Tussenstop Amsterdam-Singapore

03-05-2011 14:00 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo, Ook al heb ik al vaak en ver gevlogen heb ik er een hekel aan. Ik ben altijd bang dat ik neer ga storten.

En nu moet ik binnenkort dus weer...

Vooral het 1e stuk naar Singapore (in dit geval) zou ik liever in twee vluchten delen (ook al weet ik dat opstijgen en landen gevaarlijker is, ik vind juist het in de lucht zitten verschrikkelijk) .

Iemand tips voor een leuke stopover plek? Ik zou er eventueel een paar dagen kunnen blijven.

Alvast bedankt.
Dubai? Je moet ervan houden. Ikzelf zou er niet snel heen willen maar wellicht is het wat voor jou?
Als je een tussenstop wilt maken ben je sowieso langer bezig, dus dan heb je 2 langere vluchten in plaats van 1 lange. Oké, er zitten dan misschien een paar dagen tussen, maar toch.

Verder denk ik niet dat er veel maatschappijen op dat stuk ergens een tussenstop maken (misschien ergens hier in Europa, maar zet dat zoden aan de dijk?)

Je zou bij bijv. vliegtickets.nl kunnen kijken wié er op Singapore vliegen. Dan zie je ook of je tussenstops hebt en kun je beslissen of dat de moeite is om te verblijven.

En misschien is 2 slaappillen bij de dokter halen een optie, zodat je niet veel merkt van de vlucht?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Je bent binnen zo'n 10,5 uur in Singapore als je rechtstreeks vliegt en je zegt 't zelf al: landen en stijgen heeft meer risico's.

Kies voor 'n comfortabele maatschappij (Singapore Airlines ligt in dit geval voor de hand) en geniet van het inflightentertainment en doe je te goed aan de complimentary cocktails.
Kun je niet beter een slaappil vragen bij de dokter?

Dit is net zoiets als zeggen dat je rijden op de snelweg zo eng vindt en er dus bij elke afrit even afgaat
Je kunt ook de andere kant op. Amsterdam-New York. New York-LA. LA-Auckland. Auckland-Hong Kong. Hong-Kong Singapore.

Sorry lila, ik zal er mee ophouden, je geeft zelf toe dat het niet echt logisch is.
Ja ik weet dat jullie gelijk hebben. Ik heb het ook al regelmatig rechtstreeks gedaan, soms ook weleens met iets van een slaappil. Daarna moet ik nog best een stuk, maar daar maak ik me nooit zo druk om vreemd genoeg.

Misschien toch maar beter weer door de zure appel heenbijten..
LA naar Auckland is ook meer als 12 uur dus dat schiet ook niet op
Ik heb nergens beweerd dat het logisch is
Singapore ligt juist mooi op de helft als je naar Auckland moet en bovendien is 't een heerlijke stad om 'n paar dagen te verblijven.
quote:lila82 schreef op 03 mei 2011 @ 14:24:

LA naar Auckland is ook meer als 12 uur dus dat schiet ook niet op Vlieg dan via Hawaii. Probleem opgelost.
quote:gember999 schreef op 03 mei 2011 @ 14:55:

[...]

Vlieg dan via Hawaii. Probleem opgelost.Dus eerst van hier naar Los Angeles (11 uur?), dan naar Hawaii (nog zo'n 5 a 6 uur) en dan naar Auckland (nog een keer een uur of 8?). Lijkt me niet zo heel veel zoden aan de dijk zetten..
Ik zag net op vliegtickets dat er wel veel tussenstops zijn trouwens, Dubai, Kuala Lumpur, Muchen en nog iets zag ik vooribj komen... Maar ik had de datum niet echt ingevuld (gewoon ok ingedruk op morgen oid) dus het kan dat dat komt omdat het zo kort dag is.
Flink wat vodka in je mik en je zit zo in Singapore!
Dubai is dan de meest logische optie. Maar als je door moet naar Auckland is Singapore een super plek om een paar dagen te vertoeven.
quote:hkgirl schreef op 04 mei 2011 @ 00:51:

Dubai is dan de meest logische optie. Maar als je door moet naar Auckland is Singapore een super plek om een paar dagen te vertoeven.Ik begreep dat TO nog een éxtra tussenstop wil, tussen hier en Singapore. Dus zou het A'dam, Dubai, Singapore en dan Auckland worden. Hoe lang is het vliegen naar Dubai?
Uurtje of 6?

Maar via Dubai dan kun je niet met zo'n comfortabele Aziatische maatschappij, die vliegen rechtstreeks op hun thuisbasis in ZO Azie.
quote:himalaya schreef op 04 mei 2011 @ 07:53:

[...]. Hoe lang is het vliegen naar Dubai?8 uur.
quote:Zamirah schreef op 04 mei 2011 @ 07:56:

[...]

8 uur.Tja, dan zou ik even doorbijten en die 2 uur extra naar Singapore gewoon doen.
Met een 747 is het 6 uur vliegen naar Dubai, maar waarom zou je jezelf kwellen met nog meer starts en landingen? Neem een pil en word wakker in Singapore. Lijkt mij de beste optie.
Dubai is maar 6 uurtjes en Singapore bijna 13 uur dus dat scheelt nogal. Dus dan zou je EN in Dubai EN in Singapore een tussenstop kunnen doen.
Ik zou die tussenstop in Munchen nemen...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven