Marguarita! Lekker feesten en niet duur.
Ja, die. Of inderdaad Miami.

Zelf ben ik erg gecharmeerd van Barbados, maar het is alweer ruim tien jaar geleden dat ik er geweest ben. Nog wel een keer geboekt een aantal jaar terug, maar moeten annuleren wegens overlijden van mijn oma.

Barbados heeft prachtige stranden en ook best leuke clubs.

Ben met mijn man ook in de Dominicaanse Republiek geweest, maar niet voor het nachtleven (tenminste, we zaten in een resort in Punta Cana, daar was wel een disco maar dat was hét niet helemaal, mild uitgedrukt, haha).

Net terug van Mallorca, ik moet zeggen dat de stranden daar ook zééééér aangenaam zijn hoor. Superblauwe zee, wit zand, palmen en/of duinen, wat wil je nog meer.

En genoeg uit te gaan.

Is Ibiza niets voor jullie? Zal even mooi zijn en kun je zéker goed los 's nachts.

xx lisa.
Als je naar de Malediven gaat, zit je zeker tussen de honeymooners. En er is zo goed als geen nachtleven, al ligt dat wel erg aan op welk eiland je zit. Bv Sun Island is erg levendig en kun je iedere avond doorzakken. Wij zaten op Vilu Reef en dat was ook prima. Iedere avond wel wat te doen maar natuurlijk geen clubs enzo... In september ga ik naar Ibiza, schijnt idd helemaal geweldig te zijn!!
Ten noorden van Salvador de Bahia, Brazilië zijn ook prachtige stranden en als je dat dan combineert met een paar nachtjes Salvador dan heb je alles. En wat de mannen en het uitgaan betreft: wow
Jamaica heeft prachtige stranden. Iemand hier zei dat Jamaica gevaarlijk zou zijn maar dat betreft Kingston.Verstandig om downtown Kingston te mijden maar ik snap toch niet wat toeristen te zoeken hebben in ghetto's.
Aruba heeft een heel lang zandstrand, maar dit is toch niet bijzonder mooi. Ga dan naar Curaçao, daar heb je nog wel mooie baaien. En denk de vieze fabriek centraal gelegen op het eiland even weg, dan is het helemaal ideaal.
quote:Zamirah schreef op 09 juli 2008 @ 21:36:

Isla Marguarita! Lekker feesten en niet duur.

Vuilnisbelt!

Ik zou voor Tobago gaan.
quote:extrahalo schreef op 08 juli 2008 @ 19:25:

dominicaanse republiek, je kunt dan het best naar cabarette oidCabarete heeft niet echt een mooi strand (in ieder geval niet het witte stand met de azuurblauwe zee) wel een heel leuk uitgaansleven en mooie mannen
Cuba heeft ook hele mooie strand en BIJNA net zulke mooie man als de DR. Zijn ook veel andere dingen te doen. Uitgaansleven neem ik aan van wel...die latino's houden wel van muziek en een feestje (ben er zelf nog nooit geweest, komt nog wel)

Belize: super mooi!!!!! Toen ik er was, was het alleen wel vrij uitgestorven qua toeristen. Heb me wel vermaakt met de locals Hele leuke mix van maya's, garifuna's, zwart/wit.
Scheveningen!

Helaas op dit moment een beetje regenseizoen, maar mooi strand, leuke uitgaangelegenheid en met een beetje geluk loop je er uitheemse types als Jokertje en Matsoe tegen het lijf ;- )
Nog even over de Dominicaanse:

Punta Cana (oosten) heeft over het algemeen de mooiste stranden, maar weinig (niks) ongeorganiseerd te doen, alles moet met excursies of activiteiten in het hotel (niet mijn ding).

Noorden (Cabarete, Sosua, Puerto Plata) wat minder mooie stranden, maar hotels staan wel in of vlakbij de bewoonde wereld, je kunt dus makkelijk zelf op stap (ook al zullen ze in het AI hotel zeggen dat het niet veilig is, is dat het wel. In ieder geval overdag, 's nachts moet je wel goed oppassen, vooral op rustige plaatsen)

Zuiden (Boca Chica) heb ik zelf niet zo veel ervaring mee, wel hele mooie stranden en ook vlakbij de locals. Boca Chica zelf staat wel bekend om de hoertjes (zelfde als Sosua overigens) maar er zijn ook nog andere plaatsen in het zuiden (die ik zo even niet weet).

Nadeel is alleen dat je dan of naar Santo Domingo moet vliegen (gaan minden airlines naar toe) of ruim 4 uur moet reizen.
malediven,

Thailand,

panama, boca del torro

Brazilië,

Australie, gold coast,

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven